اخبار

80000 بیت کوین فروخته شده لونا عجولانه توسط نهادهای بیت کوین گرفته شد: Glassnode

دست‌های قوی به‌سرعت بیت‌کوین فروخته‌شده توسط LFG را در حالی که تلاش می‌کرد تا استیبل کوین خود را حفظ کند، در دست گرفتند. فروشنده داده‌های زنجیره‌ای Glassnode توییت کرده است که تمام بیت‌کوین‌های فروخته‌شده توسط گارد بنیاد لونا در حوالی ۹ می، خانه جدیدی در کیف‌پول‌های نهادهایی که قبلاً کمتر از ۱۰۰ بیت‌کوین داشتند، پیدا کرده است.

LFG بیت کوین را کاهش می دهد. سقوط UST، LUNA

در آغاز ماه مه، گارد بنیاد لونا در مجموع 80081 بیت کوین خریداری شده به قیمت 33000 دلار را دور انداخت، حتی اگر آن را به قیمت 47000 دلار خریداری کرده بود. به طور کلی، LFG 1.5 میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال پرچمدار جهان را فروخت.

این به عنوان “وام” به سازندگان بازار برای حمایت از پیوند دلاری استیبل کوین UST LFG اعلام شد . بنیانگذار و مدیرعامل دو کوان سپس توییت کرد که وجوه به دست آمده برای بازگرداندن تعادل از دست رفته UST استفاده خواهد شد و قول داد در صورت مازاد تقاضا، بیت کوین بیشتری خریداری کنند.

در نهایت، این معیار کمکی نکرد و UST قیمت دلار خود را از دست داد و به زیر 1 دلار سقوط کرد و LUNA از بالای 119 دلار به 0.00001675 دلار طی دو هفته پیش سقوط کرد. این رویداد باعث افت شدید در بازار کریپتو شد و قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ و کوچکتر را به شدت کاهش داد.

بیت کوین به زیر 30000 دلار رسید و اتریوم قیمت خود را به زیر 2000 دلار کاهش داد.

اخیراً هارد فورکی ساخته شده است که نسخه قدیمی لونا را به لونا کلاسیک تبدیل کرده است که همچنان با قیمت 0.0001527 دلار معامله می شود و عنوان لونا را به یک سکه جدید می دهد که در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 6.30 دلار تغییر می کند.

عرضه موجودیت ها به 80724 بیت کوین افزایش می یابد

بر اساس توییت اخیر شرکت تجزیه و تحلیل Glassnode، نهادهایی که کمتر از 100 بیت کوین را در کیف پول خود نگه می داشتند، به سرعت تمام 80081 بیت کوینی را که توسط بنیاد گارد لونا در بازار کریپتو ریخته شده بود، خریداری کردند.

دارایی های این کیف پول ها تا کنون به سطح 80724 افزایش یافته است. این توییت می گوید که بیت کوین های فروخته شده توسط لونا توسط بیش از 100 آدرس خریداری شده است.

منبع: توییتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا