اخبار

بیت کوین به حمایت اساسی رسید که می تواند ناتوانی خرس ها را در پایین آوردن آن به زیر 30000 دلار توضیح دهد

بر اساس شاخص BraveNewCoin، بیت کوین می تواند در اطراف پشتیبانی قوی باشد.

با توجه به شاخص نقدینگی Brave New Coin برای بیت کوین، ممکن است شاهد نزدیک شدن بیت کوین به سطح حمایت بنیادی میانگین متحرک 200 هفته ای باشیم که قبلاً به عنوان پایه و اساس یک روند معکوس عمل می کرد.

شاخص نقدینگی BraveNewCoin

شاخص توسعه یافته توسط BNC ابزاری برای ردیابی قیمت بیت کوین در بازار است که در آن نقدینگی می تواند وارد یا خروج از موقعیت بیت کوین شود. به زبان ساده، BNC با استفاده از داده های نقدینگی، قیمت «واقعی» بیت کوین را ارائه می دهد. این شاخص به طور گسترده توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو برای تسویه حساب و قیمت‌گذاری نقطه‌ای استفاده می‌شود. طبق صفحه وب سایت رسمی BNC، این شاخص داده ها را هر 30 ثانیه محاسبه می کند.

اما در عین حال، برای مشاهده حرکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، تفاوت زیادی در استفاده از BLX یا نمودار قیمت معمولی بیت کوین وجود ندارد. با استفاده از مقیاس لگاریتمی، می‌توانیم دو الگوی «پایین دوگانه» بیت‌کوین را از سال ۲۰۱۵ مشاهده کنیم.

منبع: TradingView

در حال حاضر، بیت کوین در راه است تا با رسیدن به میانگین متحرک 200 هفته ای، اولین بخش از شکل گیری را تشکیل دهد، که از سال 2013 توسط اولین ارز دیجیتال به عنوان پایه ای برای بازگشت استفاده می شود.

بیت کوین قبلاً پشتیبانی را در ابتدای ماه می آزمایش کرده بود و با موفقیت از آن برگشت و به بالای آستانه قیمت 30000 دلار بازگشت. وجود چنین خط حمایت قوی در نمودار، عملکرد قیمت بیت کوین در 16 روز گذشته را توضیح می دهد.

نوسانات بیت کوین پس از 12 می پس از اصلاح گسترده 25 درصدی که در عرض چهار روز اتفاق افتاد، به پایین ترین حد خود رسیده است.

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا