مقالات آموزشی

ربات haasbot معامله گر بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال

ربات Haasbot با جدیدترین تکنولوژی‌ها، مناسب‌ترین ابزارها را در اختیار شما می‌گذارد تا به روشی که مایلید معامله کنید و سرمایه خودتان را در این بازار به شدت پرنوسان محافظت نمایید. ربات Haasbot یک جعبه‌ابزار همه‌کاره است و طوری طراحی شده که از معاملات بیت‌کوین بیشترین منفعت را ببرید.

سایت haasbot

HaasOnline یک وب سایت در پشت HaasBot است ، یک پلت فرم تجارت خودکار آنلاین است که هدف آن کمک به افراد برای تجارت موثر دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین ، اتریوم و انواع مختلف الکوین است. در این پروژه از یک مجموعه نرم افزاری نوآورانه استفاده شده است که شامل طیف وسیعی از ربات های سفارشی، شاخص های مختلف و تعدادی از ویژگی های پیشرفته است که مورد توجه تجار با تجربه تر قرار می گیرد.

ربات معاملاتی بیت کوین با نام haasbot

این ربات معاملات بیت کوین با نام haasbot که یک نرم افزار قابل نصب روی کامپیوتر است، با اتصال به پلتفرم های معاملاتی زیر، معاملات بیت کوین را بصورت خودکار انجام می دهد:

Bitfinex ،BitMEX ،Bitstamp ،Bittrex ،BTCC ،wex.nz ،CEX.IO ،C-Cex ،Gemini ،Huobi ،Krakenذ ،Poloniex ،OKCoin ،kucoin

ویژگی های کلیدی ربات haasbot

قابلیت شخصی سازی

اگر قصد دارید یک ربات معاملات بیت کوین داشته باشید که با یک اندیکاتور خرید کند، با اندیکاتور دیگری بفروشد، مطمئن شوید که کارمزد معاملات را ضرر نخواهید کرد و هنگامی که بازار سقوط می کند از موجودی حساب تان مواظبت کنید؟ همه این کارها را ربات haasbot انجام می دهد

پیشرفته ترین اندیکاتورها

این ربات معاملات اتوماتیک بیت کوین، بروزترین اندیکاتورها مانند StochRSI، MACD، PPO، Ultimate Oscillator، Ulcer Index و Regression Slope Cross و … داراست.

تشخیص الگوهای کندل استیک

ربات haasbot بیش از 60 الگوی کندل استیک را پشتیبانی می کند و می تواند طوری تنظیم شود که اگر این الگوها در نمودار مشاهده شد، معامله خرید یا فروش را انجام دهد. این الگوها را می توانید با اندیکاتورهای دیگر تکنیکال به کار گیرید تا سیگنال های قوی تر را تشخیص دهد.

پشتیبانی از اکثر صرافی ها و پلتفرم های معاملات معتبر

معاملات بیت کوین می تواند بصورت خودکار در صرافی های Bitfinex، BitMEX، Bitstamp، Bittrex، BTCC، BTC-E، CEX.IO، C-Cex، GDAX، Gemini، Huobi، Kraken، Poloniex، Okcoin.com and Okcoin.cn انجام شود.

جدیدترین تکنولوژی

ربات Haasbot با جدیدترین تکنولوژی ها، مناسب ترین ابزارها را در اختیار شما می گذارد تا به روشی که مایلید معامله کنید و سرمایه خودتان را در این بازار به شدت پرنوسان محافظت نمایید. ربات Haasbot یک جعبه ابزار همه کاره است و طوری طراحی شده که از معاملات بیت کوین بیشترین منفعت را ببرید.

آپدیت های مکرر

به صورت مکرر آپدیت هایی برای Haasbot ارائه می شود تا ویژگی های جدیدی به آن اضافه گردد. اندیکاتورهای جدید، اقدامات جدید برای محافظت از ضرر، صرافی های جدید و جفت ارزهای جدید به این نرم افزار معاملاتی اضافه می شوند. همچنین به کاربران جدیدمان اجازه داده می شود نسخه های بتای نرم افزار را تست کنند و در این رابطه نظرشان را اعلام کنند.

پشتیبانی

اگر به مشکلی برخوردید یا اینکه در خصوص استفاده از ویژگی خاصی از نرم افزار سوال داشتید، به احتمال قوی در بخش سوالات متداول و راهنمای سایت، پاسخ تان را خواهید یافت. اگر پاسخ را نیافتید، می توانید با سایر کاربران در فروم چت کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

بررسی اجمالی HaasBot

نرم افزار HaasOnline در ژانویه سال 2014 توسط مدیرعامل Stephan de Haas تاسیس شد ، و این شرکت دارای یک تیم اجرایی شفاف است که شامل CTO Quintus de Haas و CSO Josh Becker است. سرور تجارت (HaasOnline (HTS محصول اصلی این شرکت است و به عنوان یک پلت فرم تجارت خودکار رمزنگاری شده کاملاً برجسته که میزبان انواع مختلف HaasBots است ، عمل می کند.

خدمات ارائه شده توسط HaasOnline یکی از جامع ترین مواردی است که در مقایسه با رقبای خود مقایسه می کند و دارای ویژگی هایی از قبیل شاخص های فنی ، بک گراند های تاریخی و واقعی و بیمه می باشد.

در حالی که ربات های تجارت رمزنگاری می توانند هر جفت altcoin را که از طریق مبادلات سازگار پشتیبانی می شود ، تجارت کنند و هیچ محدودیتی در تعداد جفت های altcoin که می توانید با آنها تجارت کنید وجود ندارد.

قیمت ها در Haasbot

قیمت ها به گونه ای ساخته شده اند که به کاربران مختلف امکان استفاده از این پلتفرم را بدون توجه به سطح تجربه می دهند و محدودیتی یا هزینه اضافی برای تعداد سفارشات در نظر گرفته نشده است ، و تیم درصدی از سود کاربران را در اختیار ندارند. در نتیجه ، HaasOnline با داشتن هزاران کاربر فعال از پلتفرم معاملات رمزنگاری HTS ، از جامعه ای در حال رشد برخوردار است.

آموزش شروع کار

ایجاد یک حساب کاربری: تنها چیزی که لازم است وارد کردن آدرس ایمیل به منظور ثبت یک حساب کاربری روی سیستم است.
Haas Trade Server را نصب کنید: کاربران ملزم به نصب و پیکربندی HTS هستند و تیم تعدادی راهنما را ارائه داده اند که به سرعت بخشیدن به روند کمک می کند. این موارد شامل ویدیوهایی برای کاربران Windows و Linux و راهنمای ویکی در مورد چگونگی نصب و پیکربندی HTS است.
دارایی های کیف پول را بررسی کنید: هنگامی که HTS را فعال کردید می توانید دارایی های کیف پول خود را بررسی کنید.
یک Bot را انتخاب کنید: با چک کردن تمام ربات های موجود در لیست Bot ها می توانید یک ربات معاملاتی را انتخاب کنید.

قیمت گذاری HaasBot چگونه است؟

سه نوع پلن موجود است ، یعنی مبتدی ، ساده و پیشرفته و علاوه بر انتخاب نوع ، می توانید انتخاب کنید . این پلتفرم شرایط استفاده 3 ، 6 یا 12 ماه را ارائه می دهد.

کلیه پرداخت ها باید با بیت کوین انجام شود و قیمت ها از 0.04 BTC برای پلن 3 ماه مبتدی تا 0.32 BTC برای یک پلن پیشرفته 12 ماهه متغیر است. پلن مبتدی دسترسی به 10 HaasBots همزمان ، 10+ بیمه ، 10+ Safeties و 20 شاخص را فراهم می کند ، در حالی که مجوز Advanced پیشرفته امکان HaasBots نامحدود و تعداد نامحدودی از ابزار را فراهم می کند.

انواع پلن ها

انواع پلن ها توسط طیف گسترده ای از تبادلات پشتیبانی می شوند و دارای ویژگی های اصلی مانند Backtesting ، آنالایزر عملکرد Bot ، اطلاعیه های شخص ثالث، امنیت 2FA ، و دسترسی API توسعه دهنده هستند. علاوه بر این ، در هر سطح دسترسی به شاخص های محبوب مانند میانگین حرکت نمایی (EMA) ، انتقال متوسط ​​واگرایی همگرایی (MACD) ، StochRSI ، شاخص قدرت نسبی (RSI) و بولینگر باند فراهم می شود.

HaasBot چقدر همراه مبتدی هاست؟

Haasonline نسبت به برخی از رقبای خود زمان بیشتری طول می کشد برای عادت کردن ، لازم است HTS را نصب کنید و پیکربندی کنید و ربات ها را روی رایانه خود دانلود کنید. این امر می تواند در ابتدا مشکل ایجاد کند و کاربران جدید برای حرکت با موفقیت در فرایند ، باید آموزش های مختلف آنلاین را طی کنند.

با این حال ، هنگامی که HTS شروع به کار کند و معامله گران جدیدتری را داشته باشید ، امکان استفاده آسان از ربات های از قبل ساخته شده مانند ربات سفارش که مطابق سفارش های از پیش تعریف شده کار می کند ، (Accumulation) است که از طریق ثبت سفارش تصادفی ، ارز خاصی را جمع می کند. تبادل Arbitrage Bot که از اختلاف قیمت در مبادلات مختلف بهره می برد.

گزینه های امنیتی

Haasonline از تعدادی از گزینه های امنیتی طراحی شده برای کمک و حمایت از مبادله گران پشتیبانی می کند. این موارد شامل گزینه های Close Above / Under Profit و گزینه های Price Pump / Dump و انواع گزینه های Stop Loss است.

بیمه ها

بیمه ها یک لایه اضافی از حمایت را فراهم می کنند و در صورت برآورده شدن شرایط ویژه ، خرید یا فروش یک دارایی خاص را موجب می شوند. بیمه ها به طور هماهنگ با گاوصندوق کار می کنند و گزینه های Stay Profitable و هرگز ارزان تر فروخته نمی شود .

این پلتفرم گزینه های زیادی را برای کاربران پیشرفته تر فراهم می کند و این موارد شامل ربات های کاملاً قابل تنظیم ، بیش از 50 شاخص فنی و همچنین 13 نوع بیمه و 21 نوع مختلف امنیتی است. HaasOnline همچنین یک ویژگی تنظیم خودکار برای شاخص ها و ایمنی را فراهم می کند که به اعضای این امکان را می دهد تا ببینند کدام تنظیمات در یک دوره خاص ، عملکرد بهتری را دارند.

دیگر ویژگی های ربات Haasbot

در ادامه به ویژگی های این ربات اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

معاملات 24 ساعته در 7 روز هفته

این ربات طوری طراحی شده که در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال مشغول به کار باشد. نرم افزار معاملاتی بیت کوین Haasbot با کمترین منابع سخت افزاری کار می کند و حتی می توانید آنرا در بک گراند کامپیوترتان تا هر زمان که خواستید باز نگه دارید.

کسب سود از آربیتراژ

آیا تاکنون به فکر افتاده اید که از اختلاف قیمت بیت کوین و جفت ارزهای دیجیتال در سایت های معاملاتی سود ببرید؟ شما می توانید با استفاده از ربات آربیتراژ که در نرم افزار معاملات اتوماتیک بیت کوین Haasbot قرار دارد به این هدف برسید.

حفاظت از سرمایه

می توان این ربات را طوری تنظیم کرد که در صورت بروز یک رویداد، خرید یا فروش را بطور خودکار انجام دهد. برای مثال می توانید تنظیم کنید اگر قیمت بیت کوین 1 درصد کاهش داشت، از بازار خارج شود تا بتوانید در قیمت پایین تری دوباره وارد بازار شوید.

پشتیبانی از سایر ارزهای دیجیتال

ربات Haasbot از بیش از 500 ارز رمزپایه دیگر در پلتفرم های معاملاتی پشتیبانی می کند. داشتن این ویژگی به این معنی است که می توانید قدرت ربات معاملات بیت کوین، ربات آربیتراژ و ربات ثبت سفارش را برای ارز دلخواه تان تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید افزایش قیمت بزرگی که در ارزهای دیجیتال دیگر رخ می دهد سود بدست آورید.

صفحه دیده بان بازار

صفحه دیده بان بازار (Marketview Page)، قابلیت پیاده سازی ابزارهای تحلیل تکنیکال، معاملات دستی، مشاهده اندیکاتورها و حتی مشاهده چندین بازار را بصورت همزمان را در اختیار شما می گذارد.

ربات های ثبت سفارش دلخواه

ربات های ثبت سفارش نوعی از ربات های بیت کوین هستند که می توانند برای سناریوهای مختلف، شخصی سازی شوند. برای مثال می توانید به ربات این دستور را بدهید زمانی که قیمت بیت کوین به پایین تر از 15000 دلار رسید آنرا خریداری کند و سپس اگر قیمت به بیش از 16000 دلار رسید آنرا بفروشد.

اقدامات محافظه کارانه

علاوه بر معاملات براساس اندیکاتورها و سایر اقداماتی که برای حفظ امنیت سرمایه تان می توانید انجام دهید، ارسال سفارشات توسط ربات Haasbot را می توان طوری تنظیم کرد که در صورت رخدادی خاص، کارمزد معاملات پوشش داده شود.

نتیجه گیری

HaasOnline یک بستر ترید خودکار است که به کاربران نیاز دارد تا در وب سایت ثبت نام کنند ، HTS را نصب و پیکربندی کنند و سپس شروع به استفاده از رباتهای مختلف کنند. این پلتفرم با تعداد زیادی از مبادلات پیشرو ادغام شده و از بیش از 500 جفت ارز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، کاربران همچنین به طیف گسترده ای از تجزیه و تحلیل فنی ، و ابزارهایی از قبیل گزینه های backtesting و بیمه دسترسی پیدا می کنند .

در نتیجه ، به معامله گران جدیدتر توصیه می شود که برای درک بهتر این پلتفرم ب، این مطلب را کامل خوانده و سپس به دنبال خرید یک مجوز 3 ماهه باشید. کاربران جدید همچنین می توانند از برخی از رباتهای پیش ساخته استفاده کنند و حتما با استفاده از بیمه از بودجه خود محافظت کنند. این پروژه توسط یک تیم با احترام و شفاف پشتیبانی می شود و طی سالها پایگاه کاربر قابل توجهی ایجاد کرده است. HaasOnline ممکن است بهترین حالت برای افرادی باشد که مایل به صرف وقت برای استفاده بیشتر از ویژگی های این ربات و کسب ثروت بیشتر است .

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا