بورس و فارکس

8 چیزی که معامله گران موفق فارکس به شما نمی گویند

افسانه ها در برابر حقایق: 8 نکته ای که معامله گران موفق فارکس می خواهند بدانید

اگرچه تجارت در بازار ارز روز به روز محبوب تر می شود ، اما تشخیص افسانه از واقعیت دشوار است.

آماده برای یادگیری اسرار تجارت فارکس هستید؟ آیا آماده شنیدن مواردی هستید که معامله گران موفق فارکس هرگز نمی گویند؟ 

به سادگی به خواندن ادامه دهید! همچنین در ثبت نام درنگ نکنید دوره تجارت فارکس که می تواند به شما کمک کند تا در دنیای مالی حرفه ای شوید.

8 چیزی که معامله گران موفق فارکس نمی گویند

در حالی که بسیاری از دلالان و معامله گران فارکس معاملات فارکس را به عنوان یک اقدام سرمایه گذاری مهیج و سودآور ارائه می دهند ، حقیقت این است که یک جنبه تاریک در معاملات فارکس وجود دارد.

با سو ceptions تفکرات و بیانیه های گمراه کننده متعددی که به صورت آنلاین منتشر می شود ، درک اینکه چه چیزی باعث می شود تاجران موفق در فارکس برتری داشته باشند ، دشوار است.

اگرچه ما در Trading معتقدیم که تجارت فارکس می تواند یک تجارت بالقوه موفق باشد ، ما می خواهیم معامله گران حقیقت بازار را کشف کنند.

بنابراین ، اگر می خواهید در مورد تجارت فارکس و اسرار ماهی بزرگ، بیایید با هشت چیز شروع کنیم که از یک تاجر موفق فارکس نمی شنوید :

شماره 1: یک تاجر موفق فارکس هرگز نخواهد گفت “من خودم آموخته ام”

اولین چیزی که هر تاجر موفق فارکس با شما به اشتراک می گذارد این مناسب است آموزش تجارت برای موفقیت بسیار مهم است. زیرا حتی اگر نمره ضریب هوشی نابغه ای داشته باشید ، به هیچ وجه نمی توانید همه چیز را در مورد فارکس توسط خودتان یاد بگیرید .

اگرچه ما توافق داریم که معامله گران موفق می توانند چیزهای افتضاحی در مورد معاملات فارکس با تمرین یاد بگیرند ، اما بسیار بعید است که معامله گران خود خوانده بتوانند بدون کمک اضافی بر معاملات فارکس تسلط داشته باشند.

خواه تصمیم بگیرید سایر معامله گران را رصد کنید یا برای یک دوره آموزشی ثبت نام کنید ، یک تاجر فارکس که واقعاً موفق است ، مایل است از مطالب مختلف یادگیری استفاده کند و از معامله گران دیگر بیاموزد. برایمبتدیان فارکس، یافتن دوره ، مربی یا یک گروه شبکه اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وقتی صحبت از تسلط بر معاملات فارکس می شود ، فراموش نکنیم که برای شروع کار به مدرک تحصیلی نیاز ندارید. معاملات کاملاً مربوط به مهارتهای معاملاتی و هوش هیجانی است نه دیپلم.  حتی اگر شما یک فیزیکدان نظری نیستید که با فرمول های نامشخص کار می کنید ، با تاسیس عادات تجاری سالم و نظم و انضباط ، شما هنوز هم می توانید یک تاجر موفق شوید.

حال انتظار نداشته باش که سفر یادگیری تو روان باشد! مسیر موفقیت در بازار فارکس اغلب سنگین و پر از ضرر است. اگر هر چیزی وجود داشته باشد ، یادگیری از اشتباهات شما را در طولانی مدت قوی تر و موفق تر می کند.

شماره 2: یک معامله گر موفق فارکس هرگز نمی گوید “من هرگز ضرر نمی کنم”

دومین چیزی که هرگز از یک تاجر و معامله گران موفق نخواهید شنید این است که آنها هرگز ضرر نمی کنند. صرفاً به این دلیل که امکان پذیر نیست.

فارکس بسیار پویا است ، بنابراین ضرر و زیان بخشی غیرقابل اجتناب و طبیعی در معاملات است . اگر می شنوید کسی می گوید همیشه برنده است ، به احتمال زیاد در موفقیت خود اغراق می کند. موفقیت در برد های بزرگ کوتاه مدت اندازه گیری نمی شود بلکه ثبات معاملات در بلند مدت ارزیابی می شود.

علامت واقعی یک معامله گر و معامله گران  موفق ، توانایی آنها در آغوش گرفتن از بازار با فراز و نشیب های آن است. فارکس به معنای پیروزی مداوم نیست. توانایی برنده شدن و باختن بخشی از بازی معاملات فارکس است – چیزی که شما باید آن را بپذیرید تا بازیکن خوب فارکس شوید.

در اینجا باید توجه داشته باشیم که قادر به قبول ضرر باشید، شخص باید فقط پولی را که می توانند از دست بدهند معامله کند.

شماره 3: یک تاجر موفق هرگز نخواهد گفت “مدیریت ریسک مهم نیست”

در حالی که از دست دادن پول در فارکس اجتناب ناپذیر است ، مدیریت ریسک می تواند ضرر و زیان را کاهش دهد. بنابراین ، یک تاجر موفق هرگز به سایر معامله گران نخواهد گفت که مدیریت ریسک بی اهمیت است.

همانند سایر انواع معاملات ، تعیین میزان توانایی پرداخت خطر برای شما بسیار مهم است. اگر کسی سعی کند به شما بگوید که aاستراتژی مدیریت ریسک مورد نیاز نیست ، بهتر است توصیه های آنها را نادیده بگیرید.

بازار فارکس می تواند واقعاً غیرقابل پیش بینی باشد. بنابراین حتی اگر در تجزیه و تحلیل سیگنال ها و شاخص ها مهارت دارید ، هرگز نخواهید توانست از خطرات جلوگیری کنید. آیا توانستید همه گیری در حال انجام را پیش بینی کنید؟ دقیقا!

از آنجا که ما نمی توانیم بازار را پیش بینی کنیم ، حداقل باید بتوانیم تصمیم بگیریم که چقدر می توانیم ریسک کنیم. بدون استراتژی مدیریت ریسک ، غیر منطقی و عاطفی خواهیم شد – درست مثل افراد ماقبل تاریخ که برای غذا غذا می جنگند. اما هی! در معاملات جایی برای احساسات شدید ، اضافه فروشی و ترس وجود ندارد!

شماره 4: یک تاجر موفق هرگز نخواهد گفت “من 90٪ دقیق هستم”

اگر یک معامله گر در پیش بینی حرکات کوتاه مدت بر اساس قرائت نمودار به شما گفت که 90٪ دقیق هستند ، کافی است این ادعا را با کمی نمک بپذیرید. همانطور که در بالا گفته شد ، بازار آنقدر پویا است که موفقیت در دراز مدت بیش از 90٪ بسیار بعید است . در حالی که برخی از معامله گران خوش شانس پیروزی بزرگی کسب می کنند ، ما نباید این نکته را فراموش کنیمفارکس قمار نیست.

در حقیقت ، 90٪ از معامله گران ضرر کرده و دست از کار کشیدند ، در حالی که موفق ترین معامله گران معمولاً 70٪ موفقیت کسب نمی کنند . می توانید به مردم دروغ بگویید ، اما نمی توانید با اعداد بحث کنید.

دروغ گفتن در مورد شانس خود و دیگران فقط می تواند منجر به سرمایه گذاری بد شود. یک تاجر خوب انتظار ندارد که هر معامله ای در خانه انجام شود. معاملات عالی گاه به گاه اتفاق می افتد ، اما بازار فارکس برای اطمینان از آنها بسیار بزرگ و آشفته است.

بنابراین برای موفقیت 100٪ به خود فشار زیادی وارد نکنید . هرچه بیشتر بخواهید سود کسب کنید ، احتمال پیروزی کم است. جایی برای وجود ندارد طمع در فارکس. یک نویسنده بزرگ ممکن است شاهکارهایی خلق کند ، یک نوازنده عالی آهنگ های شگفت انگیز موسیقی بسازد ، اما معامله گران بزرگ فارکس باید به راحتی به پیروزی های کوچک اعتماد کنند.

شماره 5: معامله گران موفق فارکس هرگز نخواهند گفت “شما باید هر روز فعالانه معامله کنید.”

اگر فکر می کنید معامله گران موفق فارکس دیوانه وار معامله می کنند ، خوب فکر کنید. در حالی کهتاجران روزتجارت را با فرکانس بالا انجام دهید ، شرایط زیادی وجود دارد که استراحت در تجارت فعال بازار حرکت درستی است.

به عنوان مثال ، اگر یک رویداد سیاسی ناگهانی اتفاق بیفتد ، ممکن است بازار ضربه بزرگی ایجاد کند ، و این کار را خرد می کند تا زمانی که نوسانات آن برطرف شود ، استراحت کند. بعضی اوقات انجام ندادن کاری می تواند به شما کمک کند تا بیش از هر تلاش هیرکولین به موفقیت برسید.

درست است! یک تاجر موفق صبر دارد. انجام بیش از حد انتخاب های غیر منطقی فقط احتمال ارتکاب اشتباه را افزایش می دهد. به هر حال ، بازار به جایی نمی رسد و تنها شما برای رقابت با آن عجله دارید .

و فراموش نکنید که مانند اکثر چیزهای زندگی ، خوب است که کمی استراحت کنید تا از ثمره زحمات خود لذت ببرید . این نه تنها برای موجودی بانکی بلکه برای سلامت روان نیز می تواند مفید باشد.

تجار موفق همچنین افراد موفقی هستند که برای اوقات فراغت و عزیزانشان ارزش قائل هستند.

شماره 6: یک تاجر موفق هرگز نخواهد گفت “استراتژی من در تمام شرایط بازار سودآور است.”

“استراتژی من در همه شرایط بازار سودآور است”؟ چه شوخی جالبی! این ششمین گزاره ای است که هرگز از یک تاجر موفق بازار نخواهید شنید.

برای انجام این کار به تمرین و ساعتهای زیاد آزمایش و اشتباه احتیاج دارید یک استراتژی موفق ایجاد کنید. و با این حال ، این استراتژی نمی تواند 100٪ سودآور باشد. همانطور که جان مینارد کینز ، متخصص گفت ، “بازار میتواند بیش از شما غیر منطقی بماند یا من حلال بمانم. 

وقتی نوبت به معاملات فارکس می رسد ، چیزی به نام یک استراتژی خطاپذیر وجود ندارد که بتواند در هر شرایط بازار موفقیت آمیز باشد. اگر وجود داشت ، همه تاجران مانند میلیونرها بودند.

این واقعیت نیز وجود دارد که بازار فارکس به طور مداوم تغییر می کند ، بنابراین استراتژی های معاملاتی که در یک موقعیت خوب کار می کنند همیشه به وضعیت دیگر تبدیل نمی شوند. برخی از روش ها ممکن است کاملاً منسوخ شوند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است با شروع چرخش چرخ ها ، اهمیت پیدا کنند .

بنابراین ، شما همیشه باید بازار را دنبال کنید و هرگز تحولات جدید را از دست ندهید ، اخبار، و شیفت. روندها را دنبال کنید و از نبردهایی که نمی توانید پیروز شوید خودداری کنید.

به عنوان مثال به یک بازنده اضافه کنید. عملی که توسط اندیشه و احساسات مجبور شده است! اگر معامله ای رو به کاهش است ، چرا بیشتر به آن اضافه می کنید؟ تداوم افزودن به ضرر تجارت نه تنها خطرناک است بلکه یک فاجعه مالی نیز محسوب می شود.

هنگامی که به آن میرسد ، دانستن زمان ترک یک مهارت اساسی در تجارت فارکس است . زیرا موفقیت 100٪ به سادگی امکان پذیر نیست!

شماره 7: یک معامله گر موفق فارکس هرگز نخواهد گفت “من می دانم همه چیز در مورد فارکس چیست”

واقعاً؟ ایرادی نداره آنچه شما تصمیم به سرمایه گذاری در این باره میگیرید، به هیچ وجه نمی توانید همه چیز را در مورد صنعت مورد علاقه خود بدانید . معاملات فارکس نیز از این قاعده مستثنی نیست!

در فارکس ، همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. پیشرفت در فن آوری ها ، عوامل اقتصادی و غیره و غیره. صنعت دائماً در حال مبادله است ، بنابراین از یادگیری چیزهای جدید نترسید!

حتی اگر شما یک یادگیرنده فعال باشید که می توانید در یک ماه تجارت فارکس را بیاموزید، اهمیت یادگیری مادام العمر را دست کم نگیرید. آموزش مداوم فقط به شما کمک می کند تا تجارت خود را رشد دهید و ذهنیت مالی خود را بهبود ببخشید.

و فراموش نکنید که اشتباهات ذهنی شما می تواند بهترین معلم شما باشد. توانایی یادگیری از اشتباهات خود ، همراه با یک استراتژی سودآور تجاری ، می تواند به شما کمک کندتبدیل به یک تاجر موفق شوید.

شماره 8: یک تاجر موفق فارکس نمی گوید “معاملات فارکس هیجان انگیز است”

آخرین چیزی که هرگز از یک تاجر موفق فارکس نخواهید شنید این است که تجارت فارکس هیجان انگیز است. خوب ، خوب ، ما موافقیم که تجارت با آدرنالین و امیدهای زیادی همراه است .

به عنوان مثال ، بسیاری از مبتدیان به امید ترک کار خود ، معاملات فارکس را آغاز می کنند مشاغل تمام وقت و کسب درآمد سریع در ساحل ثروت. سایر معامله گران از ابزارهای فانتزی ، سیستم عامل های دارای نمودار پیشرفته و برنامه هایی با زنگ و سوت هیجان زده می شوند ، در حالی که تمام آنچه برای شروع به کار نیاز دارید یک دستگاه محاسباتی و اتصال به اینترنت است.

با این حال ، تجارت مداوم نمی تواند هیجان انگیز باشد. بالاخره فقط کار است! شماروال تجارت حتی می تواند خسته کننده شود

اما اشکالی ندارد! زیرا یک تاجر و معامله گران موفق می توانند احساسات آنها را تنظیم کنند و زندگی شخصی آنها را از تجارت جدا کند ! نیازی نیست که در لبه زندگی کنیم تا احساس رضایت کنیم ، مگر نه ؟!

امتیاز کلیدی:

  • اگرچه محبوبیت معاملات فارکس در حال افزایش است ، اما هنوز بسیاری از باورهای غلط و افسانه ها در اینترنت جریان دارند.
  • یک تاجر صادق و معامله گران موفق به شما خواهد گفت که برد و باخت دو روی یک سکه هستند ، بنابراین به موفقیت 100 درصدی اعتقاد نداشته باشید .
  • در حالی که هیچ فرمولی برای موفقیت وجود ندارد ، بازرگانان خبره توصیه می کنند در زمینه آموزش تجارت و کنترل خود سرمایه گذاری کنند.

ما در آموزش تجارت می توانیم به شما کمک کنیم یک سفر یادگیری هیجان انگیز را شروع کنید و تجارت فارکس را شروع کنید. پس یاد بگیرید و بیاموزید.

اگر از خواندن 8 چیزهایی که فروشندگان موفق فارکس نمی گویند | لذت بردید | افسانه ها در برابر حقایق: 8 موردی که معامله گران موفق فارکس می خواهند شما بدانید ، لطفاً آن را دوست داشته باشید و آن را با هر کس دیگری که فکر می کنید مورد علاقه شما باشد نیز به اشتراک بگذاری و به این مقاله هدایتش کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا