حساب و کیف پول اینترنتی

آموزش افتتاح حساب Skrill و وریفای کردن آن

اسکریل Skrill یک سیستم پرداخت انگلیسی است که امکانات بسیاری را در زمینه پرداخت های آنلاین به کاربران خود ارائه می دهد. این سیستم پرداخت که در گذشته با نام مانی بوکرز شناخته می شده است، اولین بار در سال 2001 معرفی شد و از سال 2011 نام خود را به اسکریل تغییر داد.

اسکریل یکی از بهترین شبکه های پرداخت آنلاین اروپایی است که افراد را بی نیاز از استفاده از سیستم های سنتی بانکی کرده است. اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان ساخت اکانت اسکریل در ایران به صورت مستقیم وجود ندارد.

افتتاح حساب اسکریل Skrill

در سیستم پرداخت اسکریل، شما می توانید برای داشتن دو نوع حساب کاربری مختلف درخواست بدهید. در نوع اول که با نام حساب Personal شناخته می شود شما می توانید خدماتی مثل امکان انتقال وجه و خرید آنلاین را دریافت کنید و در نوع دوم که با نام حساب Business شناخته می شود، امکان دریافت درگاه پرداخت را نیز دارید.

کدام حساب بهتر است؟

حساب های بیزینس یا تجاری در Skrill فقط برای صاحبان کسب و کار ها و شرکت هایی که دارای مدارک ثبتی هستند، قابل ایجاد است و بقیه افراد، تنها می توانند از مزایای حساب های پرسونال اسکریل بهره مند شوند.

البته پروسه افتتاح حساب پرسونال در اسکریل تفاوت چندانی با افتتاح حساب بیزینس ندارد. در حقیقت برای ساخت حساب بیزینس شما باید حساب خود را وریفای کرده و برای این کار نیاز است که علاوه بر ارسال مدارک شناسایی خود، مدارک ثبتی شرکت خود را نیز برای اسکریل ارسال کنید تا پس از احراز هویت و بررسی، این نوع حساب به شما تعلق گیرد.

مراحل افتتاح حساب Skrill

1- پس از ورود به وب سایت اسکریل، از طریق گزینه “Register” در بالای صفحه و یا گزینه “OPEN A FREE ACCOUNT” در وسط صفحه، به بخش افتتاح حساب وارد شوید.

2- در مرحله بعد، باید نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کرده و سپس یک پسورد مطمئن برای ورود به حساب Skrill خود انتخاب کنید. سپس گزینه من ربات نیستم را علامت زده و در پایان روی گزینه “Register Now” کلیک کنید.

3- پس از وارد کردن موارد بالا، حساب اسکریل شما ایجاد شده و شما مستقیما به کیف پول اسکریل خود وارد می شوید. اسکریل برای راحتی ثبت نام مشتریان خود، به طور کلی تمامی مراحل افتتاح حساب را به یک مرحله کاهش داده است اما برای انجام بقیه مراحل، لازم است که از طریق حساب خود این کار را انجام دهید.

4- برای اینکه بتوانید به حساب اسکریل خود پول واریز کنید، ابتدا باید کشور و نوع واحد ارزی خود را انتخاب کنید. برای این منظور روی گزینه “Deposit” در پنل سمت چپ کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده، کشور و واحد پولی خود را انتخاب کنید. در نهایت گزینه “Next” را انتخاب نمایید.

5- پس از انتخاب کشور و واحد پولی مورد نظرتان در Skrill، حال می توانید از روش های واریزی که در این قسمت به شما پیشنهاد شده است استفاده کنید. پس از انتخاب روش شارژ حساب، صفحه ای به شما نمایش داده می شود که باید اطلاعات خود را از قبیل آدرس، شهر، کد پستی و تاریخ تولد در آن وارد کرده و سپس گزینه “Next” را بزنید.

6- در مرحله بعد باید مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و سپس آدرس ایمیل خود را برای دریافت نوتیفیکیشن های مربوط به واریز به حساب، وارد کنید. در نهایت گزینه “Next” را انتخاب کرده تا به مرحله دیگر وارد شوید.

در مرحله آخر نیز باید اطلاعات حسابتان را برای واریز به کیف پول اسکریل تان وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید تا در نهایت عملیات انتقال از حساب به کیف پول اسکریل انجام شود.

وریفای کردن اکانت اسکریل

برای اینکه شما قادر به استفاده از تمامی امکانت این شبکه پرداخت آنلاین بعد از افتتاح حساب Skrill مانند شارژ حساب و یا انتقال ارز باشید، باید حتما اکانت خود را وریفای کنید. که البته با انجام این کار امنیت حساب خود را تا حد زیادی می توانید افزایش دهید. برای انجام این کار، همانطور که گفته شد شما نمی توانید از هویت ایرانی خود استفاده کنید. بنابراین بهتر است که انجام این کار را به یکی از آشنایان خود در خارج از کشور بسپارید و یا به یکی از شرکت های خدمات ارزی فعال در ایران!

به طور کلی برای وریفای کردن اکانت اسکریل باید وارد حساب Skrill خود شوید و از منوی سمت چپ، گزینه Setting را انتخاب کنید. در این بخش می توانید گزینه Verify را انتخاب کنید.

در ابتدا باز هم باید اطلاعات اولیه و شخصیتان را مانند نام، تاریخ تولد، social security number و … را وارد نمایید. بعد از پاسخ دادن به این سوالات، باید یک سری مدارک را نیز در اختیار سایت قرار دهید

مدارک خواسته شده برای وریفای کردن چه چیزهایی هستند؟

  • عکس گرفتن از خود همراه با پاسپورتتان در کنار صورتتان.
  • به اشتراک گذاشتن محل سکونتتان از طریق مرورگر و یا آپلود یکی از مدارکی که نشان دهنده محل سکونت شما است. مانند قبض.

استفاده از قابلیت های پنل کاربری Skrill

پنل کاربری اسکریل دارای بخش بسیار ساده و کاربر پسند است. در صفحه اصلی که به صورت پیشفرض بر روی سربرگ Account Overview است می توانید گذشته حساب کاربری خود و تراکنش هایی که اخیرا صورت گرفته را ببینید.

سربرگ All Transaction تمامی تراکنش های صورت گرفته را به تفکیک تاریخ نمایش می دهد و همچنین می توانید از تراکنش های خود فایل خروجی با پسوند CSV بگیرید.

Cards and Bank Account سربرگی است که می توانید از طریق آن کارت اعتباری یا حساب بانکی خود را به حساب Skrill متصل کنید یا حساب و کارت های متصل شما خود را در این بخش ببینید.

برای افزودن کارت بانکی کافی است روی گزینه Add Credit or Debit Card کلیک و سپس مشخصات کارت بانکی خود را در صفحه جدید وارد کنید. پس از این کار و با افزودن شدن کارت مورد نظر در فهرست کارت ها، مرحله بعد برای استفاده از کارت در حساب Skrill تایید یا وریفای کردن آن کارت بانکی است.

به این منظور در جلوی مشخصات کارت گزینه verify را انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعات کارت بانکی را به درستی وارد کرده باشید، برای تایید کارت، اسکریل از طریق کارت شما مبلغی بین 1.01 تا 2.99 پرداخت می کند و شما می بایست مبلغ تراکنش را اطلاع دهید تا مشخص شود که کارت وارد شده متعلق به شماست.

محدود بودن حساب وریفای نشده در Skrill

محدودیت هایی که برای وریفای نبودن حساب بوجود میاید از این قرار است

  • محدودیت 500 یورو معادل 570 دلار تراکنش در ماه و سقف 2000 یورو معادل 2277 دلار حجم تجمعی تراکنش ها بطور کامل میباشد
  • به این معنی که وقتی شما به طور کلی 2000 یورو تراکنش انجام داده باشید باید حتما بعد از آن حسابتان را وریفای کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا