حساب و کیف پول اینترنتی

کیف پول MyMonero (مای مونرو) بهترین کیف پول برای مونرو

MyMonero یک کیف پول رمزنگاری مبتنی بر وب است. این کیف پول سبک، ایمن و دارای کاربردی آسان است. هیچ ویژگی خاصی برای گفتگو وجود ندارد. از آنجا که کیف پول تحت وب است ، برای دسترسی به کیف پول فقط به کلیدهای خصوصی خود نیاز دارید. این کیف پول توسط یک توسعه دهنده اصلی از انجمن Monero فرموله شده است و ساده ترین کیف پول GUI موجود برای XMR است.

سایت رسمی >> (کلیک کنید)

کیف پول مای مونرو MyMonero

رابط کاربری MyMonero بسیار ساده است به حدی که می‌توان آنرا ساده‌ترین کیف پول موجود برای مونرو دانست.

مای مونرو تاکنون توانسته یک کیف پول با امنیت مناسب ارائه دهد. این والت آنلاین، در حال حاضر تنها از XRM پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که این کیف پول آنلاین و تحت وب بوده؛ پس با هر مروگر استانداردی مثل فایرفاکس و یا گوگل کروم امکان دسترسی به آن وجود دارد.

ساخت یک کیف پول در این سایت تنها چند دقیقه به طول می‌انجامد و بعد از ایجاد حساب کلید شخصی شما روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. بهتر است این کلید شخصی را یاد داشت کرده و در جایی امن و دور از دسترس افراد غیرقابل اعتماد نگه‌داری کنید.

به دلیل آن‌ که این کلید‌ها روی سرورهای کمپانی ذخیره نمی‌شود؛ تیم سازنده به آن دسترسی ندارد؛ پس در صورت گم کردن کلید شخصی و رمز عبور دیگر امکان بازیابی حساب خود را نخواهید داشت.

یک نسخه سبک دسکتاپی نیز از این کیف پول وجود دارد؛ اما نسخه تحت وب گزینه بهتری است؛ زیرا دیگر نیازی به دانلود بلاک‌چین و نصب و راه‌اندازی هیچ نرم‌افزار دیگری ندارید.

با توجه به اینکه استفاده از MyMonero هیچ هزینه‌ اضافی ندارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شماست. در ضمن این سایت هیچ اطلاعات شخصی‌ای از کاربران هنگام ایجاد حساب درخواست نمی‌کند.

با وجود تمام این مزایا، MyMonero تنها برای افرادی مناسب است که قصد دارند به سرعت XMR های خود را انتقال داده و یا ذخیره کنند؛ در ضمن به دلیل آنلاین بودن همیشگی آن نسبت به حمله هکران آسیب‌پذیرتر است. برای کارهای پیچیده‌تر و طولانی‌مدت تر کیف‌ پول‌های دسکتاپ قابلیت‌های بهتری دارند.

آیا MyMonero ایمن است؟

از آنجا که این مای مونرو یک کیف پول تحت وب است ، اقدامات ایمنی متعددی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. اطمینان از استفاده از URL مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. سایت های فیشینگ وجود دارد که دارای وب سایت های با صدایی مشابه هستند. در تله نیفتید.

قبل از شروع استفاده از MyMonero ، از کلید ورود خصوصی ، کلیدها ، آدرس عمومی خود پشتیبان تهیه کنید. این مسئله بسیار مهم است زیرا اگر مشکلی پیش بیاید به بازیابی حساب شما کمک می کند. چندین بار سعی کنید با استفاده از کلیدها وارد سیستم شوید و از سیستم خارج شوید تا اطمینان حاصل کنید که توالی کلید مناسب را دارید.

این کیف پول توسط چه کسی ساخته شد؟

این کیف پول که توسط ریکاردو اسپاگنی، یکی از اعضای تیم Core مونرو ساخته شده، امنیت بالایی دارد.

مای مونرو، یک کیف پول مبتنی بر وب است که اینترفیس قابل فهم و کاربردی دارد و ساخت آن هم راحت است. برای اینکار فقط کافی است وارد سایت رسمی آنها شده و در کمتر از چند دقیقه یک حساب کاربری بسازید.

پشتیبانی مرورگر

از نظر من ، بیشتر مرورگرهای وب مدرن با MyMonero خوب کار می کنند. آنها شامل Chrome ، Firefox ، Safari ، Edge و انواع تلفن همراه آنها هستند. تنها مرورگری که ممکن است خوب نباشد Opera می باشد ، زیرا غالباً برای تجارت اینترنتی شما حافظه پنهان بکار گرفته می شود.

ایجاد یک حساب کاربری در MyMonero

1- طبق تصویر زیر بر روی Create an Accountکلیک کنید:

2- به قسمت پایین صفحه بروید و کلید خصوصی خود را بگیرید. ” امن نگه داشتن کلید خصوصی بسیار مهم است، زیرا تنها راهی است که می­‌توانید به حساب کاربری کیف ­پول MyMonero وارد شوید”.

3- کلید ورود خصوصی خود را جایگذاری کنید.

4- تأیید کنید که کلید ورود خصوصی را ذخیره کرده­‌اید.

حال به مرحله بعدی که ورود به کیف پول می باشد میپردازیم

1- کلید خصوصی خود را برای ورود به سیستم MyMonero وارد نمایید:

2- زبان خود را انتخاب کنید:

3- روی Enter my account” برای ورود به حساب کلیک کنید.
به داشبورد کیف ­پول خود هدایت می­‌شود، جایی که می­‌توانید آدرس کیف­ پول MyMonero خود را ببینید. شما می­‌توانید از این آدرس برای دریافت مونرو استفاده کنید

دریافت مونرو از MyMonero

اگرچه می­‌توانید از آدرس کیف ­پول در صفحه اول برای دریافت مونرو استفاده کنید، می‌­توانید پرداخت‌­های خود را با استفاده از شناسه پرداخت و ایجاد درخواست پرداخت در برگه “Receive به صورت مؤثرتر انجام دهید.

شناسه پرداخت برای شناسایی تراکنش‌­ها برای تجّار و صرافی‌­ها به کار می‌رود: با توجه به ویژگی­‌های حفظ حریم خصوصی ساخته شده در مونرو، که در آن معمولاً یک آدرس عمومی برای معاملات ورودی استفاده می­‌شود، شناسه پرداخت به ویژه برای پرداخت­‌های دریافتی با حساب کاربری کاربر مفید است.

مرحله 1: روی Receive کلیک کنید:

مرحله 2: اگر بخواهید، می­‌توانید از آدرس کیف ­پول و شناسه پرداخت استفاده کنید و آن‌ها را به شخصی که XMR را ارسال می‌کند، بفرستید. این کار به شما این امکان را می­‌دهد که پرداخت­‌های دریافتی را با حساب‌­های کاربری تسویه کنید.
مرحله 3: هم‌چنین می­‌توانید یک درخواست پرداخت ایجاد کنید. با وارد کردن مبلغ در بخش Amount در کیف پول MyMonero
مرحله 4: برچسبی را که می­‌خواهید هنگام چک کردن پرداخت ببینید، در بخش Label وارد کنید
مرحله 5: روی Receive کلیک کنید.
مرحله 6: اکنون می­‌توانید از کد QR یا آدرس نشان داده شده برای درخواست پرداخت استفاده کنید

هم چنین می­‌توانید تراکنش‌­های دریافتی را با کلیک روی Transaction ببینید.

نتیجه گیری

MyMonero یکی از ساده ترین کیف پول هایی است که در آن استفاده می شود. با پشتیبانی از کیف پول های دسکتاپ برای همه سیستم عامل های بزرگ مانند ویندوز ، مک و حتی لینوکس ، دلیل کمی برای استفاده از موارد دیگر وجود دارد. در تلفن همراه نیز ، یک راه حل مناسب برای iOS وجود دارد. با ویژگی های پیشرفته مانند استخراج یا تأیید امضا ، کیف پول مای مونرو باید نیازهای شما را تأمین کند.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و ابهامات شما در رابطه با این کیف پول برطرف شده باشد.
موفق باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا