سایت های اسکم (کلاهبردار)

coastal-city شهر ساحلی برپا کنید و روبل روسیه کسب کنید

در coastal city شهر ساحلی برپا کنید، آن را توسعه دهید و روبل روسیه کسب کنید. (ساخت حساب روبل پاییر)

در سایت شهر ساحلی یا Coastal City میتوان هم به صورت سرمایه گذاری فعالیت نمود، هم به صورت دیدن تبلیغات ساده کلیکی و هم به صورت ترکیبی از این دو، در واقع این سایت یه روش سرگرم کننده برای کسب درآمد از بازی آنلاین در سبک استراتژی محسوب شده و یک سایت ترکیبی برای سرمایه گذاری و باکس تبلیغاتی جهت دیدن تبلیغات کلیکی است

وضعیت: بسته شده

coastal city.com

آموزش ثبت نام

روی SIGN UP در coastal city کلیک کنید.
در قسمت SIGN UP
Your Email: ایمیل خود را وارد کنید
Create a username: نام کاربری
Create a password: رمز عبور
Confirm password: تکرار رمز عبور
Symbols from the picture: وارد کردن عدد امنیتی
و در آخر روی SIGN UP کلیک کنید

بعد از ثبت نام پین کدی جهت برداشت مبالغ خواسته می شود که بایستی یک عدد چها رقمی دلخواه را وارد کنید توجه داشته باشید که این پین کد را فراموش نکنید چون جهت برداشت مبالغ کارکرد خود وارد کردن آن ضروری است .

چگونگی کسب درآمد درشهر ساحلی

در شهر ساحلی coastal city به دو صورت کلی می توان کسب درآمد داشت در بخش My City با مدیریت شهر خود از طریق خرید ساختمان و خانه که این ساختمان ها در هر ساعت به صورت اتوماتیک تولید سکه طلا و نقره دارند و بسته به نوع هر ساختمان متفاوت است ، خبر خوش اینکه در ابتدای ثبت نام به شما ۵۰۰۰ سکه نقره هدیه داده می شود و می توانید اولین خانه خود را به رایگان بنا کنید و دوم از طریق دیدن تبلیغات کلیکی همانند سایت های باکس در بخش SURFING که در ادامه مطلب به آموزش تصویری هر یک از این دو روش خواهیم پرداخت ، نکته مهم اینکه در این بازی آنلاین سه نوع سکه در نظر گرفته شده که قیمت معادل یکسان اما کارایی متفاوت دارند سکه طلایی (GOLD) جهت برداشت به صورت نقدی و یا تبدیل به سکه های دیگر ، سکه نقره (SILVER) جهت خرید، ارتقا ساختمان ها و مدیریت شهر و سکه برنزی بنام AdCoin جهت خرید تبلیغات.

آموزش پنل کاربری coastal city

PROFILE: مشخصات کاربری

MY city: شهر ساحلی شما

PURCHASE: خرید از فروشگاه

DEPOSIT: سرمایه گذاری کردن

WITHDRAWAL: برداشت از سایت

BONUS: بونس کردن و هدیه گرفتن هر 24 ساعت

EXCHANGE: در این بخش می توانید سکه های طلا را به سکه های نقره جهت مدیریت شهر و یا سکه ADCOIN جهت تبلیغات ، چنج نمایید.

TASKS: در این بخش می توانید موارد خواسته شده را انجام داده و سکه های مرتبط با آن را دریافت کنید اگر به زبان خاصی نیاز بود می توانید از مترجم گوگل کمک بگیرید.

SURFING: یکی دیگر از بخش های اصلی سایت جهت درآمد زایی و فعالیت بخش سورفینگ است ، در این بخش می توانید همانند سایت های کلیکی به دیدن تبلیغات و دریافت مبلغ مختص به آن بپردازید و سکه طلای رایگان دریافت کنید، تنها تفاوت آن با سایر سایت های از این دست تست تشخیص انسان یا عدم ربات بودن آن است که در شکل زیر چگونگی کار با آن آموزش داده شده است .

بعد از ورود به بخش سورفینگ و کلیک بر روی هر تبلیغ با سپری شدن مدت زمان هر تبلیغ مطابق تصویر بالا تست انسان شناسی در گوشه سمت چپ سایت ظاهر می شود که بایستی طبق موارد خواسته شده ،تصاویر را انتخاب و دکمه OK را بفشارید . (در تصویر نمونه بالا موارد خواسته شده مجموع همه تصاویری است که از ترکیب شکل ستاره و عدد ۳ ایجاد شده است ).

CONTEST: در این بخش از coastal-city اگر مسابقه ای فعال باشد جهت زیر مجموعه گیری می توانید آمار آن را مشاهده نمایید ، فعلا مسابقه ایی در جریان نیست.

ROULETTE: در این بخش می توانید شانس خود را به صورت شیر یا خط آزمایش کنید ، فعالیت در این بخش به دلیل احتمال از بین رفتن سکه و سرمایه توصیه نمی شود

AUTO REFERRAL: در این بخش می توانید در ازای پرداخت ۵۰۰۰۰ سکه نقره به مدت کوتاهی زیر مجموعه مستقیم از سایت دریافت کنید که به نظر کاملا شانسی و تصادفی است.

REFERRALS: در این بخش می توانید لینک مختص بخود جهت زیر مجموعه گیری و بازاریابی ، همچین آمار میزان درآمد و تعداد زیر مجموعه های خود را در سه سطح مشاهده کنید.

PROMO: بخش پایانی سایت مجدد شامل لینک رفرال شما ، بنر و ابزارهای لازم جهت زیر مجموعه گیری و بازاریابی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. این بسته شدرو مثل اسکم بنویس تا مه متوجه بشن من کار کردم حالا میبینم کلاهبرداری هست پول وقتم رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا