دانستنی های کسب و کارمقالات آموزشی

چگونه بدون از دست دادن سرمایه قبلی، سرمایه‌گذاری مجدد در هایپ کنیم؟

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_imageframe image_id=”13890|full” max_width=”” style_type=”” blur=”” stylecolor=”” hover_type=”none” bordersize=”5″ bordercolor=”” borderradius=”” align=”center” lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” lightbox_image_id=”” alt=”” link=”” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″]https://big-income.com/wp-content/uploads/2020/04/Reinvestment-HYIP.jpg[/fusion_imageframe][fusion_text]

سرمایه گذاری مجدد در سایت های هایپ که در آن ها فعالیت می کنید باید با یک تحلیل مجدد قبل از سرمایه گذاری مجدد انجام شود. یک سرمایه گذار باید ارزیابی کند که شانس سرمایه چه مدت ممکن است دوام داشته باشد و چه سودی را همراه دارد. چندین عامل از جمله تعداد تبلیغات می تواند خاتمه هر HYIP را پیش بینی کند. حال با بیگ والت همراه شوید تا این موارد را بررسی و به شما بگوییم.

برنامه پاداش و جوایز بزرگ در سایت های هایپ

معمولا وقتی یک سایت هایپ یک پاداش و سرمایه بزرگ را در نظر می گیرد برای کاربرانش می تواند یکی از نشانه هایی باشد که پایان کار این سایت نزدیک است و مدیر سایت مورد نظر اخرین تلاش های خود را می کند تا سرمایه گذاران مجددا جذب سایتش بشوند و سرمایه گذاران جدید جذب بشوند.

تبلیغات سایت های هایپ

تبلیغات پروژه باید به طور مداوم صورت گیرد تا یک پیشرفت رو به رشدی تضمین شود. در حال حاضر تمام سایت های HYIP در مانیتورینگ وجود دارد و وضعیت آن ها به طور مداوم گزارش می شود و وب لاگ نویسان آن ها را بروز نگه می دارند و مراجعه کنندگان هر روز به طور مداوم آن ها را چک می کنند و به محبوبیت زیادی رسیده است بنابراین نمی تواند مخاطبان جدیدی را به خود جلب کند. در این مرحله برخی از HYIP ها می توانند از روش های دیگر تبلیغات استفاده کنند یا حتی نمایندگی های آفلاین را انجام دهند، اما چنین پروژه هایی نادر هستند و به احتمال زیاد دیگر هیچ سرمایه گذاری وجود نخواهد داشت و این نشانه ای برای متوقف کردن سرمایه گذاری مجدد می باشد.

آمار سرمایه گذاران بزرگ در هایپ

کسب اطلاعات در مورد سپرده های بزرگ می تواند برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری مجدد هستند، مفید باشد البته بررسی این مورد بسیار دشوار است زیرا مدیران سایت های هایپ آماره غلطی را ارائه می کنند و با این کار هم می خواهند سرمایه گذاران را مجددا تشویق به سرمایه گذاری کنند. بهتر است از قسمت انجمن سایت مورد نظر این مورد را پیگیری کنید و به اطلاعات درستی دست یابید.

بهترین روش سرمایه گذاری مجدد در هایپ

بهترین گزینه برای سرمایه گذاری مجدد تعرفه های ایمن خواهد بود، اما باید آنها را از طریق مواردی که در بالا ذکر شده است در نظر بگیرید. این مواردی که در بالا ذکر شده است می تواند به شما کمک کند تا مدت طولانی با در نظر گرفتن آن ها در پروژه فعالیت داشته باشید. مسئله سرمایه گذاری مجدد به اندازه سرمایه گذاری در HYIP ها پیچیده است ، بنابراین انجام یا عدم انجام آن یک انتخاب شخصی است. به هرحال شما باید به طور دقیق این مواردی که ذکر شده را دنبال کنید و از عجول بودن و تصمیمات احساسی دوری کنید.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا