کوتاه کننده لینک

کسب درآمد از اپیزو opizo کوتاه کننده لینک

اپیزو (به انگلیس: opizo) یک سایت کوتاه کننده لینک و کوتاه کننده متن می باشد که شما می توانید از آن برای کسب درآمد از لینکها و مطالب خود استفاده نمایید . در اپیزو نیاز نیست حتما فایلی را آپلود کنید شما می توانید از هر لینک یا متن مناسب بازدیدکنندگان خود، استفاده کرده و آنرا تبدیل به لینک اپیزو کرده و بین دوستانتان به اشتراک بگذارید. اپیزو بهترین سامانه تبدیل کننده لینک های شما به لینک های درآمدزا می باشد به این صورت که شما با کوتاه کردن لینک هایتان، به ازای هر بازدیدی که از لینک هایتان می شود درآمد کسب خواهید کرد. سقف درآمد از هر آی پی در روز 180 ریال بوده که از مجموع 5 بازدید محاسبه میشود.

بیگ اینکام big income در ادامه به شما آموزشات لازم را خواهد داد.

وضعیت: درحال پرداخت

اپیزو opizo چیست

سیستم کوتاه کننده لینک ایرانی است که در این سرویس کوتاه کننده لینک کاملا رایگان می باشد. این سرویس دارای پلاگین مدیریت لینک ها برای وردپرس و همچنین امکان کوتاه کردن لینک از طریق API را دارا می باشد.
شما می توانید لینک ها را بر اساس تاریخ انقضا و یا مادام العمر کوتاه کنید و از آن درآمد داشته باشید. همچنین می توانید با زیرمجموعه گیری، درصدی از درآمد زیرمجموعه ها را نیز به حساب خود اضافه کنید.

سایت رسمی opizo

کوتاه کردن لینک برای کسب درآمد

کوتاه کردن لینک چیست؟ کوتاه کردن لینک یعنی تبدیل یک لینک طولانی به یک لینک کوتاه تر. در این روش شما با تبدیل لینکهای سایتهای دیگر و یا لینکهای دانلود وب سایت و یا کانال خود به لینک اپیزو و سپس به اشتراک گذاشتن آن لینک با مخاطبان کسب درآمد می کنید.

نحوه محاسبه درآمد لینک کوتاه برای هر بازدید ایرانی

  • هر بازدید یک نفر 36 ریال
  • مجموعاً 180 ریال برای هر نفر بازدیدکننده در هر روز محاسبه میشود .

نحوه محاسبه درآمد لینک کوتاه برای هر بازدید خارجی

  • هر بازدید یک نفر 36 ریال
  • مجموعاً 180 ریال برای هر نفر بازدیدکننده خارجی در هر روز

اساس کار سیستم های کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

این سیستم ها در حقیقت لینک خود را نیز در لینک شما جای می دهند، بدین صورت که بازدیدکننده پس از کلیک بر روی لینک شما، ابتدا به صفحه‌ی تبلیغاتی مورد نظر سیستم هدایت می شود و پس از مدت اندکی با کلیک بر روی دکمه ای با مضمون رد کردن تبلیغات به لینک و صفحه‌ی شما هدایت می شود.

بنابراین با توجه به توضیحات فوق می توان مزایای این روش را برای صاحبان سیستم در دو عامل زیر دانست:

۱- طبیعتاً به ازای تبلیغاتی که در لینک ها جای داده می شود، درآمدهایی کسب می شود و با توجه به رایگان بودن این سرویس ها برای کاربران، روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. در نتیجه هر روز بر درآمد حاصل از تبلیغات افزوده خواهد شد.

۲- با افزایش روز افزون کاربران و جذب ترافیک بالا، سیستم لحظه به لحظه جایگاه بهتری در الکسا پیدا خواهد کرد و این به معنی بالا رفتن امتیاز سایت است که از همه نظر، موجب افزایش درآمد سیستم خواهد شد.

کسب درآمد از کوتاه کردن متن

هر متنی که برای مخاطبین شما ، ارزش مشاهده داشته باشد می تواند برای شما درآمد تولید کند.
با استفاده از ابزار جدید اپیزو فکس Fax.is می توانید هر مطلبی را تبدیل به یک لینک کوتاه کرده و با مخاطبین دوستان و یا دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته و درآمد کسب کنید.

چه متن هایی را میشه تبدیل به لینک کوتاه کرد؟

1. یک قرعه کد برنامه نویسی
PHP ، Bash ، C ، C# ، C++ ، CSS ، HTML ، Java ، Javascript ، JSON ، Objective C ، Perl ، Python ، Ruby ، Swift ، SQL
2. یک مقاله و یا تحقیق علمی …
3. یک خبر مهم و یا تیتر داغ روز که بازدیدکنندگان برای مشاهده آن حاضر به مشاهده تبلیغات باشند.
4. مجموعه از رمز فایل و یا رمز عبور
5. و کلا هر متن یا عبارتی که دریافت آن برای مخاطبین شما ارزشمند باشد.

لازم به ذکر است هرگز نباید با مطالب بیهوده و صرفا جهت کسب درآمد مخاطبین خود را وادار به مشاهده اپیزو کرد ، اینکار علاوه بر اینکه خلاف قوانین اپیزو است باعث ریزش مخاطب ، کاهش درآمد و در آخر نارضایتی و عدم بازگشت بازدیدکنندگان در آینده خواهد شد.

نحوه محاسبه درآمد متن کوتاه برای هر بازدید ایرانی و یا خارجی

در بازدیدهایی که به واسطه متن کوتاه ایجاد می شود از هر بازدید میزان 36 ریال درآمد محاسبه می شود . از هر آی پی در روز نیز می توان روزانه 5 بار کسب درآمد نمود مجموعا 180 ریال برای هر نفر بازدیدکننده ایرانی و خارجی در هر روز محاسبه می شود.
بطور مثال اگر شما 5 متن مختلف را تبدیل به لینک اپیزو کرده و برای 1000 نفر ارسال کنید 180000 ریال یا 18 هزار تومان کسب درآمد خواهید کرد.

مراحل کسب درآمد از اپیزو

۱- عضویت در سایت.

۲- ورود به سایت و کوتاه کردن لینک های سایت خود یا لینک های دیگر.

۳- اضافه کردن لینکهای تبدیل شده به سایت و یا به اشتراک گذاری لینک اپیزو ایجاد شده در شبکه های اجتماعی و یا سایت های پربازدید دیگر.

۴- اکنون به ازای هر بازدید که از لینک اپیزو ایجاد شده توسط شما، انجام شود مبلغی بین ۲۰ تا ۴۰ ریال و مجموعا از هر آی پی در یک روز تا سقف ۱۳۰ ریال به حساب شما اضافه می گردد.

۵- تکمیل پروفایل و دریافت درآمد پس از رسیدن به حداقل موجودی ۱۰ هزار تومان بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به ثبت درخواست.

۶- با معرفی سایت اپیزو به دیگران و جذب زیر مجموعه نیز می توانید درآمد خود را افزایش دهید.

کسب درآمد با استفاده از جذب زیرمجموعه

در این روش شما با به اشتراک گذاری لینک و بنر زیرمجموعه گیری اپیزو که در پنل کاربری شما قرار دارد اقدام به جذب زیرمجموعه خواهید کرد و 5% از درآمد هر زیرمجموعه را بدون کسر از وی دریافت می کنید.

برداشت درآمد از اپیزو

درآمد شما بعد از رسیدن به مرز 10 هزار تومان به صورت خودکار و بدون نیاز به درخواست واریز، به صورت هفتگی در روزهای دوشنبه هر هفته پرداخت ها می شوند. در صورتی که دوشنبه تعطیل رسمی باشد واریز آن به روز بعد موکول میگردد.

نکات مهم
  • کلیه آمار بازدیدهای لینک های شما در پنل کاربری‌تان قابل مشاهده است. در داشبورد می توانید درآمد خود را به تفکیک روزهای اخیر مشاهده نمایید و در بخش لینک های من می توانید بازدید هر لینک را به تفکیک ببینید.
  • کلیه پرداخت ها هر هفته روزهای دوشنبه انجام می گردد.
  • برای دریافت وجه باید در منوی اصلی به قسمت ویرایش اطلاعات کاربری مراجعه کنید و مشخصات حساب بانکی خود را که شامل موارد زیر است، وارد نمایید.
  • نام و نام خانوادگی، نام بانک، کد شبای حساب بانکی و شماره کارت بانک
  • وارد کردن همه موارد بالا به صورت کامل و فارسی الزامی است.
  • اگر شماره شبای حساب خود را ندارید، برای بدست آوردن آن می توانید به مقاله شماره شبا مراجعه کنید.

دو نکته طلایی برای افزایش درآمد از اپیزو

۱- می توانید لینک اخبار روز یا لینک ویدیوهای پربیننده سایت های ویدیو مثل آپارات، یوتیوب و غیره را تبدیل به لینک اپیزو کرده و در اینترنت و یا موبایل به اشتراک بگذارید. همینطور می توانید اگر در فیسبوک فعال هستید در گروه های فیسبوک لینک مطالب مرتبطی را برای مشاهده توسط دوستانتان ارسال نمایید. همچنین در انجمن های گفتگو یا در بخش نظرات پست های پربازدید سایت های خبری می توانید لینک اپیزوی مطلب خود را قرار دهید.

۲- همان طور که به یاد دارید در گام پانزدهم، آموزش کسب درآمد از آپلود بوی را بررسی کردیم. حال با ادغام این دو روش می توانید به درآمدی دو برابر نیز دست یابید. یعنی لینک فایل هایی که در آپلود بوی بارگذاری کرده اید را توسط اپیزو ، به لینک درآمدزا تبدیل نمایید. در نتیجه از کلیک بر روی هر لینک، یک درآمد کسب خواهید کرد و از دانلود فایل درون لینک نیز درآمدی دیگر حاصل خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا