دانستنی های کسب و کارمقالات آموزشی

چگونه مانند یک فرد حرفه‌ای پروژه هایپ را انتخاب کنیم

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_imageframe image_id=”13896|full” max_width=”” style_type=”” blur=”” stylecolor=”” hover_type=”none” bordersize=”5″ bordercolor=”” borderradius=”” align=”center” lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” lightbox_image_id=”” alt=”” link=”” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″]https://big-income.com/wp-content/uploads/2020/04/How-to-Select-HYIP-Like-a-Pro.jpg[/fusion_imageframe][fusion_text]

شما می توانید بیش از 500 سایت هایپ را در سایت های مانیتورینگ مشاهده کنید اما بیش از 400 تای آن حتی برای سرمایه گذاری اولیه هم برای شما سودآور نیستند و این اعداد و ارقام هر روزه در حال تغییر می باشد. ولی 100 تای دیگر به احتمال 85% سودآور خواهند بود. ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که آن 100 تا را راحت شناسایی کنید و در آن ها فعالیت داشته باشید و کمترین ضرر را در این زمینه ببینید.

سالیان زيادي برای فعالیت‌ هاي شبکه‌اي طي شده و تجربیات تلخ و شيريني بدست آمده که بعضی را به این کار تشنه و بعضی دیگر را سیر می کند.

تشخیص سایت هایپ معتبر

من چند سالی هست که در سایت های هایپ کار می کنم و در این رابطه تحقیقات و پیگیری هایی انجام داده ام. من سعی می کنم هر ماه استراتژی خودم را تغییر دهم ور هر بار از یک روش رو به جلو حرکت نکنم. من به ترافیک های سایت هایپ اطلاعات اولیه، میزان تبلیغات و نمودارهای تکنیکی هایپ را آنالیز می کنم. و الان دارم همین کار را انجام می‌دهم و اطلاعاتی را که به دست می آورم به من کمک می کند که از هایپ سود کسب کنم و سرمایه‌گذاران را راهنمایی کنم.

بانک اطلاعاتی مانیتور های مختلف در حال حاضر 580 پروژه هایپ در حال پرداخت را نشان می دهد.

یک شخص این طیف از اطلاعات را آنالیز نمی کند، من به شما میگم که نه تنها تعداد هایپ‌های موفق و آینده دار را 4 برابر کاهش دهید بلکه پروژه‌ای را انتخاب کنید که سودآور باشد.

همچنین من میخواهم یک تکنیک پنهان را برای پیدا کردن اطلاعات یکسان بین همه سایت ها کشف کنم. من دیگر در سایت‌هایی که ظاهر و سیستم یکسان و مشابهی دارند سرمایه‌گذاری نمی‌کنم اینها در واقع 100% اسکم هستند و عمرشان به یک ساعت هم نمی کشد.

مشخصات اصلی برای جستجوی هایپ معتبر و سودآور

  • طراحی و دیزاین منحصر به فرد
  • اسکریپت منحصر به فرد و معتبر
  • حالت در حال پرداخت یا انتظار در مانیتورینگ ها
  • فقط دامنه‌های .com, .biz ,.net. چون دامنه‌های club. و mobi. در صنعت هایپ اعتباری ندارند.

سرمایه‌گذاری در این هایپ ها درست نیست

همان طور که گفتم شما نباید در سایت هایی که ظاهر یکسان دارند و طراحی آن ها هیچ فرقی با سایت های دیگر ندارد سرمایه گذاری کنید. شرکت‌های دیگری معروف به هایپ مانیتورینگ (hyip monitoring) هستند که با سرمایه‌گذاری در هایپ‌های مختلف به کاربران خود نشان می‌دهند که چه هایپ‌هایی سودی را که ادعا کرده‌اند پرداخت می‌کنند. همچنین در این سایت‌ها و فروم‌ها کاربران می‌توانند نظرات خود را راجع به هایپ‌ها بنویسند و تخلفات آن‌ها را گزارش کنند. پروژه‌ای با طراحی جذاب و منحصر به فرد اخیرا محبوب شده بود. من پی بردم که ادمین سایت طراحی را از یک سایت بازی و شرط بندی ناشناخته دزدیده است، پروژه بعد از دو پرداخت اسکم شدو عمرش به 24 ساعت هم نکشید.

چگونه ما منحصر به فرد بودن یک سایت را تشخیص می دهیم؟

  • صفحه اصلی سایت را باز می کنیم.
  • Ctrl+Shift+I
  • F5
  • لیستی از عکس های پروژه را در پنجره سمت راست بدست می‌آوریم
  • آدرس عکس اصلی را کپی می کنیم
  • از طریق گوگل سرچ عکس مشابه را جستجو می کنیم.
  • اگر سایتی را با طراحی مشابه یافتید در آن هایپ سرمایه‌گذاری نکنید.

زمان سرمایه‌گذاری

صنعت هایپ همیشه به‌ روز است، اما من به شما پیشنهاد می کنم که در هایپ های جدید در طول تعطیلات سرمایه‌گذاری نکنید. از ۲۲ دسامبر تا ۱۴ ژانویه و از ژوئن تا آگوست. این‌ها روزهای اسکم هستند! در طول این مدت شما باید پروژه های قدیمی و صاحب نام را انتخاب کنید و در آن سرمایه گذاری کنید. بر طبق این اطلاعات، یک یا دو هفته قبل از شروع این دوره ها افراد فقط پروژه های ساعتی یا سریع که زود پولشان را پس بدهد انتخاب می‌کنند که این پروژه ها خیلی خطرناک هستند و به هیچ عنوان در آن ها فعالیت نکنید

نتیجه گیری

طبق مطلبی که گفته شد به شما عزیزان، سعی کنید این موارد رو جدی بگیرید و از آن پیروی کنید و از افرادی که قصد سوءاستفاده از شما را دارند فاصله بگیرید و هوشیار باشید. زیرا سرمایه ای که بدست آوردید به راحتی نبوده و شما برای آن زحمات بسیاری کشیده اید. در این پروژه ها عجول نباشید و بهترین هایپ را انتخاب کنید و به تبلیغات دیگران توجهی نداشته باشید.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا