سایت های اسکم (کلاهبردار)

سایت خدماتی نوین ام آی ام برند mim brand کسب درآمد شبکه ای

با سایت mim brand ، بدون سرمایه، آینده اقتصادی و مالی خود و اطرافیانتان را تضمین و شکوفا کنید و با تحولی عظیم صاحب بهترین درآمدها شوید.

سایت خدماتی نوین ام.آی.ام برند mim brand

سایت خدماتی ام آی ام برند mim brand فعالیت رسمی خود را به مدیریت آقای مهندس حسین حقیقی از تاریخ 1397/۰7/۰4 به عنوان طرح و ایده جامع ( ام آی ام برند ) میم برند شروع کرده است. هسته اولیه این مجموعه در راستای حضوری پویا و خلاق در کسب و کارهای فضای مجازی شکل گرفت.

ایده نوین بازارسازی ( ام آی ام M.i.M ) در صنعت خدماتی مارکت اینترمدیاری market intermediary ( واسطه گری فروشگاهی ) در فضای مجازی و در سایت ایرانی www.mimbrand.ir اجرا شده است. عمده فعالیت سامانه الکترونیکی و خدماتی ام آی ام M.i.M در قالب طرح جامع کمپین حمایت از تولیدکننده های کم بضاعت جامعه و همینطور کمپین حمایت از فروشگاه های اینترنتی مجاز و قانونی ایرانی و سرویس مدیریت هزینه ها در قالب یک باشگاه مشتریان عظیم در زمینه ارائه انواع خدمات متنوع و با کیفیت و همینطور پذیرش رایگان تبلیغات انواع خدمات و محصولات مجاز کاربران و تولیدکننده ها و کسب و کارها و مشاغل ایرانی با هدف ایجاد تحول در بازار و رونق بخشی کسب و کارها با حمایت از تولیدکننده های کم بضاعت جامعه بنا نهاده شده است.

روش بازارسازی به شکلی نوین که در سیستم بازارسازی (MiM) در جریان است موجب دلگرمی فعالین اقتصادی در بخش خصوصی گردیده و آنها را به فعالیت اقتصادی امیدوارتر می سازد و بدیهی است کسبه و تجار در فضای امن بوجود آمده بواسطه رونق بخشی ، احساس امنیت بیشتری نموده و به گسترش فضای کسب و کار ترغیب می شوند.

اهداف mim brand چیست

با توجه به روند روز افزون رشد جمعیت و موج فزاینده ی عرصه مبادلات و داده های اطلاعاتی در بستر اینترنت و بخصوص آشنایی و استفاده همگان از این پیشرفت های کاملا بدیهی و بسیار ضروری تکنولوژی های عصر حاضر ، سایت ام آی ام برند mim brand پس از ارائه طرحی بکر و متفاوت و پس از تفکر و بررسی و تحقیقاتی بسیار گسترده و جامع چندین ساله به وسیله گروهی از کارشناسان خبره در حوزه های اقتصاد و تجارت و بازرگانی و افراد موفق و مجرب در حوزه کسب و کارهای تجارت الکترونیک ، با پلت فرمی حرفه ای اقدام به ایجاد بستری کارآمد و مناسب ، شامل ارائه انواع متنوع و جامعی از خدمات ضروری و غیر قابل اجتناب و مورد نیاز جامعه کنونی در سراسر کشور کرده است.

در نهایت گروه مهندسین و متخصصین و مشاورین متفکر و برجسته طرح و ایده جامع “ام آی ام برند mim brand توانسته اند پس از هفت سال تحقیق و توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم از مهر ماه سال 1397 پروژه ( ام آی ام برند ) را در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق بخشی به تولید و اشتغال در فضای کسب و کار نوین در حوزه خدمات و بازارسازی دیجیتال فعالیت خود را آغاز نمایند. در طرح جامع ام آی ام برند حوزه فعالیت سایت به 19 بخش اصلی تقسیم شده که مختصرآ به آنها اشاره می شود :

شرح این خدمات حائز اهمیت و ارزشمند عبارتند از:

1- سرویس مدیریت هزینه ها و طرح رونق کسب و کارها
2- کمپین حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و فروشگاههای فیزیکی و اینترنتی مجاز ایرانی
3- خدمات بازارسازی باشگاه مشتریان M.i.M
4- خدمات اعتباری
5- خدمات مشاوره ای
6- خدمات تجاری
7- خدمات شهروندی الکترونیک بر خط
8- خدمات هوش مصنوعی
9- خدمات فین تک و بانکداری الکترونیک
10- خدمات اطلاع رسانی و پیامکی
11- خدمات سامانه های ارتباط با مشتری و کارت ویزیت الکترونیکی CRM
12- خدمات دیجیتالی و نرم افزاری و الکترونیکی دانش بنیانی
13- خدمات تخفیف گروهی فروشگاهی
14- خدمات وی کیو VQ
15- خدمات بیمه عمر و بیمه تکمیلی و درمانی و بیمه سلامت و بیمه خودرو و حوادث
16- خدمات فین تک و بانکداری الکترونیک
17- خدمات بازی و سرگرمی برخط
18- خدمات رفاهی و گردشگری و توریسم
19- خدمات وکالت
و انواع خدمات دیگر…

نحوه عملکرد و فعالیت در میم برند به چه صورت می باشد؟

صاحبان کسب و کار و خدمات مختلف چه مجازی چه حقیقی در mim brand برای افزایش مشتریان خود تخفیف هایی را لحاظ می کنند و به این شرکت میم برند ارائه می دهند. حال میم برند برای ارائه این تخفیف ها از تبلیغات کلامی توسط کاربران و اعضای فعال خود شرکت بهره می برد. افراد برای دریافت تخفیف عضو سایت می شوند با استفاده از هریک از طرح های تخفیف به عضو فعال شرکت تبدیل می شوند که با تناسب به طرح انتخاب شده می توانند درآمد هم کسب کنند.

عملکرد صندوق پاداش در ام آی ام برند به چه صورت می باشد؟

شما به افرادی که خدمات تخفیف را از سمت شرکت mim brand ارائه کردید می توانید آموزش بدید که آن ها هم به دیگران خدمات تخفیف رو از سمت شرکت ارائه کنند حالا شرکت از صندوق بودجه ی آموزشی خودش حدودا از ۷% تا ۱۰% با توجه به طرحی که فعال کردید از صندوق بودجه ی آموزشی مجموعه ی شما به پایین تا ۱۰ استیج (عمق مجموعه) پاداش می دهد.

معرفی طرح درآمد زایی شرکت بزرگ ام آی ام برند

دوستان گرامی طرح طلا ارزان ترین طرح شرکت ام آی ام برند یا میم برند mim brand می باشد که برای شروع خیلی مناسب بوده و می توانید به نحو احسن از آن کسب درامد کنید و بعد از این طرح وارد طرح “سفیران” شوید که به مراتب بیشترین بازدهی رو از نظر درامد برای شما عزیزان خواهد داشت

طرح طلا در mim brand

پلن درآمدی طلا با حداقل خرید 30 هزار تومان برای فعال سازی جایگاه شکل زیر می باشد،

حداقل مبلغ خرید خدمات و محصولات سایت برای فعال سازی جایگاه 30 هزار تومان در mim brand :

تعداد سطح پلان درآمدی: ۱۰سطح
پورسانت فروش مستقیم سطح اول: ۱۰ هزار تومان
پاداش هر سطح از سطح دو تا سطح ده: ۲۰۰۰ تومان
مدت فعال سازی جایگاه: هر چهار ماه یکبار
مجموع مبالغ ده سطح پلان درآمدی :۲۸ هزار تومان
خروجی پلان طلا: 93.4%

کلیه تسویه حساب های شرکت ام آی ام برند mim brand با کاربران آنلاین و فوری می باشد.
حداقل برداشت از حساب کاربری مبلغ هزار تومان می باشد و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست تسویه حساب و برداشت پورسانت و پاداش هایتان را انجام بدین. کلیه کارمزدهای بانکی و مالیات بر ارزش افزوده به هنگام خرید شما را شرکت به جای شما پرداخت می کند.

مقدار درآمد با معرفی فقط ســــه نفر

یعنی شما این کار رو تو یک ماه به سه نفر در mim brand معرفی کنی و آن ها هر کدام مثل خودت در یک ماه به سه نفر معرفی و الی آخر،

هرکسی فقط سه تا ورودی بگیره و بهشون کمک کنه

درآمد ماه اول : 30,000
درآمد ماه دوم : 18,000
درآمد ماه سوم : 54,000
درآمد ماه چهارم : 162,000
درآمد ماه پنجم : 486,000
درآمد ماه ششم : 1,458,000
درآمد ماه هفتم : 4,374,000
درآمد ماه هشتم : 13,122,000
درآمد ماه نهم : 39,366,000
درآمد ماه دهم : 118,098,000
✅ جمع ده ماه : 177/000/000

جمع درآمد در ده سطح می شود ۱۷۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان این درآمد برات هر چهار ماه یکبار تکرار می شود حتی بدون اینکه زمان بذاری ۱۷۷ میلیون برای چهار ماه می شه ماهی بیشتر از ۴۰ میلیون تومان جالب اینجاست که هیچ محدودیتی برای معرفی مستقیم نداشته و حتی همزمان می توان در طرح های دیگر شرکت میم برند فعالیت کنی و درآمدت خیلی بیشتر از این محاسبه بشه

آیا شرکت ام آی ام برند مجوز قانونی دارد؟

بله شرکت mim brand دارای مجوز از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و همینطور نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال) و نماد اعتماد الکترونیکی می باشد اتحادیه کشوری https://ecunion.ir جهت دیدن مجوز در سایت اتحادیه کشوری “استعلام مجوز” رو لمس کنید و اسم سایت را بنویسید

چگونه می توانم کسب درامد کنم؟

کار خیلی ساده است طوری که شما به راحتی با گوشی خودتون می توانید به صورت کاملا پاره وقت و روزی 2 الی 3 ساعت آن هم پراکنده در mim brand انجام دهید. پس وقت گیر نبودن یک امتیاز ویژه می باشد.

شرکت میم برند برای درامد بهتر و مطلوب، چند طرح اشتراکی در سایت خودش قرار داده که همه از جمله قشر ضعیف می توانند از این طرح درامدی استفاده کنند. فقط کافی است طرح خریداری شده را که قیمت آن 30 هزارتومان ناقابل هست به دوستانتان معرفی و آن ها هم به دوستانشان معرفی کنند، توجه داشته باشید که طرح رو هر چهار ماه یک بار خریداری می کنید نه هر ماه یک بار پس فرصت را از دست ندهید.

دو مزیت استفاده از طرح درآمدی در mim brand

1 . درآمد به صورت تصاعدی هستش و بعد از مدت زمانی کار، بدون این که زمان بزاری درآمد خواهی داشت و درامد حالت افزایشی دارد.

2 . با تعداد معرفی کم می توانید درآمد خوبی در mim brand کسب کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. سلام خوبی
    پس اینکه میگن ۷ جایگاه میتونیم بگیریم و هر جایگاه یه میلیون داستانش چیه؟؟

  2. این فرصتها هستن که ثروت میسازن ثروت فقط پول نیست داشتن یک دوست خوب ثروت است داشتن پدر مادری خوب ثروت است پس فرصتها رو از دست ندین چون ممکن یکبار فرصت برای تو پیش بیاد

  3. سلام اقای خوش اقبال
    من ثبت نام کردم ولی بلد نیستم چطوری کار کنم لطفاً راهنمایی کنین
    نام معرف هم شما بودین

  4. درود بر همگی

    یعنی واقعا این سیستم میتونه درآمدزا باشه؟!!!

    مسلمه که خیر

    اگر 50 نفر را بتونی پیدا کنی که طی یکسال به درآمد یک میلیون تومان رسیده باشن، اون موقع میشه به این سیستم اعتماد کرد
    که من مطمئنم حتی درآمد یک میلیون تومانی هم محقق نشده

    1. ما تاجر شکست خورده داریم ولی تجارت شکست خورده نداریم من افراد خییییلی زیادی را دیدم ک درامدهای وحشتناکی داشته اند

  5. سلام، لطفا گول نخورید.
    کلاساشون کلاس آموزشی کلاهبرداری با حقه های روانشناسی هست….تمام حرفاش با هم تناقض داره اون استاد کلاهبردارشون. یه عده کم سواد عقب مونده رو با چرب زبونی گول میزنه که برن براش بازریابی کنن و هزارتا وعده سر خرمن….
    دقیقا مثل شرکت‌های هرمی….همین که ببینه دیگه نمیتونه از طریق اعضاش جیبشو پر کنه غیبش میزنه
    دایم هم ادعا میکنه با کلاسای ما پول هنگفت و بی زحمت بدست بیارید مادام العمر……یک مشت دزد که روانشناسی خوندن یاد گرفتن چجوری ملتو خام کنن بکشن تو دام.
    هویت تمام مشاغل رو میبره زیر سوال در حالیکه داره جیب خودشو از حاصل دسترنج همون مشاغل پر میکنه….خدا ازش نگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا