بورس و فارکسمقالات آموزشی

اسرار ترید روزانه: 10 راز برتر در تریدینگ برای یک تجارت موفق

فهرست مطالب

ترید روزانه چیست و 10 راز تریدینگ برتر برای یک ترید موفق چیست؟ ما شما را در تاریکی نگه نمی داریم! معاملات روزانه یک سبک معاملاتی رایج است که به معامله گران اجازه می دهد در یک روز معاملاتی چندین بار دارایی ها را خریداری و بفروشند. معامله گران روز می توانند بازارهای مختلفی از جمله فارکس ، معاملات ارزهای رمزنگاری شده و سهام را کشف کنند.

ترید روزانه به دلیل ماهیت مهیج خود ، معامله گران مجزا را از سراسر جهان به خود جذب می کند. آیا به عنوان مثال می دانید کهتجارت روزانه به ویژه در انگلستان، آمریکا و استرالیا محبوب است؟

10 اسرار ترید روزانه برتر برای تجارت موفق

آیا می دانید که مردم تقریباً 13 راز دارند، و پنج مورد از آنها را هرگز با کسی به اشتراک نمی گذارند ؟ آیا می توانید تصور کنید که آن زمان تریدرهای مشهور چه اسرار شگفت انگیزی را حفظ می کنند؟ آیا بهتر نیست که درباره اسرار موفقیت در ترید روزانه اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

لبها مهر و موم شده اند … دیگر هیچ. در اینجا 10 اسرار برتر ترید را برای یک تریدر و معامله گر موفق آورده ایم:

راز ترید روزانه شماره 1: شما یک شبه میلیونر نمی شوید … اما می توانید ثروت خود را با گذشت زمان افزایش دهید

اگرچه بسیاری از مردم به امید کسب درآمد یک شبه به دنیای تجارت وارد دنیای ترید می شوند ، اما حقیقت این است که تجارت قمار نیست.

در حالی که بسیاری از داستان های موفقیت در مورد دستاوردهای سریع و موفقیت کوتاه مدت وجود دارد ، معامله گران متوسط ​​برای افزایش ثروت خود و ایجاد نام برای خود ، باید زمان و منابع زیادی را سرمایه گذاری کنند.

از دوره ها و سمینارهای آنلاین گرفته تا کتاب ها و فیلم ها ، تریدرهای روزانه نباید دیگر باور به افسانه ها و اسرار معاملات را از دست دهند. در عوض آنها باید در آموزش تجارت مناسب سرمایه گذاری کنند. مثلاً با کتابهای جک شوگر شروع کنید ؛ کتاب های او می تواند به شما کمک کند بسیاری از اسرار ترید  روزانه را حل کنید و به یک واقعیت تبدیل شوید.

در پایان ، به یاد داشته باشید که معاملات و ترید روزانه یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست. هیچ راز پنهانی وجود ندارد – فقط داده های تجارت ، سخت کوشی و استراتژی های موفقیت آمیز در تجارت روز. 

و این چیز خوبی است! از آنجا که به ما ، مردم عادی ، کمک می کند تا دریابیم که تجارت و ترید روزانه فقط تجارت معلمان و حرفه ای ها و بزرگان نیست. هرکسی می تواند به دنیای تجارت دسترسی پیدا کند و در بلند مدت سود کسب کند!

راز تجارت روز شماره 2: نمی توانید از بازار پیشی بگیرید … اما می توانید این کار را دنبال کنید

آیا می خواهی رازی را بدانی؟ باید بدانید که نمی توانید از بازار پیشی بگیرید! فاکتورهای زیادی در دنیای تجارت تأثیرگذار هستند که حتی بهترین استراتژی تجاری نیز ممکن است شکست بخورد. مثلاً چه کسی می توانست بیماری همه گیر ویروس کرونا را پیش بینی کند ؟!

به عبارت دیگر ، برای شروع ترید روزانه نیازی به نبوغ نیست. آنچه شما نیاز دارید ، هوش هیجانی و انعطاف پذیری است! به سادگی یک محل سرمایه گذاری مورد علاقه خود را شناسایی کنید. از سهام گرفته تا معاملات فارکس و ارزهای رمزنگاری شده ، معاملات روزانه به معامله گران اجازه می دهد طی یک روز معاملاتی دارایی های مختلف را خریداری و بفروشند. توجه داشته باشید که در حالی که هر بازار پتانسیل های خود را دارد ، ممکن است برخی از آنها سرمایه بیشتری را برای ورود نیاز داشته باشند. یک بازار را انتخاب کنید و زمان کافی را برای تسلط بر اسرار تجاری آن سرمایه گذاری کنید.

اخبار را دنبال کنید ، شاخص ها و داده ها را کاوش کنید ، روند را درک کنید … و ادامه دهید. از این گذشته ، بازار فقط سه جهت دارد که باید دنبال کند: بالا ، پایین و پهلو که همیشه به صورت چرخه حرکت می کند. همانطور که کارشناسان می گویند ، این روند دوست شماست و شما همیشه باید با این روند معامله کنید. الگوهای تکراری را بیابید و صبور باشید.

هنگامی که به موفقیت در بازار طیف مورد نظر خود رسیدید ، می توانید به یک تجارت دیگر بروید و نمونه کارها را متنوع کنید.

راز ترید روزانه شماره 3: ساده باشید … حتی اگر خسته کننده شود

یکی دیگر از رازهای ترید که معامله گران روز باید بدانند ساده نگه داشتن موارد است. به حرف افرادی که زیاد وعده می دهند و قول می دهند گوش ندهید. هیچ فرمولی برای موفقیت ، هیچ معجون یا جادویی مخفی وجود ندارد – فقط استراتژی مهم است. هنگامی که پیچیدگی های ترید روزانه و بازار دلخواه خود را درک کردید ، زمان آن فرا می رسد که یک استراتژی تنظیم کنید . و آن را ساده نگه دارید!

تسلط بر یک استراتژی ساده بهتر از عدم موفقیت در آزمایش استراتژی های مختلف است . رمز موفقیت فقط پیروی از استراتژی سخت کوشی شماست! وقتی اوضاع اشتباه پیش می رود – و این اتفاق هم خواهد افتاد – به شما باقی می ماند استراتژی ورود و خروج و توقف سفارشات سادگی و ثبات!

حتی وقتی خسته کننده می شود! در واقع ، بسیاری از معامله گران روزانه یک راز کاملاً پنهان را می دانند: ترید می تواند واقعاً کسل کننده باشد. تصور کنید که به صفحه ها خیره شده اید ، داده های بازار را تجزیه و تحلیل می کنید ، روز به روز سفارش می دهید …

اما این فقط ثبات یک معامله گر است که می تواند با گذشت زمان به موفقیت برسد. زیرا شما نمی توانید تغییرات قیمت را کنترل کنید اما می توانید اعمال خود را کنترل کنید – حتی اگر شانس مخالف شما باشد!

رمز ترید روزانه 4: ایجاد نظم از هرج و مرج … نظیر نظم و انضباط

سازگاری رمز موفقیت است ، درسته؟ اما وقتی ترید روزانه مملو از عدم قطعیت ، تغییر و شکست است ، چگونه می توان سازگار بود؟ چگونه می توان نظم و ترتیب را از هرج و مرج ایجاد کرد؟ با بیگ اینکام بمایند ، بگذارید یک راز برای شما بازگو کنیم … شما باید نظم و انضباط را توسعه دهید. مانند ویکتور اسپیراندئو تاجر الهام بخش که یک بار گفت، “رمز موفقیت در تجارت ، انضباط عاطفی است.”

حواس پرتی ، وسوسه و ترس را نادیده بگیرید. حتی هنگامی که مایلید نسبت اهرم خود را برای پوشش ضرر افزایش دهید ، قوانین معاملات خود را نقض نکنید. مسئولیت اعمال خود را بر عهده بگیرید ! به عنوان مثال ، قبل از ادامه معامله پس از برخورد با توقف ، دو بار فکر کنید.

از اشتباهات خود بیاموزید و سعی کنید نظم و انضباط خود را بهبود ببخشید . از جستجوی داده های اضافی گرفته تا داشتن مجله ، روش های زیادی برای بهبود عادات تجاری و نظم و انضباط شما وجود دارد.

راز تجارت روز شماره 5: واقع بین باشید … و موفقیت 100٪ را فراموش کنید

برای توسعه نظم ، فرد باید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشد. همانطور که قبلاً توضیح داده شد ، ترید روزانه یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست. جایی برای اضافه کاری و طمع در ترید روزانه نباید باشد . هر معامله گر روزانه به سادگی به یک استراتژی ثابت ، آموزش مناسب و صبر نیاز دارد تا با گذشت زمان سود کسب کند.

و معذرت خواهی برای افشای اسرار گرانبها … اما موفقیت 100٪ را فراموش کنید! حتی پادشاهان معاملات نیز 100٪ معاملات خود را برنده نمی شوند. 60٪ را برای یک چیز بزرگ در نظر بگیرید.

کسانی که وعده های پوچ را تعقیب می کنند و به سودهای سریع اعتقاد دارند ، معمولاً شکست می خورند. توجه داشته باشید که بیش از 90٪ از بازرگانان ضرر می کنند و ترک معاملات و ترید روزانه را انجام میدهند. نباید این ارقام را زیر فرش بکشیم!

حتی وقتی برنده شدید و سود کردید ، واقع بین باشید. فراموش نکنید که این پول فقط مال شما نیست. در مورد هزینه ها ، کمیسیون ها و مالیات فکر کنید. برای اینکه هم با برد و باخت راحت باشید ، فقط با پولی که می توانید از دست بدهید ، معامله کنید.

راز تجارت روز شماره 6: پیروزی ها را نزدیک نگه دارید … اما ضررها را نزدیک تر کنید

صحبت از انتظارات واقع بینانه است! واقعیت این است که معامله گران در ترید روزانه در طول تجارت خود با شکست و زیان زیادی روبرو می شوند.

نه ، ما نمی توانیم هیچ راز را از شما پنهان کنیم: شما ضرر می کنید! این واقعیت را بپذیرید که بازار دائماً در حال تغییر است. این هیچ چیز شخصی نیست – شکست برای همه ما اتفاق می افتد.

در تجارت هیچ بدیهی ریاضی وجود ندارد ، فقط احتمالات. بنابراین به عنوان بخشی از معاملات بازنده را در آغوش بگیرید و یاد بگیرید چگونه با استرس کنار بیایید. به عنوان مثال ، همیشه مطمئن شوید که نقاط ورود و خروج خود را به سمت خود داشته باشید با شوک از دست دادن کنار بیایید.

از اشتباهات خود بیاموزید ، به دنبال بازخورد باشید و به استراتژی خود ادامه دهید. برنامه ریزی کنید ، تجارت کنید ، ریسک کنید ، شکست بخورید ، ادامه دهید. همانطور که گورو معامله گر روز راس کامرون می گوید ، “ترید روزانه تمرین تکرار است.”

راز ترید روزانه شماره 7: این در مورد کسب درآمد نیست … بلکه در معرض خطر قرار گرفتن است

برای مدیریت کنار آمدن با ضرر و زیان ، فرد باید موفق باشد مدیریت ریسک استراتژی معامله گران روز باید هم روی ریسک تجاری و هم ریسک روزانه تمرکز کنند.

فقط در کسب درآمد یا سود و زیان تمرکز نکنید. شما برای کنترل خطر خود به چیزی نیاز دارید. در غیر این صورت ، زیان های متوالی شما را در طمع ، غم و ورشکستگی غرق خواهد کرد.

گفته شد ، اگر بیش از حد نگران از دست دادن پول هستید ، بهتر است پول خود را در یک حساب پس انداز سرمایه گذاری کنید. تجارت با خطرات همراه است و پذیرفتن آنها تنها راه موفقیت است.

بنابراین ، به برنامه مدیریت ریسک خود پایبند باشید . فقط به دلیل تغییر بازار توقف یا قوانین معاملات را به طور تصادفی منتقل نکنید. همانطور که در بالا گفته شد ، به سادگی دنبال کنید!

راز تجارت روز شماره 8: ابزارهای تجاری می توانند به شما کمک کنند تا با آنها دوست شوید

حتی اگر طرفدار بیتلز نیستید ، باید موافقت کنید که آهنگ آنها “با کمی کمک از دوستان من” درخشان است. همه ما نیاز به کمی کمک داریم! در ترید روزانه ، ابزارها و سیستم عامل های تجارت می توانند دوستان خوبی برای ما باشند.

تقویم های اقتصادی می تواند به معامله گران روز کمک کند تا رویدادهای بازار ، شاخص ها ، تصمیمات مربوط به نرخ بهره و موارد دیگر را ردیابی کنند. دستیابی به نمودارها و داده های تجزیه و تحلیل فنی نیز برای کمک به معامله گران روزمره در حل معماهای مخفی دنیای تجارت بسیار مهم است.

بعضی از معامله گران ممکن است برای یادگیری اشتباهات اولیه خود نیاز به تمرین از طریق یک حساب آزمایشی داشته باشند. دیگران ممکن است از آن بهره مند شوند.

آخرین اما مهمترین ، اتوماسیون می تواند به شما کمک کند تا بر اسرار ترید روزانه تسلط پیدا کنید. از آنجا که تعداد معاملاتی که معامله گران روز می توانند به صورت دستی انجام دهند نوعی محدود است ، ابزارهای خودکار می توانند به متخصصان کمک کنند تا از ترید روزانه بیشترین بهره را ببرند.

رمز ترید روزانه 9: شما می توانید مربی روان و احساس خود باشید … به صورت رایگان

اگر فکر می کنید معاملات در مورد نمودارها و داده های قیمت است ، خوب فکر کنید! در واقع معاملات و ترید روزانه بیشتر از این است روانشناسی تجارت از امور مالی اهمیت روانشناسی معاملات یک راز آشکار در دنیای تجارت است. جای تعجب نیست که بسیاری از معامله گران مشهور روز ، مانند برت استین بارگر و الکساندر الدر ، متخصص در زمینه بهداشت روان هستند.

همچنین می توانید در سفر به موفقیت در تجارت و ترید روزانه مربی بهداشت روان خود باشید . همه به صورت رایگان! به سادگی در درون نگری سرمایه گذاری کنید – انگیزه ها ، اهداف و ترس خود را درک کنید.مدیریت احساسات خود در هنگام تجارت بسیار مهم است زیرا احساسات شدید ، مثبت و منفی ، می توانند شوخی بدی در برنامه های تجاری شما داشته باشند.

گرچه از بین بردن احساسات غیرممکن است ، بازرگانان روز خوب موفق به کنترل آنها می شوند. هرگز از روی طمع و انتقام معامله نکنید. کم شروع کنید تا زمانی که اعتماد به نفس و موفقیت خود را تقویت کنید.

به تصمیم خود اعتماد کنید. در حالی که انجمن ها و شبکه های اجتماعی می توانند مفید باشند ، داده های زیاد و سر و صدای اضافی شما را در تصمیمات خود شک برانگیز می کند. استراتژی خود را دنبال کنید و ثابت قدم بمانید تجارت و تکانشگری به سادگی جفت خوبی نیستند.

استراتژی تجارت روز شماره 10: روزهای شما بیش از تجارت روزانه است … زندگی شخصی خودتان را در آغوش بگیرید

وقتی در مورد ترید روزانه و موفقیت در تجارت صحبت می کنیم ، غالباً فراموش می کنیم که زندگی چیزی بیش از کار است. در حالی که تجارت روزانه می تواند یک فرصت هیجان انگیز برای شروع باشد تجارت تمام وقت و رئیس خود شوید ، نباید اجازه دهید تجارت شما را بخورد.

سعی کنید عادتهای بد تجاری خود را برطرف کرده و سبک زندگی خود را ایجاد کنید که واقعاً از آن لذت خواهید برد. برای روزهای خود برنامه ریزی کنید ، بنابراین می توانید تعادل بین کار و زندگی را پیدا کنید. همانطور که کارشناسان می گویند ، موفق ترین معامله گران معامله گر میلیون نفر نیستند بلکه معامله گرانی هستند که نگران تجارت 24/7 نیستند.

امتیاز کلیدی:

  • ترید روزانه یک سبک معاملاتی رایج است که به معامله گران امکان خرید و فروش دارایی ها را در یک روز می دهد.
  • معامله گران روز می توانند چیزهای زیادی از معامله گران روز و اسرار تجاری آنها بهره ببرند.
  • برخی از رازهای اصلی برای انجام یک تجارت موفق ، واقع گرایانه ، تحلیلی ، سازمان یافته و منظم است.
  • کلید طلایی موفقیت یافتن تعادل بین تجارت و زندگی شخصی است.

در پایان ، با افشای اسرار ترید روزانه ، می توانید از سبک تجارت خود تعریف کرده و مهارت های تجاری خود را ارتقا دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا