نرم افزار کسب درآمدروش های کسب درآمد

کسب درآمد از اپلیکیشن 7030 هفتاد سی سامانه جامع کسب درآمد

اپلیکیشن و سایت 7030 :اگر دوست دارید با هر بار خرید محصولات اعتباری مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی(همراه اول _  ایرانسل _ رایتل) انجام امور مالی، کمک به خیریه ها و… تا هفتاد درصد سود کنید، پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن یا سامانه هفتاد سی استفاده کنید.

اپلیکیشن 7030 یک اپلیکیشن ایرانی که کارش خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی(همراه اول _  ایرانسل _ رایتل) انجام امور مالی، کمک به خیریه ها و… نحوه کار این اپلیکیشن به این صورته که شما با انجام هر تراکنش سودی که سامانه دریافت میکنه 70 درصد سود رو به کاربران تخصیص داده، در ادامه توضیحات بیشتری خواهم داد.

سامانه 7030 هفتاد سی

پلیکیشن و سامانه اینترنتی هفتاد سی با استانداردها و تکنولوژی روز و امنیت بالا طراحی و پیاده سازی شده است و در پرداخت‌های خود نیز از درگاه های امن بانکی استفاده می کند. 7030 صرفاً یک واسطه و رابط بین فروشنده و خریدار می باشد، با این تفاوت که شما با هر خرید و تراکنش تا 70% در سود آن شریک می شوید. در وهله‌ی اول هفتاد سی مناسب تمام کسانی است که با شبکه های اجتماعی سروکار دارند و با کامپیوتر شخصی و یا گوشی هوشمند خود در پی دریافت خدمات اعتباری از قبیل خرید شارژ، پرداخت قبض و … می‌باشند.

در وهله‌ی دوم و به طور خاص مناسب کسانی است که قابلیت و توان جذب افراد و نیز روابط عمومی بالایی در معرفی 7030 به دوستانشان و ترغیب آنها به استفاده از این سرویس دارند از جمله مدیران وبلاگ‌ها، کانال‌های تلگرامی و هر شخصی که شبکه مخاطبین گسترده‌ای دارد.

تاریخچه شروع به کار 7030

تیم 7030 با پشتکار 10 ماهه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف  توانستند این اپلیکیشن و سایت رو اوایل بهمن ماه 1396 به بهره برداری اولیه برسونن که در اواخر اسفند ماه رونمایی شد که در این مدت ارتقاع چشمگیری داشته و باعث شده مشتریان زیادی در مدت زمان بسیار کم جذب این سامانه بشوند.

آموزش ثبت نام و شروع به کسب درآمد در 7030 هفتاد سی

مراحل ثبت نام در سامانه هفتاد سی به دلیل فارسی بودن تمام قسمت های آن بسیار آسان است.

  • ابتدا در سامانه ثبت نام کنید.
  • شماره تماس خود و رمز عبور را وارد نمایید.
  • در ادامه برای تایید ثبت نام یه کد 4 رقمی به شماره تماسی که وارد کردین ارسال میگردد

نکته: اگه اپلیکیشن مستقیم دانلود کردید از شناسه معرف زیر استفاده کنید.
کد معرف: alirezaa021

هنگامی که وارد سامانه شدید می توانید مشخصات خودتون رو تو سامانه ثبت کنید ولی برای راحتی شما به انتهای صفحه مراجعه کنید و نرم افزار 7030 را دانلود کنید با توجه به سیستم عامل موبایل شما

در ادامه بعد از دانلود اپلیکیشن 7030 دیگه نیاز نیست گزینه ثبت نام بزنید با انتخاب گزینه ورود شماره تماس و رمز عبوری که اول در سامانه ایجاد کردین وارد نمایید.

لینک عضویت رسمی

توجه1: بدون شناسه معرف نمی توانید ثبت نام کنید!(اگر شک دارید تست کنید)
توجه2: با عضویت از کد معرفی شده ی ما هیچ چیزی از شما کسر نخواهد شد!

چرا بدون کد معرف در 7030 نمیشود ثبت نام کرد؟

هدف هفتاد سی از این کار ایجاد الزام برای وارد کردن کد معرف توسط افراد دعوت شده است تا به این طریق به افرادی که نقش معرفی کننده این سامانه را داشته اند، سود برسد.

استراتژی پیشنهادی کسب درآمد میلیونی

برای شروع کسب درآمد میلیونی شما باید کد دعوت دوستان خودتان را از قسمت شناسه ها یا مدعون دریافت کنید و در شبکه های اجتماعی خودتون منتشر کنید، سپس این کد را به دوستان خودتان ارسال کنید و آن ها را به جای آپ ترقیب به استفاده از این اپلیکیشن کنید برای خرید شارژ و پرداخت قبوض و …

نکته: جالب است بدانید که تا چند نصل از زیر مجموعه های شما به شما سود میرسد برای مثال از زیر مجموعه زیر مجموعه زیر مجموعه شما به شما سود میرسد.

پس شما میتوانید از این راه درآمدی مادام العمر داشته باشین.

آموزش اپلیکیشن  7030 هفتاد سی

پنل کاربری در قسمت گوشه راست بالای نرم افزار قرار دارد با کلیک روی آن بخش هایی از پنل کاربری باز میشه که برای
استارت کار قسمت نام خود را ثبت کنید شروع کنید در این قسمت نام و نام خانوادگی را وارد نمایید و ذخیره نمایید وقتی کلیک
بازگشت را بزنید اسم شما ثبت شده است.

بخش مدعوین

در ابتدا مدعوین یعنی دعوت شده ها که شما با کلیک بر مدعوین یک شناسه مشاهده میکنید شناسه ایی که هنگام ثبت نام شماره تماس وارد نمودید دارید از اونجایی که شناسه شما طولانی میباشد می توانید اقدام به ایجاد شناسه جدید بکنید که در پایین همین بخش مدعوین میتوانید مشاهده کنید و شناسه ایی با حروف کمتر ایجاد کنید. اگر نتونستین شناسه ایجاد کنید به قسمت راهنمای انتخاب شناسه مراجعه کنید.

نکته: شما میتوانید 5 شناسه ایجاد کنید! 

بخش کل مدعوین

این بخش هیچ تفاوتی با بخش مدعوین نداره!

بخش دعوتنامه دوستان در 7030

در این بخش با کلیک در بخش مربوطه شناسه هایی که ایجاد کردید را میتوانید مشاهده نمایید که با انتخاب یکی از شناسه ها صفحه ایی باز میشود که شامل تلگرام، اینستاگرام، جیمیل و… مشاهده میکنید که با انتخاب یکی از گزینه های موجود اقدام به share کردن شناسه خود بکنید به همین راحتی.

بخش افزایش اعتبار/برداشت وجه

با افزایش موجودی خود در 7030 میتوانید با آن در هر زمانی محصولات را خریداری کنید، در این صورت برای هر بار خرید نیاز به استفاده از درگاه بانکی را ندارید و با یک کلیک خرید انجام میشود.

هر وقت هم خواستین میتوانید موجودی را نقدا برداشت کنید.

درخواست واریز وجه، در صورتی که موجودی شما بالاتر از حد نصاب باشد و شماره شبای فعال بانکی تعریف کرده باشید می توانید موجودی خود را برداشت کنید. در حال حاضر حداقل مبلغ برای برداشت از حساب 5000 تومان میباشد و مبلغ درخواستی حداکثر طی 72 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

بخش شماره حساب ها/کارت ها

در این بخش شما میتوانید در سطر کارت های من اقدام به ذخیره کردن حساب بانکی کنید که با کلیک بعلاوه در پایین صفحه حساب بانکیتون رو ذخیره کنید. برای دسترسی راحت تر هنگام پرداخت قبوض و یا خرید شارژ.

در سطر شماره حساب با کلیک افزودن حساب بانکی صفحه ایی بالا میاد که نام و نام خانوادگی کامل یادداشت کنید در قسمت پایین نام بانکی که حساب دارین انتخاب کنید در قدم بعدی شماره شبا حساب مربوطه وارد نمایید و مرحله اخر افزودن رو کلیک کنید.

بخش تراکنش

در این بخش هر تراکنشی که انجام داده باشین چه موفق یا ناموفق در این بخش با شماره پیگیری ثبت میشود.

آیا 7030 قانونی است؟

بله، اختصاص سود به بازاریابان در همه‌ی کسب و کارها مرسوم بوده و در حال انجام می‌باشد. سایت 7030 مجوزهای نظارت بر کسب و کارهای دیجیتال وزارت صنعت، معدن و تجارت (Enamad)، مجوز مرکز ساماندهی رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و مجوز انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی را دریافت کرده است.

طرح درآمدی (پلن درآمدی) به چه صورت است؟

جالب است بدانید که هفتادسی هفتاد درصد از سود خالص فروش محصولات را به کاربران خود اختصاص می‌دهد و نحوه‌ی تقسیم این سود با در نظر گرفتن محدویت ها و الزامات قانونی مورد رضایت اکثریت کاربران است.

چه تضمینی وجود دارد که تا آخر 70 درصد از سود خود را به کاربران پرداخت کنید؟

اساساً هدف اصلی از شکل گیری 7030 این است که به جای هزینه های گزاف تبلیغات تلویزیونی و …، این مبالغ را به عنوان سود تراکنش ها و همچنین پاداش فعالیت، به کاربران فعال پرداخت کند؛ همانطور که از اسم 7030 پیداست 70 درصد از سود به کاربران پرداخت خواهد شد؛ قطعا بزرگترین سرمایه 7030 کاربران فعال هستند و باید رضایت آنها را جلب کند؛ چه تضمینی از این بالاتر می تواند وجود داشته باشد؟

با سامانه هفتادسی به راحتی می توانید با صرف ۱۰۰ ثانیه در روز درآمد جدیدی داشته باشید

هفتادسی اولین سایت و اپلیکیشن اندروید و iOS برای خرید محصولات اعتباری و امور بانکی زیر می باشد :

  • شارژ سیم کارت
  • پرداخت اینترنتی قبض
  • بسته های اینترنتی
  • انتقال وجه کارت به کارت
  • بلیط های مسافرتی
  • بیمه
  • نیکوکاری و دیگر خدمات پرداخت اینترنتی

ویژگی های مهم سامانه 7030

  • مهم ترین ویژگی سامانه هفتادسی تخصیص 70 درصد سود از بازار بزرگ محصولات اعتباری به کاربران خود بوده است که برای تحقق این موضوع تلاش کرده تا عمده‌ی نیازهای روزمره و متداول کاربران را با رابط کاربری مدرن و تجربه‌ی خوشایند و همچنین استاندارد بالا در کارکردن در یک فضای یکپارچه برای کاربران خود فراهم کند.
  • هفتاد سی به طور کلی مناسب تمام کسانی است که با شبکه های اجتماعی سروکار دارند و با کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند خود در پی دریافت خدمات اعتباری از قبیل خرید شارژ، پرداخت قبض و هرگونه تراکنشی هستند.
  • هفتادسی به طور خاص مناسب مدیران وبلاگ‌ها، کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و یا هر شخصی که شبکه مخاطبین گسترده‌ای دارد نیز می باشد چرا که با استفاده از ظرفیت های خود می توانند 7030 را به دوستان خود معرفی کرده و با ترغیب آنها به استفاده از این سامانه سهم بیشتری از 70 درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری را به خود اختصاص دهند.

نحوه کسب درآمد از 7030

شما با انجام هر تراکنش امتیاز دریافت می کنید. خب این میتونه انجام تراکنش به صورت انفرادی باشه که بازده کمتری داره و درآمد کمتری هم خواهید داشت. یا اینکه با share کردن شناسه معرف خودتون به دوستان یا هر کس دیگه ایی اقدام به جمع آوری زیرمجموعه کنید که این بازده بیشتری داره و قطعا درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

پس از ثبت نام دوستان و آشنایان توسط کد معرف شما، آن ها زیر مجموعه شما به حساب می آیند و می توانید تعداد افراد دعوت شده را در بخش مدعوین ببینید. پس از جذب زیر مجموعه با هر خرید زیر مجموعه و حتی از طریق خرید های خودتان مقداری از هزینه خرید خودتان و مقداری از هزینه پرداخت شده توسط دوستان و آشنایان برای شما منظور می شود که می تواند تا 70 درصد خرید باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام برای کسب درآمد بیشتر از این کد معرف استفاده کنید و ۲۰۰ امتیاز دریافت کنید: e20007030

  2. دوستان اپلیکشن ۷۰۳۰ رو برای خرید شار ژ ،اینترنت و پرداخت قبوض وصل کنید عالیه. و خودتون با انجام هر عملیات ی مقدار پول میاد توی اعتبارتون‌ که میتونید ازش شار ژ بخرید.واسه ثبت نام هم m13822831 رو ب عنوان معرف بزنید. ثبت نامش بدون هزینه است خودتون نصب کنید و ببینید عالیه. معرف m13822831
    درآمد ثابت ماهیانه با سامانه ۷۰۳۰ 😉

    1. سلام درآمد عالی با این کد معرف fk4030… حتما حتما حتما… چرا برای امید جایزه سود نقدی را رها کنید فقط 7030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا