اخبار

الگوی نمودار بیت کوین (BTC): تحلیلگر برتر توضیح می دهد که چرا بیت کوین زیر 50000 دلار معامله می شود

در اینجا حرکات نمودار بیت کوین به ما می گوید.

به گفته ویل کلمنته، تحلیلگر ارشد Blockware، بیت کوین در دو ماه گذشته در یک الگوی تثبیت صعودی باقی مانده است و این نشان می دهد که بازار هنوز در مورد مسیری که باید طی کند نامشخص است و منتظر سیگنال های اضافی است.

نحوه حرکت بیت کوین در دو ماه گذشته

همانطور که نمودار ارائه شده نشان می دهد، اولین ارز دیجیتال در محدوده شکل گرفته از ابتدای فوریه، زمانی که اولین ارز دیجیتال تقریباً 45000 دلار معامله می شد، حرکت می کند. پس از ردیابی مجدد، بیت کوین به 37000 دلار رسید و سپس برای اجرای دیگری رفت.

منبع: توییتر

در متن بعدی، گاوهای نر یک بار دیگر نتوانستند مرز بالایی الگوی محدوده را بشکنند و طلای دیجیتال بار دیگر به 38623 دلار سقوط کرد. میزان تلاش های ناموفق برای شکستن مقاومت ممکن است نشان دهنده کمبود قدرت خرید باشد که هم از سوی سرمایه گذاران خرده فروشی و هم از سوی سرمایه گذاران نهادی در بازار می آید.

دلیل اصلی اینکه بیت کوین هنوز زیر 50000 دلار است

ترس و عدم اطمینان دو عامل کلیدی بازار فعلی هستند. به دلیل فقدان سیگنال و ریسک در بازارهای ارزهای دیجیتال و مالی، سرمایه‌گذاران یا مؤسسات بزرگ بیت‌کوین هیچ نقدینگی را به بازار سرازیر نمی‌کنند، که برای نوساناتی که در ماه فوریه دیدیم ضروری است.

با توجه به معیارهای موجودی بیت کوین در مبادلات، معامله گران به طور فعال وجوه را از صرافی های متمرکز برداشته و در کیف پول های خصوصی نگهداری می کنند. نرخ بالای خروجی نشان می دهد که نقدینگی در بازار کریپتو به آرامی در حال کاهش است.

در زمان انتشار، اولین ارز دیجیتال با قیمت 39000 دلار معامله می شود. قابل توجه ترین رویداد این هفته افزایش نرخ FED است که بازار از ابتدای سال 2022 مورد انتظار آن است.

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا