سایت کلیکی خارجیروش های کسب درآمد

سایت کلیکی خارجی GPTPLANET معتبر برای کسب درآمد

GPTPLANET در حال پرداخت

سایت معتبر و قدیمی GPTPLANET که از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های کلیکی موجود در اینترنت می باشد .با توجه به اعتبار سایت و  پلن های آپگرید و تبلیغات سایت آینده داری به نظر میاد.
این سایت کلیکی در حال حاضر دارای چند تا آگهی ۰٫۱ سنتی هست.
مدیریت سایت با Dimitrios Kornelatos – “Kordim” از کشور یونان و اسکریپت سایت هم PTC Evolution می باشد.
سایت مشابه سایت کلیکی ایرانی کلیک طلا و سیف باکس میباشد.

شما در عضویت استاندارد 10درصد از درآمدی که رفرال هایتان بدست می آورند را کسب خواهید کرد و این مقدار در عضویت نهایی که گلد پلاس میباشد به 100 درصد خواهد رسید.

ثبت نام و شروع فعالیت

اطلاعات سایت کلیکی GPTPLANET

کمترین مقدار برداشت: 1 $
سود زیرمجموعه: 10٪
ارزش هر کلیک: 0.0005 $
تعداد کلیک روزانه: +30
سیستم واریز و برداشت: solidtrustpay,sbtc, Neteller, Cryptocurrency Wallet, payeer, Skrill
زبان: بین المللی ، انگلیسی

تاریخچه GPTPlanet

این وب سایت در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرده است و در ابتدا ظاهری متفاوت از آنچه امروز وجود دارد داشت. در ابتدا تنها روش کسب درآمد از این سایت، کلیک برروی تبلیغات بود و بقیه روش های کسب درآمد اینترنتی را به مرور زمان به آن اضافه کرد. مالک این سایت دیمیتریوس کارنلاتوس از قبرس است که مالک چند سایت کلیکی دیگر مانند اسکارلت کلیکس نیز می باشد.

سطوح مختلف عضویت در جی پی تی پلنت

عضویت اولیه در این سایت کلیکی مانند دیگر سایت های مشابه رایگان است. سطح اولیه Standard نام دارد که کاربران معمولی در این قسمت قرار می گیرند.

بقیه سطوح عضویت در GPTPlanet رایگان نیست و برای ارتقای سطح کاربری بسته به سطح مورد نظر باید بین ماهیانه ۵ دلار تا سالیانه ۳۰۰ دلار پرداخت کنید. در صورت ارتقای سطح عضویت درآمد شما بابت هر کلیک بالاتر می رود و همچنین می توانید برروی تبلیغات بیشتری نیز کلیک کنید  و درآمدتان از ریفرال ها نیز بالاتر می رود.

روش کسب درآمد از جی پی تی پلنت

۱ – کسب درآمد با کلیک برروی تبلیغات

در این روش تمام کاری که باید انجام دهید، کلیک بررروی تبلیغات موجود در قسمت VIEW ADS است. بعد از کلیک باید چند ثانیه منتظر شوید و سپس برروی عکسی که به صورت سروته نشان داده شده است کلیک کنید. حالا مبلغ این آگهی به حساب شما اضافه شده است.

مبلغی که بابت هر کلیک برروی تبلیغات در این سایت دریافت می کنید بستگی به طول زمان نمایش آن تبلیغ دارد که مبلغی حدود ۰.۰۰۱ دلار بابت هر کلیک است. اگر کاربر استاندارد باشید روزانه حدود ۲۰ تبلیغ برای شما قابل کلیک کردن است که ارزش هر کدام بین ۰.۰۰۱۱ تا ۰.۰۰۰۲ دلار است.

۲- GPTGrid

یکی دیگر از روش های کسب درآمد در GPTPlanet قسمت GPTGrid است که یک جدول ۲۰ در ۲۸ خانه ای  با ۵۶۰ قسمت است. در این قسمت درآمد شما به شانستان بستگی دارد. یعنی نمی توانید مطمئن باشید که بابت کلیک های خود حتما درآمد خواهید داشت و اغلب پس از به اتمام رسیدن زمان تبلیغ هیچ پولی به حساب شما اضافه نخواهد شد. اما این امکان نیز وجود دارد که شانس خوبی داشته باشید و برای یک تبلیغ ۵ یا ۷ ثانیه ۱ دلار جایزه بگیرید.

روزانه به عنوان یک کاربر استاندارد شانس کلیک کردن برروی ۱۰ تا خانه از این جدول را خواهید داشت که اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید از این روش نیز کسب درآمد کنید.

۳- تکمیل کردن کارها در Offer Wall

همانطور که از نام این قسمت مشخص است برای کسب درآمد در بخش Offer Wall باید وظایف کوچکی را انجام دهید تا بابت آنها پول دریافت کنید. در این روش شما بسیار بیشتر از کلیک برروی تبلیغات می توانید کسب درآمد کنید، ولی باید کارهایی که به شما گفته می شود را نیز به درستی انجام دهید.

با این وجود گاهی فعالیت در Offer Wall منطقی به نظر نمی رسد زیرا برخی از پیشنهادها آنقدر وقت شما را می گیرد که شاید برای بیشتر افراد چندان خوشایند نباشد.

4- Redeem Points

وقتیکه یک تبلیغ را تماشا می کنید علاوه بر پول، امتیاز نیز کسب می کنید. شما می توانید امتیازهای خود را نیز نقد کنید. به ازای هر ۱۰.۰۰۰ امتیاز ۱ دلار دریافت خواهید کرد.

مزایا سایت کلیکی GPTPLANET

  • جزو بهترین سایت ها ی حال حاضر موجود در نت
  • هزینه ارتقا یک ماه فقط ۵ دلار
  • مدت زمان آنلاین بودن ۳ سال و ۸ ماه
  • کسب درآمد از مسابقه های امتیاز گیری و ptsu
  • حداقل برداشت ۱ دلار به پاییر , پیزا و پیپال

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام من در جستجوی گوگل دیدم شما در سایت های کلیکی کار میکنم خواستم سایت جدیدی رو معرفی کنم بهتون ببینین خوب هست
    akaclick

      1. سلام علیرصا جان
        اگر دوباره سرچ کنین و توی سایت های مرجعی مثل اسکم ادوایزر و فاکسریتینگ چک کنین اطلاعاتش رو پیدا میکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا