اخبار

رئیس سابق گروه NYSE معتقد است بیت کوین می تواند 17000 دلار را مجددا آزمایش کند

تام فارلی بر این باور است که بیت کوین پتانسیل نزولی بیشتری دارد، اما احتمال پایین آمدن کوتاه مدت وجود دارد.

تام فارلی، رئیس سابق گروه NYSE، طی یک حضور اخیر در CNBC، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین ممکن است سطح 17000 دلار را دوباره آزمایش کند.

با این حال، او معتقد است که فعلاً ارز دیجیتال حداقل در کوتاه مدت به پایین ترین سطح خود رسیده است و افت اخیر قیمت را به عنوان یک فرصت خرید «واقعاً خوب» توصیف می کند.

فارلی معتقد است که بازار در حال حاضر یک کاپیتولاسیون را تحمل کرده است.

در آخر هفته، ارز دیجیتال برتر به زیر بالاترین نقطه چرخه صعودی قبلی سقوط کرد. بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Glassnode، سرمایه گذاران بیش از 7 میلیارد دلار زیان قفل شده را ثبت کردند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بزرگترین ارز دیجیتال جهان در اوایل امروز توانست سطح 21000 دلار را پس بگیرد، که پس از یک رشته طولانی شکست، پیروزی کوچکی برای گاوها به حساب می آمد.

روز دوشنبه، آرتور هیز، مدیرعامل سابق BitMEX هشدار داد که ممکن است به دلیل عدم اطمینان بازار، فروش اجباری بیشتری وجود داشته باشد.

قبل از آن، پل کروگمن، اقتصاددان برنده نوبل، پیش‌بینی کرد که بهبودی متوسط ​​صرفاً یک جهش گربه مرده خواهد بود.

کریس برنیسک، تحلیلگر ارزهای دیجیتال اخیراً در توییتی نوشت که اگر بیت کوین به سطح 10000 دلار سقوط کند، تعجبی ندارد. این واقعیت که ماینرها هنوز تسلیم نشده اند به این معنی است که پتانسیل نزولی بیشتری وجود دارد. Burniske همچنین معتقد است که بیت کوین به دلیل پس زمینه نامطلوب کلان برای بازیابی با مشکل مواجه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا