حساب و کیف پول اینترنتی

بررسی کیف پول کوینومی coinomi چند منظوره آنلاین

کیف پول کوینومی coinomi یک کیف پول معتبر و محبوب cryptocurrency می باشد که می تواند بیش از 60 ارز و تعدادی توکن را پشتیبانی کند و از سیستم عامل اندروید _ ios _ دسکتاپ پشتیبانی می کند.
این کیف پول در حفظ حریم خصوصی کاربران خود تمرکز زیادی کرده استو با وجود کمبود جزئی در سال 2019 ، همچنان یکی از امن ترین کیف پول های موجود در بازار است. همچنین این امکان را به شما می دهد تا ارزهای مورد نظر خود را از داخل کیف پول تبادل کنید و نصب و راه اندازی آن سریع و آسان است.

بررسی کیف پول کوینومی coinomi

آنچه را که قرار است بدانید در مورد کیف پول از جمله امنیت ، قابلیت استفاده و پشتیبانی از جامعه به شما بگوییم . همچنین در این مطلب به شما برای تنظیم کیف پول و نگه داشتن ارز های خود نکات برجسته ای را ارائه دهیم.
کیف پول coinomi که از سال 2014 کاره خود را آغاز کرده است باعث شده یکی از قدیمی ترین کیف پول ها به شمار رود که ابتدا به صورت کیف پول اندرویدی منتشر شد سپس به iOS منتقل شد و سرانجام ، نسخه دسک تاپ در سال 2019 منتشر شد.

این کیف پول دارای پوشش بسیاری از ارزهای دیجیتال که بیش از 120 دارایی blockchain از پشتیبانی بومی و مالکیت مختص به شما را اریه می کند. هم چنین بیش از 300 ارز را پشتیبانی می کند، با توجه به این که این پشتیبانی از استاندارد ERC20 هم دارد شما می توانید هر ارز را به دلخواه در آن نگه داری و استفاده کنید.

یکی دیگر از بهترین قابلیت های این کیف پول این است که مقداری که میخواهید انتقال بدهید را تنظیم کنید که زود انتقال پیدا کند یا نه که نسبت به این موضوع مقداری فی هم از شما گرفته میشود .

ذخیره سازی کلید خصوصی در کیف پول coinomi

همه می دانند که امنیت یک کیف پول بسیار از اهمیت زیادی برخوردار است که کسی نتواند به آن دسترسی پیدا کند که coinomi ورود بهش از طریق افراد بیرونی غیر ممکن است و حریم خصوصی و امنیت این کیف پول محفوظ است. و کلید های خصوصی نزد این کیف پول می ماند و دسترسی به آن غیر ممکن است و اگر کسی حتی بتواند به این کیف پول دسترسی پیدا کند نمی تواند کلید خصوصی شما را در دسترس خود ببیند.

exchange در کیف پول coinomi

یکی دیگر از چند قابلیت coinomi این است که می توانید از آن برای تبدیل کردن ارز ها به یک دیگر اقدام کنید که این امر باعث شده است محبوبیتش افزایش پیدا کند که شما می توانید درون برنامه از گزینه exchange برای این موضوع استفاده کنید.

مزایا و معایب کیف پول کوینومی coinomi

مزایا:

پردازش سریع و آسان برای معامله ها از طریق صرافی ها
حتی اگر گوشی شما دزدیده شود، هیچکس نمی‌تواند بدون داشتن پسورد به حساب شما دسترسی پیدا کند.
کلیدهای خصوصی مرتبط با تمام کیف پول‌های کوینومی شما تنها در دستگاه شخصیتان ذخیره می‌شوند
این کیف پول‌ را می‌توان با استفاده از عبارت پیگیری به دستگاهی جدید انتقال داد و آن را بازیابی کرد.
پرداخت‌های بین زنجیره‌ای پشتیبانی می‌شوند؛ بنابراین، می‌توانید آلتکوین ها را مستقیما و بدون هیچ مرحله‌‌ی اضافه‌ای به آدرس‌های بیت‌کوین خود بفرستید.
سطح بالا از امنیت و حریم خصوصی آن.

معایب:

نمی‌توانید از طریق برنامه‌ی کوینومی Coinomi مستقیما با ارز فیات، ارز رمز بخرید.

لیست تعدادی از ارزها و توکن هایی که این کیف پول محبوب پشتیبانی می کند

bitcoin
dogecoin
bitcoincash
litecoin
dash
decent
eos
kinmonero
monero classic
nem
neo
Bnb
nem
bytecoin
Digibyte
digitalnot
Eosdt
Bitcoin gold
Lisk

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا