دانستنی های کسب و کارمقالات آموزشی

بیشترین اشتباهات در سایت های سرمایه گذاری هایپ

سرمایه گذاری پروسه ی آسانی نیست، ذهنی آرام، دیدگاه عاقلانه، درک از صنعت های و توانایی گیر نیفتادن در دام ادمین های کلاهبردار را لازم دارد. هرچند برای کامل کردن مهارت زمان و تجربه قطعا نیاز است، بیگ اینکام در این مقاله اشتباهات رایجی که اکثرا سرمایه گذاران انجام می دهند را به شما میگوییم تا شما از این اشتباهات دوری کنید . آن ها را انجام ندهید تا ریسک از دست دادن پول و سرمایه شما تا حد ممکن کاهش یابد.

اشتباهاتی که سرمایه گذاران در سایت های هایپ باید از آنها اجتناب کنند

بدون پیدا کردن یک بررسی نرمال در مورد یک پروژه در آن سرمایه گذاری نکنید

این قانون بسیار ساده اما خیلی ضروری می باشد و باید از آن پیروی کنید. هرروزه پروژه های بسیار زیادی وارد این عرصه می شوند و شروع به کار می کنند رکه ادمین و مدیره آن سایت حتی به فکره پرداخت سود به کاربرانش هم نیست. با این وجود باید بررسی کرد، هرچند یک بررسی کافی نمی باشد چون بررسی ممکن است که به وسیله خود ادمین با اکانت تقلبی نوشته شده یا خریده شده باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک منبع پیدا کنید که همیشه اطلاعات درست و لازم را ارائه دهد، و بهتر است که همزمان از چندین منبع این چنینی استفاده کنید. اگر شما گروهی را در رسانه اجتماعی به عنوان منبع انتخاب کرده اید به کسانی که نظر ارایه میدهند خیلی دقت کنید.

به هیچ وجه در پروژه ای که نمی توانید مستقیما با ادمین و مدیره آ« ارتباط برقرار کنید سرمایه گذاری نکنید

زمانی است که در یک پروژه بابت به وجود آمدن مشکل نیاز است که شما با ادمین و مدیران آن سایت ارتباط برقرار کنید و این تنها به داشتن یک ایمیل نباید محدود شود. در یک پروژه خوب باید از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتس آپ، اسکایپ و … استفاده شود و راه های زیادی با کاربران ارتباط برقرار کند و کاربران به راحتی بتوانند مشکلات خود را با آن ها بازگو کنند.

سرمایه تان را به صورت معقول پراکنده کنید

بیشترین و مهم ترین عاملی که سرمایه گذاران تازه وارد مرتکب می شوند این است که سرمایه های خود را به صورت پراکنده در پروژه های تصادفی به صورت بی قاعده سرمایه گذاری می کنند. این کار عمدتا به جای آن که ریسک ها را کاهش دهد حتی دو چندان هم می کند. بنابراین اگر تصمیم دارید سبد سرمایه گذاری تان را پراکنده بچینید با کمال جدیت پروژه ها را انتخاب کنید.

به داستان های ادمین های سایت هایپ اعتماد نکنید

کار ادمین این است که تا آنجایی که امکان دارد سرمایه جذب کند. بنابراین ادمین هایپ در مورد موفقیت شرکتش و اینکه چقدر صادق است و پرداخت ها منظم انجام می شوند حرف میزند، اما لازم است که با اینگونه ادعاها با چاشنی شک برخورد شود!

از حرف مردم پیروی نکنید!

ارزش ندارد در یک پروژه سرمایه گذاری کنید فقط به خاطر اینکه همه در آن سرمایهگذاری میکنند. هر پروژه ای دیر یا زود اسکم می شود وظیفه شما این است که بدون توجه به نظر جمع زمان اسکم شدن را تشخیص دهید.

آگاهانه تصمیم بگیرید و برخورد کنید

اگر شما موفق شوید سپس مقدار پول افزایش پیدا میکند و سایت های اسکم از شما پیشی می گیرند، این به معنی این است که شما همه کارها را درست انجام دادهاید. این زمان هایی است که سرمایه گذاران احتیاطشان را از دست می دهند و فکر می کنند هم چنان بهترین کار را انجام می دهند و همه چی تحت کنترل آن ها است که در نهایت به از دست دادن سرمایه خود منجرب می شوند. پس هیچ وقت فراموش نکنید که در چه صنعتی شما دارید درآمد کسب می کنید و به ذهنتان مسلط باشید.

از صرافی های غیر معتبر استفاده نکنید

گاهی اوقات سرمایه گذاران بدون سرمایه گذاری در هایپ پولشان را از دست می دهند. کار کردن با یک سیستم پرداخت معتبر حتی اگر نرخ مبادله پایین تری داشته باشد بسیار بهتر است.

سرمایه گذاری بلند مدت کار خوبیه

اغلب سرمایه گذاران مبتدی که در سایتی که تداوم بیشتری داشته باشه سرمایه گذاری می کنند، به خاطر اینکه درصد سود بیشتری میدهد. درحالیکه ادمین های سایت ها این پلن ها را بدون فکر کردن به تداوم پرداخت زیاد و میزان سود پدید میآورند. خیلی بهتر است که در پروژه های زود بازده سرمایه گذاری کنیم و بهتر است که در پروژه هایی که بتوانیم زود سرمایه اصلی را برداشت کنیم سرمایه گذاری کنیم.

همه سرمایه خود را مجددا سرمایه گذاری کنیم

اغلب سرمایه گذاران از سرمایه گذاریهای مجدد به درستی استفاده نمی کنند که به طور مداوم همه پول را در پروژه سرمایه گذاری مجدد میکنند. به هر حال بهتر است که فقط سودی را که از طریق سرمایه گذاری در آن پروژه کسب کرده اید را دوباره سرمایه گذاری کنید. این باعث میشه که اگه حتی سود هم نکردید حداقل پولتان را از دست ندهید.

قرض گرفتن برای سرمایه گذاری

احمقانه ترین اشتباهی که یک سرمایه گذار انجام میدهد قرض کردن پول برای سرمایه گذاری در هایپ است. هیچ وقت برای سرمایه گذاری در هایپ پول قرض نکنید وگرنه جدا از ریسک از دست دادن پول ریسک بدهکار شدن هم کردهاید.

مهم ترین نکته: ترس زیاد

سرمایه گذاری در سایت های هایپ برای افراد ریسک پذیر می باشد. گاهی افراد به خاطر ترس از دست دادن پول پروژه های خوب را از دست می دهند و عجولانه تصمیم گیری می کنند. ما نمی خواهیم که روی همه چیز ریسک کنید اما اگر پروژه را به خوبی ارزیابی کردهاید و اعتقاد دارید که ریسکش معقول است پس ارزش ریسک کردن دارد. فقط از این طریق شما میتوانید به نتایج مالی ملموسی برسید.

امیدواریم این نکات را به خوبی درک کرده باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا