حساب و کیف پول اینترنتی

کیف پول Bread Wallet مستقل برای تلفن های هوشمند

کیف پول دیجیتال Bread یک ابزار واقعاً مستقل برای بیت کوین است. هیچ سروری که احتمال از کار افتادن دارد یا  هک شدن است وجود ندارد پس همیشه دارایی ارز دیجیتال مشتری در دسترس است. این کیف پول دیجیتال از سیستم ساده تایید پرداخت استفاده می‌کند.

Breadwallet به طور مستقیم به شبکه بیت کوین متصل می‌شود و عملکردی سریع مطلوبی روی موبایل دارد. از نظر کارایی هم می‌توان گفت یکی از برترین کیف‌ پول‌های بیت کوین است. تنها مشکلش این است که تنها برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده است

کیف پول Bread

کیف پول Bread که با نام BRD هم شناخته می شود، یکی از کیف پول های محبوب  موبایلی است که بر روی پلتفرم های ios و Android قابل اجراست و بیش از ۱۰۰ کوین و توکن مختلف شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و بسیاری از توکن های ERC-20 را پوشش می دهد و هیچ کلید خصوصی را بر روی سرورهای خود نگه نمی دارد. این کیف پول رابط کاربری بسیار ساده و جذابی دارد.

ویژگی های این کیف پول

اما ویژگی که این کیف پول را از اکثر کیف پول های موبایلی موجود متمایز می کند این است که این کیف پول، یک نود سبک (LightWeight Node) بر روی شبکه ی بیت کوین برای شما بوجود می آورد، این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدون واسطه ی هیچ سروری تراکنش های خود را بر روی شبکه ی بیت کوین به صورت مستقیم ثبت کنید. این امر باعث بالا رفتن امنیت و محرمانگی تراکنش های شما می شود.

از دیگر ویژگی های کیف پول Bread باید به منبع باز بودن و پشتیبانی از قابلیت کیف پول مرتبه ای قطعی (Hierarchical Deterministic Wallet) را نام برد.

شیک و کاربر پسند بودن کیف پول bread

کیف پول Bread یکی از ساده ترین واسط های یک کیف پول رمزنگاری را دارد. این سیستم عامل دارای دکمه های ناوبری آسان برای دید بهتر در صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه کوچکتر است. با یک دید ساده از دو صفحه اصلی ارسال و دریافت پول ، کاربران جدید و متخصص می توانند خیلی راحت مسیر خود را در اطراف سیستم پیدا کنند.

سازگار با سیستم عامل و دانلود کیف پول

  • آی او اس (و اپل واچ)
  • اندروید

برای دریافت این کیف پول، ابتدا از طریق AppleStore و یا Google Play اقدام به نصب آن کنید.

تایید پرداخت ساده در کیف پول bread

این یکی از ویژگی هایی است که این سیستم عامل را از هم جدا کرده و آن را به یکی از امن ترین کیف پول های موبایل تبدیل کرده است. با استفاده از این سیستم ، این پلتفرم قادر به برقراری اتصال و پرداخت به شبکه بیت کوین و بدون هیچ گونه نفوذی توسط طرفین سوم است. اگر به دنبال سادگی و امنیت زیر یک سقف هستید ، ممکن است این سکوی گزینه خوبی برای در نظر گرفتن باشد. علاوه بر این ، در صورت نیاز به ارسال بودجه ، وارد کردن آدرس سکه نیز آسان است.

نقات قوت و ضعف بِرد وَلت

نقاط قوت:

  • دارای حریم شخصی مناسب و امنیت بالا
  • مناسب برای کاربران تازه ‌کار
  • ساده و سریع بودن Bread
  • متن‌باز بودن برنامه و رایگان بودن آن.

نقاط ضعف:

  • عدم وجود نسخه دسکتاپ و مبتنی بر وب
  • کمبود قابلیت‌های اضافی
  • تکیه‌ بر اینترنت برای دریافت و ارسال اطلاعات.
  • عدم حفاظت در مقابل فورک (Fork)های بلاکچین

حریم خصوصی و امنیت در Bread

حریم خصوصی داده های کاربر در موضوعی که توسط سیستم عامل های مختلف جدی گرفته می شود. با افزایش نیاز به حفظ حریم خصوصی داده ها و قانون گذاری (GDPR) در مناطق مختلف جهان برای محدود کردن استفاده از داده های موجود در اختیار شما ، Breadwallet همیشه مایل است هرگونه دسترسی نامحدود به اطلاعات کاربر اعم از اعضای تیم خود را محدود کند.
علاوه بر این ، این پلت فرم همچنین با سایر اقدامات امنیتی ، از جمله رمزگذاری داده ها مطابقت دارد. این یک تکنیک برای محافظت از گذرواژه کاربر ، تاریخچه معاملات و موارد دیگر است تا بتواند در کیف پول خود ایمن باشد.

هزینه های تراکنش در بِرد وَلت

کیف پول bread هزینه خود را به عنوان درصد معامله مورد نظر ارائه می دهد. طبق گفته تعدادی از کاربران Reddit هزینه های معامله این پلت فرم هر از گاهی نوسان دارد.
علیرغم وجود سابقه رسمی معامله مربوط به معامله در وب سایت رسمی Bread Wallet ، ما ثابت کردیم که در زمان نوشتن این پست هزینه حدود 20٪ است. این بدان معناست که اگر 0.1 BTC را منتقل کنید ، حدود 200 دلار هزینه پرداخت می کنید.

ارزهای پشتیبانی شده در Bread

کیف پول Bread از چند سکه محبوب پشتیبانی می کند. آنها شامل:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا