حساب و کیف پول اینترنتی

کیف پول Enjin معرفی و آموزش انجین؛ رابط کاربر پسند و جذاب

والت انجین Enjin با شعار امن ترین کیف پول موبایل در جهان می خواهد انقلابی در این زمینه بپا کند!!

کیف پول Enjin یکی از معتبر ترین کیف پول ها برای ارزهای دیجیتال است که امروزه در تلاش است با ارائه خدمات متنوع به کاربران در حوزه ارز دیجیتال، تبدیل به یکی از بهترین کیف پولهای جهان شود. شما با استفاده از این کیف پول می توانید ارزهای مختلفی را در آن نگهداری کنید. کیف پول انجین نیازی به حراز هویت ندارد و بر پایه کلیدهای رمز خصوصی ساخته شده است. برای مشاهده مطلب با ما همراه باشید.

کیف پول Enjin

این کیف پول multi asset است به این معنی که از کوین ها و توکن های متفاوتی پشتیبانی می کند. این کیف پول تنها برای سیستم عامل های اندروید و ios عرضه شده است و خبری از نسخه های دسکتاپ و وب آن نیست.

برخی از مزایای کیف پول انجین

  • محیط کاربری بسیار زیبا و شیک در Enjin
  • امنیت بسیار بالا
  • محبوبیت زیاد میان کاربران
  • پشتیبانی از 30 زبان مختلف
  • پشتیبانی از اثر انگشت کاربر
  • پشتیبانی از کیف پولهای سخت افزاری
  • دریافت کارمزد بسیار کم نسبت به کیف پول های مشابه

یکی از ویژگی های جالب این کیف پول Dapp Browser و Explorer می باشد. ( مرورگر بلاکچینی ) از طریق Dapp Browser می توانید اپلیکیشن های غیر متمرکز را جستجو کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. و از طریق Explorer نیز می توانید وضعیت تراکنش های خود را در Enjin پیگیری کنید.

و در آخر در صفحه اصلی اگر بر روی main wallet بزنید یک نواری برای شما باز می شود که یکی از گزینه های آن Import Wallet است که با لمس روی آن با تصویر زیر مواجه می شوید:

با نیم نگاهی به این کیف پول (مانند قانون رمزگذاری دوگانه) میتوان متوجه نکته بنیادی آن که امنیت باشد شد . البته رابط کاربری ساده و همینطور شیک و کاربردی آن از دیگر نکاتی است که میتوان به آن اشاره کرد و به قول خودش این یک رابط کاربری هوشمند است که به پرواز در می آید به تناسب نیازهای شما .

مدیریت آسان توکن ها و کوین ها ،اطلاعات دقیق معامله ، هزینه های سفارشی فی انتقال و ایمپورت فوری و آسان کیف پول های دیگر در Enjin wallet از نکات بارز انجین از زبان سایت مرجع آن است.

کیف پول انجین به طور پیش فرض از BTC، ETH، LTC، ENJ و تمامی نشانه های ERC-20 پشتیبانی می کند.
دیگر آلت کوین ها به زودی پشتیبانی خواهند شد.

آموزش نصب کیف پول Enjin

  • ابتدا از طریق پلی استور این کیف پول را دانلود کنید و برای این کار می توانید روی این لینک کلیک کنید.
  • دانلود برای IOS.

✓برای افتتاح حساب پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، کیف پول انجین را اجرا کنید و در صفحه اصلی بر روی Create Wallet کلیک کنید.

✓سپس یک صفحه مربوط به موافقت با قوانین باز می شود.در صورتی که با قوانین موافق بودید بر روی I Agree کلیک کنید.

✓حال در مرحله اول باید یک رمز عبور برای کیف پول خود انتخاب کنید که حداقل باید 8 کاراکتر داشته باشد.

✓پس از تایپ رمز عبور بر روی Next step کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.در مرحله دوم، دوباره رمز عبور خود را جهت تایید تایپ کنید و بر روی Next step کلیک کنید.

✓در مرحله سوم، باید ارزهای مورد نظر خود را در Enjin انتخاب کنید.

✓در صورتی که ارز خاصی را مد نظر دارید می توانید با انتخاب گزینه Add custom token و تایپ آدرس توکن و… ارز مورد نظر را به کیف پول خود اضافه کنید.

✓پس از انتخاب ارز ها مورد نظر خود، بر روی Create wallet کلیک کنید و صبر کنید تا کیف پولتان ساخته شود.در هنگام ساخت، ممکن است با پیغام مواجه شوید.

✓این پیام به این معنی است که آیا تمایل به پشتیبانی گیری (بکاپ) از کیف پول خود دارید؟پیشنهاد می شود از کیف پول خود یک نسخه پشتیبان داشته باشید.

آموزش تهیه نسخه پشتیبان در Enjin

اگر گزینه بکاپ را انتخاب کردید، حال باید مراحل زیر را هم طی کنید. در مرحله اول 4 کلمه به کاربر نمایش داده می شود.آنها را در یک کاغذ یادداشت کنید و در جای امن نگهدارید.

✓پس از یادداشت کلمات بر روی گزینه I wrote down 1 to 4 کلیک کنید. حال دوباره 4 کلمه جدید نمایش داده می شود.آنها را هم به ترتیب زیر کلمات قبلی یادداشت کنید و بر روی I wrote down 5 to 8 کلیک کنید.

✓در مرحله بعد، 4 کلمه آخر را هم یادداشت کنید و بر روی I wrote down 8 to 12 کلیک کنید.

✓حال باید کلماتی که برنامه از شما می خواهد را یادداشت کنید.

✓کار تمام است!حال وارد صفحه اصلی کیف پول می شوید.

ارسال دارایی از کیف پول Enjin

از قسمت Send شوید و در باکس اول آدرس ولتی را که دارید، وارد کنید. در باکس دوم مقداری را که می خواهید ارسال کنید وارد کنید و در قسمت سوم هزینه ارسال شما بر اساس سرعت شبکه در خواستی شما تعیین می شود. هر چه سریعتر، هزینه ارسال بالاتر می شود.

دریافت ارز در کیف پول انجین

  • برای دریافت ارز در کافیست در صفحه اصلی کیف پول، ارز مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • سپس بر روی Receive کلیک کنید.
  • حال آدرس کیف پول خود را کپی کنید و برای فردی که می خواهد برایتان ارز بفرستد، ارسال کنید.

جمع بندی

همانطور که مشاهده می کنید این کیف پول از کیف پول های بسیار زیادی پشتیبانی می کند. با انتخاب گزینه مورد نظر دارایی شما در آن کیف پول، به کیف پول Enjin تان منتقل می شود. در این مطلب تا جایی که می توانستیم سعی کردیم تمامی بخش های کیف پول انجین را به شما عزیزان آموزش دهیم.امیدواریم که مورد پسند شما واقع گردد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا