سایت های اسکم (کلاهبردار)

پروژه 3arbs سرمایه گذاری حرفه ای و بین المللی

3arbs اسکم

تاریخ شروع پروژه: 24.04.2020
ریسک سرمایه گذاری: 28%
حداقل سپرده گذاری: $50
سرمایه فعال ما: 156 دلار
نوع پرداخت : دستی
کمیسیون ارجاعات: ۲۰% از سود روزانه سطح ۱
رده بندی ادمین : 9.3 از 10
حساب های مورد قبول: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، تتر


3arbs.com

درباره پروژه 3arbs

ایده ایجاد پروژه 3ARBS در سال 2017 سرچشمه گرفت که بازار cryptocurrency به خصوص بی ثبات بود. بی ثباتی زیاد باعث شد تا در مورد معاملات آربیتراژ فکر کنم. قرار بود این معاملات بسیار سریع انجام شود و همانطور که می دانیم انتقال وجه به بورس و بین آنها زمان زیادی را می طلبد.

سپس استراتژی “داوری مثلثی (سه گانه)” را به خاطر آوردم. این استراتژی می تواند در چارچوب مبادله 1 مورد استفاده قرار گیرد و معاملات سریع را از طریق API انجام دهد. من با یکی از دوستان مدرسه خود تماس گرفتم که در آن زمان قبلاً توسعه دهنده موفقی بود و از او خواستم برای یکی از مبادلات منتهی در آن زمان یک برنامه آزمایشی کوچک بنویسد. در 3 ساعت یک نسخه خام از ربات معاملاتی داشتم ، که تقریباً همانطور که می خواستم کار می کرد.

بیشتر از این پروژه بدانید

در پلتفرم تری اربز دو ربات آربیتراژ اتوماتیک و دستی در اختیار کاربران قرار گرفته که بروی سه ارز کار میکنند و با استفاده از اختلاف قیمت این ارزها در اکسچنج ها تولید سود میکنند. در ادامه به معرفی هر کدام از این ربات ها خواهیم پرداخت.

آموزش ثبت نام در 3ARBS

Email* ایمیل خود را وارد نمایید
Password* یک رمز عبور برای خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید رمز عبور باید حتما از 8 عدد و یک حروف بزرگ و کوچک و یک @ تشکیل شده باشد.
تیک قوانین را بزنید و در آخر بر روی Create an account کلیک نمایید.
حال به ایمیل خود مراجعه کرده و لینکی که به شما ارسال شده را تایید کنید تا حساب شما فعال شود.

ربات های سرمایه گذاری در 3ARBS

ربات آربیتراژ دستی

استفاده از این ربات رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد. کافیست ۳ ارز مورد نظرتان را از بخش Manual Trading انتخاب کنید تا ربات معاملات را برای شما انجام دهد. سود تقریبی روزانه استفاده از این ربات حدود ۰٫۶% است. در این ربات محدودیتی در تعداد اوردر ها وجود ندارد و بلافاصله بعد از بسته شدن هر معامله سود به بالانس شما اضافه میگردد. میزان سودآوری ربات دستی تقریبا نصف ربات اتوماتیک است و استفاده از این ربات پاداش معرفی ندارد.

ربات آربیتراژ اتوماتیک

فعالسازی این ربات ۵۰ دلار هزینه دارد که یکبار پرداخت میکنید. این ربات از بخش Automated Trading فعال میشود. سود ربات اتوماتیک تقریبا حدود ۱٫۲% در روز است که در مقایسه با ربات دستی تقریبا دو برابر سود آوری دارد. در این ربات هم محدودیتی در تعداد اوردرها وجود ندارد، ضمن اینکه استفاده از این ربات پاداش معرفی را نیز داراست.

پروسه برداشت در 3ARBS

برداشت از تری اربز آنی بوده و بلافاصله پس از ثبت درخواست برداشت مبلغ درخواست شده به والت شما واریز می گردد.

با توجه به مطالب یاد شده چنانچه سرمایه گذاری در این پلتفرم یکی از انتخاب های شماست می توانید بروی لینکی که در بالا گذاشته شده کلیک کنید تا فعالیت شما آغاز شود.

اطلاعات گواهی

شروع از 18.11.2019
انقضاع 24.11.2020
سرور آیپی IP 104.28.17.141
سرور cloudflare
منطقه نیوجرسی شهر نیوآرک

راه های ارتباطی با 3ARBS

کانال تلگرامی : channel_3arbs@
فیسبوک : facebook.com/3arbs
تیکت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام. برای استفاده از ربات باید اکانت بایننس مان را با ای پی آی به این ربات متصل کرد؟ یا مخصوص اکسچنج دیگری هست؟

    1. سلام بر شما. نه دپوزیت رو باید در خود سایت انجام داد با APl به اکانت خودتون تو اکسچنج وصل نمیشه

  2. نظر شما درباره ربات ۳commas چیه؟ این زیاد داره تبلیغ میشه و اکانت بایننس یا بیتمکس را با API به این ربات متصل میکنید و ترید میکنه. تا حالا باهاش کار کردید؟ دیگه خطر اسکم شدن هم وجود نداره چون موجودی تو اکانت خودتان هست.

    1. 2 3 روزی اکانت تریال ش رو تست کردم. خیلی پلتفرم حرفه ای و خوبی هستش. به باینانس وصل کردم دو تا ترید هم با DCA Bot ش زدم که هر دو با 2.5% سود بسته شد. تنها نکته ی آزار دهنده ش هزینه ی اشتراکشه که با تخفیف و انجام پرداخت یکجا ۶۰۰ یورو برای یکسال هزینه داره. در کل سوای هزینه ی اشتراکش پلتفرم بی نقصی بنظر میرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا