مقالات آموزشیارز دیجیتال و کریپتو

نرون کش NEURON CASH چیست؟

نرون کش NEURON CASH یک ارز دیجیتال یا رمز ارز است که می‌توان آن را به صورت آنلاین مستقیم و بدون واسطه‌ به شخص دیگری ارسال کرد.

وب سایت رسمی: neuroncash.com
ایمیل پشتیبانی: support@neuroncash.com

نرون کش NEURON CASH

افراد در هر گوشه دنیا و از ملّیت و کشوری که هستند می‌توانند از طریق «نرون کش» در هر ساعت شبانه روز علاوه بر نقل و انتقال وجه به اشخاص دیگر، از طریق این ارز دیجیتال در سریع‌‌ترین زمان ممکن، از طریق موبایل یا کامپیوتر شخصی اقدام به خرید و فروش کالا در وبسایت‌‌ها، داد و ستد کنند.

وبسایت شرکت «نرون کش» با نام اختصاری (NC) با فعال کردن درگاه های پرداخت خود توانسته امکان خرید و فروش اتوماتیک را برای فروشگاه های آنلاین فراهم‌کرده و آنان می‌توانند به سادگی از این امکان استفاده کنند.

با پیشرفت تکنولوژی ارزهای دیجیتال به دلیل امتیازاتی که نسبت به ارزها و پول‌‌های رایج سنتی دارند در بستر محیط آنلاین به سرعت جای خود را در عرصه تجارت و سرمایه‌‌گذاری باز می‌‌کنند طوری که اکنون مشتریان بسیاری از فروشگاه‌‌های بزرگ اینترنتی دنیا از ارزهای دیجیتال برای دریافت محصولات و خدمات آن استفاده می‌‌کنند.

اما آنچه به سادگی نباید از کنار آن گذاشت «امنیت» ارزهای دیجیتال است مسئول فراهم کردن آن متخصصان شاغل در واحدهای فنی و الکترونیکی شرکت‌‌ پشتیبان هستند. اعتماد مشتریان رمز ارزها در گرو اعتبار شرکت‌‌های ارائه دهنده ارز دیجیتال است و این اعتبار از امنیت رمزارزها ناشی می‌شود و شرکت «نرون کش» این امنیت را تضمین کرده است.

با ارز دیجیتال علاوه بر اینکه معامله آسان می‌شود زمینه اشتغالزایی و همکاری‌‌ افراد با شرکت‌‌های مختلف در نقاط دور و نزدیک دنیا فراهم می‌‌شود.

اگر یک آرشیتک یا معمار هستید یا اگر یک برنامه‌‌نویس کامپیوتر و در داخل ایران یا هر جای دیگر دنیا موقعیتی شغلی بدست آوردید که آنلاین به صورت دورکاری فرصت اشتغال برای شما فراهم شده نباید نگران حقوق و دستمزد خود باشید چون «نرون کش» این امکان را به سادگی برای شما فراهم می‌‌کند.

کاربران و صاحبان شمار زیادی از سایت‌ها برای دریافت و ارائه خدمات به خرید و فروش ووچر نیازمندند که «نرون کش» این امکان را ۲۴ ساعت فراهم می‌‌کند و «سرمایه‌‌گذاری‌‌های آنلاین» از داد و ستد در شرکت‌‌های سرمایه‌‌گذاری و بورس به آسانی ممکن است.

ارزش «نرون کش» در مقایسه با دلار و یورو ثابت است و نوسان ندارد و خرید و فروش آنلاین دلار و یورو با آن امکان‌پذیر است. شما به راحتی می‌‌توانید «نرون کش» را به دیگران قرض بدهید یا بگیرد و به سادگی حتی داخل ایران از راه‌‌هایی مثل صرافی های موجود به صورت نقد دریافت کنید.

بخش های مهم سایت نرون کش NEURON CASH

Account: پلن کاربری
My Profile: پروفایل شما
Tickets: تیک پشتیبانی
Exchange: تبدیل دلار یه یورو
Deposit: واریز مبلغی به سایت
Withdraw: برداشت مبلغی از سایت
Activity: فعالیت های شما
Contacts: اضافه کردن افراد
Send Money: فرستادن پول
security: امنیت حساب

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

17 دیدگاه

  1. ادمین این سایت و این پروژه رو من میشناسم.رامین فروغی.ترکیه و آلمان زندگی میکنه.کسی که با مشارکت و راه اندازی سایت هایپ investstation پول ملت رو بالا کشید.خدا لعنتش کنه

  2. این اقای فروغی اول سرمایه های مردمو خوب جمع کرد بهشون سود خوب داد بعد که همه اعتماد کردنو حسابی پول تو دست مردمو گرفت غیب شده و الان پاسخگوی هیچی نیس

  3. سایت myinvest24 هم ماله همین رامین فروغیه.سیستم واریز و برداشتش بر اساس ارز خودش(نرونکش) بود نه وب مانی یا پرفکت مانی یا ارزهای دیجیتال! تا نقدینگی ها و کمیسیون برداشت بره تو جیب خودش.هم دستانش هم توی ایران چنج نرون به ریال میکنن و بالعکس

  4. دوستان شایعه نکنید من سالهاست من با نرون کش همکاری میکنم و تا به الان مشکلی نبوده و همیشه پرداختی به موقع داشتند

    1. همین رامین فروغی سال اوایل سال 98 سایت هایپ اینوست استیشن رو راه اندازی کرد اون موقع میگفت سایت برای 5 تریدر هست و دفترشون در شهر برلین آلمانه و دوستم رفته شرکتشون از نزدیک دیده.به حرفش اعتماد کردیم.پولامون رو گذاشتیم توی این سایت.اواسط آبان 98 اسکم شد.توی گروه بچه ها مچش رو گرفتن معلوم شد سایت برای خودش و شریکش بوده.قبل از اینکه این پروژه شکست بخوره رفت سایت مای اینوست 24 رو راه اندازی کرد و وقتی یوزرای سایت اینوست استیشن کشید اون طرف سایت اسکم شد.تمام وویس هاش هست.به این ادم اعتماد نکنید.خدا لعنتش کنه

    2. تمام اسناد و مدارک بر علیه همین رامین فروغی موجوده.کلا یکی از عوامل یا عامل اصلی سایت اینوست استیشن بود.بالا کشیدن پول مردم و راه اندازی یه بیزینس دیگه با پول مردم

      1. سلام شما سرمایه گذاری کردین در سایت های این شخص یا خیر لطفا جواب بدین ممنون میشم؟

          1. شکایتی هم علیه این کلاهبردار انجام دادین یا خیر؟
            من هم در سایت مای اینوست این بی همه ** از خدا بی خبر سرمایه گذاری کردم همه زندگیمو نابود کرد

  5. سلام ببخشید میشه
    درباره شرکت نروکنش برام توضیح بدین نحو همکاری با نرونکش چطور؟

  6. با سلام ما تعدادی مال باخته از جانب اقای رامین فروغی هستیم و از ایشان طرح شکایت کردیم و تقاضای بازگردادن ایشان از طریق پلیس بین الملل هستیم ، اگر میخواهید به جمع ما بپیوندید مدارک خود را به آدرس ایمیل aliz@email.com ارسال نمایید

  7. سلام وقت بخیر علیه این کلاهبردار و همدستانش کسی شکایتی انجام داده یا خیر لطفا پاسخ بدین این آدم و شرکای کلاهبردارش زندگیمو نابود کردن لطفا؟

  8. من هم در اینوست استیشن و هم مای اینوست سرمایه داشتم . هر دو اسکم شدن و حدود ۱۰۰۰ دلار از پولمو همین آقای فروغی پرداخت نکرد و دیگه هم جوابی بهم نداد . چند تا صرافی رابط هم در ایران و هم در ترکیه داشت که اونا هم بی نصیب از این کلاهبرداری نبودند . رامین فروغی بنظر تریدر قابلی بود و سود خوبی هم به خیلی ها داد ولی آخرش شد مثل بقیه و کلاه برداشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا