اخبار

از زمانی که SEC از صرافی شکایت کرد، سهام کوین بیس 50 درصد افزایش یافت

مدیران ارشد کوین بیس، از جمله مدیرعامل برایان آرمسترانگ، در بحبوحه رشد سهام در ماه گذشته، سهام کوین خود را فروخته اند.

علیرغم اینکه صرافی ارز دیجیتال کوین بیس با شکایت نقض اوراق بهادار در ایالات متحده مواجه است، سهام این شرکت اخیراً در حال افزایش بوده است.

سهام کوین بیس (COIN) از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکایتی علیه این شرکت به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده تشکیل داد، بیش از 50 درصد به ارزش خود افزوده است.

طبق داده‌های تریدینگ ویو، سهام کوین‌بیس 51 درصد افزایش یافت و از حدود 52 دلار در 6 ژوئن به 78.7 دلار در 7 ژوئیه رسید. سهام همچنین در 6 ماه گذشته حدود 133 درصد افزایش یافته است، در حالی که رشد سال به سال تقریباً 50 درصد است.

نمودار قیمت 30 روزه کوین بیس (COIN). منبع: تریدینگ ویو

در میان رشد قابل توجه، برخی از دارندگان عمده کوین به فروش برخی از سهام کوین بیس خود ادامه دادند.

در 6 جولای، تعدادی از مدیران ارشد کوین بیس، از جمله مدیرعامل برایان آرمسترانگ ، مجموعاً 88058 سهام کوین را به ارزش حدود 6.9 میلیون دلار فروختند.

بر اساس پرونده های رسمی در SEC، این تراکنش ها شامل فروش 4580 سکه توسط گوکول راجارم عضو هیئت مدیره کوین بیس، فروش 1818 سکه توسط مدیر ارشد حقوقی پل گروال و فروش 7335 سکه توسط مدیر ارشد حسابداری جنیفر جونز بود.

پیش از این، جونز همچنین 74375 سهم کوین بیس را در 29 ژوئن فروخت که 5.2 میلیون دلار برای سهام به دست آورد.

در حالی که مدیران کوین بیس به طور منظم دسته کوین خود را می فروشند، برخی از دارندگان عمده کوین همچنان به هدلل کردن آن ادامه داده اند.

طبق به‌روزرسانی‌های پورتفولیوی شرکت ، از زمان خرید 400000 سهم دیگر از سهام کوین‌بیس در اوایل ژوئن، شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست کتی وود از هرگونه تراکنش کوین دوری کرده است. این با موضع وود مطابقت دارد مبنی بر اینکه سهام کوین بیس حتی بزرگتر خواهد شد زیرا سرمایه گذار معتقد است که سهام کوین مطابق با بیت کوین افزایش خواهد یافت.

در 19 ژوئن، مدیر عامل آرک اینوست یک بار دیگر تکرار کرد که مطمئن است بیت کوین یک روز به یک میلیون دلار در هر سکه خواهد رسید .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا