حساب و کیف پول اینترنتی

آموزش افتتاح حساب Airtm ایر تی ام و وریفای کردن

Airtm به شما امکان واریز و برداشت پول از طریق هر بانک یا کیف پول آنلاین را می دهد. برای این که بهتر با خدمات این سرویس دهنده آشنا شوید، این مقاله راهنما را بخوانید.

ایر تی ام Airtm چیست؟

Airtm از طریق نشانی اینترنتی airtm.io قابل دسترسی است و یک پلتفرم پرداخت آنلاین است.

این پلتفرم یکی از انواع بسترهای تبادلات مالی برای خرید و فروش دلارمی‌باشد که در سال 2015 توسط آنتونیو گارسیو و روبن گالیندو بنیان‌گذاری شد. در حقیقت می‌توان گفت ایر تی ام یک کیف پول الکترونیکی دلار است که به سیتم بانکی متصل است و پرداخت‌ها با استفاده از آن با بیش از 200 روش پرداختی در سراسر دنیا قابل انجام است. با استفاده از این پلتفرم می‌توان هزاران هزار دلار را ذخیره، دریافت و یا ارسال کرد؛ چه به صورت محلی و چه به صورتی سراسری به کل دنیا.

با استفاده از این پلتفرم می توانید دارایی های خود را در پلتفرم های پرداخت مختلف مدیریت کنید. می توانید دارایی خود را در یک مکان نگهداری کنید و به اشکال مختلف به آن دسترسی داشته باشید.

برای کار با Airtm از کجا شروع کنیم؟

بسیاری از افرادی که با این کیف پول الکترونیکی دلار آشنا می‌شوند، تمایل دارند که از آن استفاده کنند، مخصوصا افرادی که به تبادلات ارزهای دیجیتال نیز مشغول هستند، اما نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. در ادامه برای شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید. برای این کار بایستی مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. با مبلغ ناچیزی یک اکانت برای خود ایجاد کنید.
  2. مبلغی را در آن حساب، سپرده گذاری کنید.
  3. حال به هر کجای دنیا و با بیش از 200 روش پرداختی می توانید، پول ارسال و دریافت کنید.

آموزش ثبت نام در سایت ایر تی ام

  1. وارد صفحه‌ی اصلی وب سایت Airtm شوید.
  2. بر روی گزینه‌ی Join کلیک نمائید و در صفحه‌ای که باز می‌شود اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید. این اطلاعات عبارتند از: آدرس ایمیل و ملیت که  پس از وارد کردن این اطلاعات بر روی دکمه‌ ی next کلیک نمائید.
  3. در این مرحله اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید. که مربوط به یکسری اطلاعات تکمیلی است.
  4. در این مرحله بایستی ارز پیش فرض خود را انتخاب نمائید که می توانید AirUSD را انتخاب کنید و بر روی گزینه‌ی Done کلیک نمائید.
  5. در این مرحله افتتاح حساب شما با موفقیت انجام شده است و حال باید آن را وریفای کنید.

وریفای کردن حساب ایر تی ام Airtm

  1. حالا در صورتی که بخواهید حساب خود را وریفای کنید می بایست روی گزینه VERIFY NOW کلیک کنید؛ در غیر این صورت حساب شما محدود خواهد بود.
  2. به این منظور ابتدا مشخصات محل سکونت را وارد کنید.
  3. سپس یکی از روش های ارسال کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی یا پاسپورت را انتخاب کنید.
  4. برای مثال ما کارت شناسایی را انتخاب کردیم که از ما میخواهد تا تصویر پشت و روی کارت را برای آن ها بارگذاری کنیم.
  5. در آخرین مرحله از شما خواسته می شود تصویری از کاغذی که نام Airtm، ایمیل کیف پول و تاریخ روز قیده شده و شما آن را در دست دارید، ارسال کنید.
  6. حالا درخواست شما برای وریفای حساب ثبت شده و باید منتظر پاسخ آن ها بمانید.
نکته:

برای وریفای کردن اکانت Airtm نیاز به تصویر پاسپورت و یا گواهی نامه و یک تصویر سلفی از خود دارید. اطلاعاتی که در طول افتتاح حساب استفاده می کنید باید کاملا با اطلاعاتی که در این دو مدرک هویتی شما درج شده اند همخوانی کامل داشته باشند. بعد از اینکه اطلاعات و مدارک مورد نیاز را ارسال کردید، باید چند روز صبر کنید تا مدارک شما توسط سایت مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه برایتان ارسال شود. اگر با وریفای کردن حساب پرفکت مانی آشنایی داشته باشید، در هنگام ساخت اکانت ایر تی ام با مشکلی مواجه نمی شوید.

واریز و برداشت از حساب Airtm

پلتفرم ایر تی ام مانند حساب بانکی شما عمل می کند. می توانید از ارز های محلی خود برای افزایش موجودی حساب یا برداشت از حساب دلاری Airtm خود استفاده کنید. همچنین می توانید به صورت آنی پرداخت های دلاری چه دریافت و چه ارسال به سراسر جهان داشته باشید.

بعد از این که وارد حساب کاربری خود شوید و روی دکمه Deposit کلیک کنید و در نهایت مقدار مورد نظر ارز محلی خود را وارد کنید، می توانید از چندین روش پرداخت که کیف پول های الکترونیکی هم شامل آن هاست

انتخاب روش پرداختی

به محض این که روش پرداختی خود برای افزایش موجودی حساب در Airtm را انتخاب کردید، این پلتفرم شما را به یک صرافی مورد اعتماد در نزدیکی محل زندگیتان هدایت می کند که آن صرافی در ازای دریافت کارمزد کمی تراکنش شما را انجام می دهد.

هر زمان که بخواهید از حساب خود برداشت کنید، باید روی دکمه Withdraw کلیک و مقدار و نوع ارزی که می خواهید برداشت کنید را مشخص کنید. برداشت شما می تواند به حساب بانکی، کیف پول رمز ارز یا حتی به صورت گیفت کارت باشد. اگر هم بخواهید پول نقد برداشت کنید، باید دوباره از صرافی های Airtm کمک بگیرید

نتیجه استفاده از این پلتفرم این است که می توانید به هر کجا در سراسر جهان پول بفرستید یا پول برداشت کنید؛ آن هم به صورت فوری و رایگان.

نکته بسیار مهم و قابل توجه

حساب Airtm نیاز به تایید هویت دارد و فعلا در ایران به صورت رسمی پشتیبانی نمی شود می توانید با فیلتر شکن امتحان کنید ولی خیلی مراقب باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا