دانستنی های کسب و کارمقالات آموزشی

آیا سایت های سرمایه گذاری و فاست کلاه بردار هستند؟

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_imageframe image_id=”13855|full” max_width=”” style_type=”” blur=”” stylecolor=”” hover_type=”none” bordersize=”5″ bordercolor=”” borderradius=”” align=”center” lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” lightbox_image_id=”” alt=”” link=”” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″]https://big-income.com/wp-content/uploads/2020/04/آیا-سایت-های-سرمایه-گذاری-و-فاست-کلاهبردار-هستند.jpg[/fusion_imageframe][fusion_text]

سایت های سرمایه گذاری و فاست هم خطرات خودش را دارد که هم می توانند بسیار مفید باشند و هم می توانند بسیار مضر و خسارت به بار بیاورند که شما باید قبل از شروع سرمایه گذاری و ورود به این فعالیت ها آموزش های لازم را ببینید که کاربرها بدانند که واقعا این گونه سایت ها به چه شکل کار می کنند و گرفتار سایت های کلاهبردار و اسکم نشوند یکی از نکات مهم این است که در هر مکان سود بیشتری باشد شما با تعداد زیادی کلاهبردار روبرو می شوید.

چند نمونه از مواردی که می گویند سایت های سرمایه گذاری و فاست اسکم هستند

  1. اولین دلیل و مهم ترین دلیل این است که تعداد زیادی از این گونه سایت ها اسکم هستند و باید مراقب باشید.
  2. بیشتر افراد دلیل درآمد کم اینگونه سایت هارا بیان می کنند و روش کسب سود از این گونه سایت ها را نمی دانند.
  3. سومین دلیل تازه بودن این نوع سایت ها هستند که در مرحله پیشرفت هستند و هنوز قانون کاملی ندارند.
  4. همه ی افراد فکر می کنند که وارد این کار بشوند به راحتی می توانند از این راه کسب درآمده بالایی داشته باشند که این تفکر غلط است، زیرا هر کاری نیاز به تلاش دارد.
  5. پنجمین دلیل مطالعه نکردن قوانین سایتهای سرمایه گذاری و فاست است که خودم به شخصه این داستان رو دیدم که بیشتر افراد در فکر ایجاد چند حساب هستند.
  6. ارسال به آدرس یا کیف پول اشتباهی، مثلا ارسال به آدرس بیت کوین کش به جای بیت کوین
  7. بلد نبودن لعضی اصطلاحات مهم در زبان انگلیسی

فاست چیست؟

فاست ها سیستم های ارائه دهنده ارزهای دیجیتال به صورت رایگان و مبتنی بر شانس هستند.

فاست ها (Faucet) وبسایت‌ها و یا نرم افزارهایی هستند که در ازای انجام دادن کارهای کوچک و ساده به شما رمزارز(ارز رمزنگاری شده) رایگان می‌دهند. که هدف فاست ها از این کار رواج استفاده از ارزهای رمزنگاری شده و کسب درآمد از راه تبلیغات است.

حقیقت این است که باید مقدار درآمد کسب شده با توجه به زمان سپری شده را بررسی کنیم. این سایت ها طوری طراحی شده اند که شانس بسیار کمی برای بردن مبالغ بالا دارید پس تنها راه برای کسب درآمد زیاد از این سایت ها جذب زیرمجموعه زیاد و البته فعال است. برای داشتن درآمدی مناسب از این سایت ها باید در کنار تلاش صبر و حوصله زیادی داشته باشید.

نکته: فعالیت در سایت های فاست بدون نگرانی انجام می شود زیرا بدون خطر برای شروع فعالیت در صنعت رمزنگاری ‌شده محسوب می‌‌شود. با این روش، برای سرمایه گذاری نیازی به خرج کردن از جیب شخصی وجود ندارد.

سایت های سرمایه گذاری هایپ چیست؟

هایپ ( hyip ) مخفف ( high yield investment program ) یعنی برنامهٔ سرمایه گذاری با بازدهی یا سود بالا است. هایپ پدیده‌ای مخصوص به شبکه اینترنت یا سایتهای اینترنتی نیست. بلکه به هر نوع برنامهٔ سود دهی با سود بالاتر از مقدار معمول مثلا چهار تا پنج درصد در ماه گفته می‌شود. وش کار به اینصورت است که کاربران اینترنتی در این سایت‌ها سرمایه گذاری می‌کنند و صاحبان سایت، ادعا می کنند سرمایهٔ کاربران را در بازار فارکس و طلا ” نفت و به طور کلی خرید و فروش مستقلات، ورزش ، کشاورزی و پروژه‌های دولتی و حتی برخی در هایپ‌های دیگر به کار می‌بندند و سود ثابت روزانه ، ماهانه و … به کاربران پرداخت می‌کنند.

نکته : از آوردن سرمایه هایی که برای وام ،قرض و خرج زندگی و … می باشد اکیدا خودداری بفرمایید زیرا این گونه سایت ها دارای ریسک بالایی هستند.

ریسک سرمایه گذاری چیست؟

ریسک به معنای احتمال عدم موفقیت است ریسک پذیری پذیرفتن این واقعیت است که ما در این لحظه از فرصت هایی چشم پوشی می‌کنیم تا در آینده فرصت‌های بیشتری داشته باشیم و در حقیقیت خطر و فرصت را در کنار هم می‌بینیم. وقتی صحبت از پول و سرمایه گذاری به میان می‌آید تاثیر ریسک پذیری (Risk propensity) بیشتر دیده می‌شود. ریسک به شانس از بین رفتن ارزش یک دارایی اشاره دارد یعنی اینکه دارایی که در آن سرمایه گذاری کرده‌اید، ارزش خود را از دست بدهد و پولی که برای به دست آوردن آن دارایی پرداخت کرده بودید، به باد رود.

چگونه گرفتار سایت های سرمایه گذاری و فاست کلاه بردار نشویم؟

  • خودتان در مورد یک سایت تحقیق کنید و از افراد یا وبلاگ خاص استفاده نکنید.
  • هرگز بدون هیچ اطلاعاتی پیروی از جمع نباشید زیرا کلاهبرداران افراد زیادی رو به خود جذب می کنند.
  • هرگز گرفتار تبلیغات نشوید زیرا بیشتر سایت های اسکم سرمایه گذاری های زیادی برای تبلیغات می کنند.
  • هرگز به سایت های خبری یا مانیتورینگ اعتماد نکنید زیرا فقط به دنبال جذب بازدید کننده هستند.
  • برای خرید و فروش ارز دیجیتال از یک صرافی معتبر استفاده کنید در غیر این صورت باید تایید هویت کامل بگیرید.
  • هرگز گرفتار وعده های بزرگ، بازده سریع و تضمینی نشوید.
  • در هر سایت و مکانی سرمایه گذاری نکنیم.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا