سایت های اسکم (کلاهبردار)

معرفی و بررسی سایت کسب درآمد ایرانی ipirani

سایت ipirani دارای نماد اعتماد است و میشه بهش اعتماد کرد. کسب درآمد با تلفن همراه این قابلیت برای اولین بار و به صورت کاملا اختصاصی در وب سایت افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا آی پی ایرانی راه اندازی شده است. ipirani آی پی ایرانی یک سایت سورف و سیستم افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا آی پی ایرانی است. صاحب امتیاز این سایت هادی تیموری با آدرس تهران- میدان امام حسین- صفا شرقی- کوچه اسماعیلی- نبش حافظ- پلاک 11 – واحد 8 و شماره تماس 09203022156 می توانید با ایدی ipiranii@ در تلگرام ارتباط داشته باشید.

ipirani اسکم (کلاهبرداری)

روش کار

شما از طریق اتو سرفینگ یا بازدید خودکار می توانید درآمد خوبی کسب کنید. خوبی این سایت اینست که به هنگام بازدید خودکار چند صفحه با هم باز میشوند و بدین ترتیب سایتهای بیشتری را در زمان کمتر شاهد خواهید بود. شما میتوانید در مواقعی که به کامپیوتر خود نیاز ندارید از بازدید خودکار استفاده کنید و کار بدون حضور شما انجام خواهد شد.

آموزش ثبت نام و فعالیت در سایت ipirani

روی لینک ثبت نام کلیک کنید و فیلد مورد نظر را کامل کنید. فیلد ها فارسی هستن دیگه نیاز به توضیح نیست.
اگر دارای سایت یا وبلاگ هستید میتوانید از بخش های کمپین افزایش بازدید، کمپین جستجوی گوگل، بهبود تضمینی رتبه الکسا بازدید خودتان را زیاد کنید. ولی توجه کنید همه ربات هستند که از طریق نرم افزار ارسال میشن و تاثیر منفی روی سایت شما دارند.
می توانید از بخش کسب درآمد از این سایت درآمد داشته باشید که شامل بازدید مستقیم و جستجوی گوگل است یا از طریق بخش رپورتاژ برای سایت خودتان رپورتاژ بگیرید میتوانید از زیرمجموعه ها هم درآمد خوبی داشته باشید.

بازدید مستقیم در ipirani

در این بخش به صورت اتوماتیک تبلیغات را مشاهده میکنید. بازدیدها بلافاصله بعد از بسته شدن پنجره ها محاسبه نمی شود و در سیستم ذخیره شده و بعد از بررسی های لازم و همچنین به منظور عدم کاهش سرعت و کارایی سیستم، بازدیدها توسط سیستم به صورت اتوماتیک در زمان های تعریف شده، محاسبه و درآمد ها و بازدیدها به حساب شما اضافه خواهد شد.

جستجوی گوگل:

یک کلمه کلیدی در گوگل سرچ میشود و باید همون آدرسی که داده است را پیدا کنید و وارد سایت شوید بعد کد امنیتی را حل کنید.

برداشت درآمد از سایت ipirani

از بخش درخواست واریز درآمد می توانید درآمد خودتان را برداشت کنید ولی در صورت داشتن درآمد حداقل 200,000 ریال، در هر نوبت درخواست، همین مبلغ به عنوان درخواست واریز ثبت خواهد شد و امکان ثبت میزان کمتر یا بیشتر از این مبلغ وجود ندارد.

کسب درآمد از زیرمجموعه ها

از بخش مشارکت در فروش میتوانید لینک زیرمجموعه گیری خودتان را دریافت کنید و با دعوت دوستان درآمد داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. ایا باموبایل هم میشه ومیتونید بگید چطور درست درموبایل از طریق جستجو درگولش کسب درامد کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا