مقالات آموزشی

بیت کوین رایگان : انواع روش های کسب بیت کوین بدون سرمایه

خرید بیت کوین برای بلند مدت سرمایه گذاری بزرگی است. اگر نتوانید به اندازه دلخواه بیت کوین بخرید، می توانید بیت کوین رایگان به دست آورید. چگونه بدون پرداخت پول، بیت کوین به‌‌دست بیاوریم؟ بیت کوین مجانی حقیقت دارد یا افسانه است؟

بیت کوین رایگان واقعیت دارد؟ هم بله هم نه. در واقع، باید این سوال را به دو سوال مجزا تقسیم کرد. آیا جایی هست که در ازای کاری به ما بیت کوین بدهد؟ بله. آیا جایی هست که محض رضای خدا به ما بیت کوین بدهد؟ به هیچ عنوان.

بیت کوین رایگان بدون انجام کاری؟؟؟!!!

می‌توانید بدون خرید بیت کوین، آن را به‌دست بیاورید، اما نباید فکر کنید که کسی عقلش را از دست داده و حاضر است بیت کوین‌های ارزشمندش را بدون هیچ چشم‌داشتی اهدا کند.

البته در ماه‌های اولیه عمر بیت کوین (سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰)، افراد فعال در این حوزه و کسانی که عاشق بیت کوین بودند، برای آشنا کردن مردم با این پدیده، بیت کوین رایگان اهدا می‌کردند. در آن زمان بیت کوین ارزش ناچیزی داشت و قیمت چند هزار واحد از آن به ۱۰۰هزار تومان هم نمی‌رسید. اما بیت کوین دیگر آن دوران را گذرانده است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین حدود ۸,۸۰۰ دلار (بیش از ۱۵۰ میلیون تومان) است و دیگر کسی حاضر نیست به این سادگی بیت کوین رایگان به کسی بدهد.، آن را به‌دست بیاورید، اما نباید فکر کنید که کسی عقلش را از دست داده و حاضر است بیت کوین‌های ارزشمندش را بدون هیچ چشم‌داشتی اهدا کند.

آگاهی بیشتر که حتما باید بدانید

اگر هنوز هم به دنبال بیت کوین رایگان هستید، یک خبر بد و یک خبر خوب برای شما داریم. خبر بد این است که امروزه بیشتر راه‌های دریافت بیت کوین رایگان به روشی برای سوء‌استفاده از شما تبدیل شده‌اند. اغلب این روش‌ها وقت زیادی از شما تلف می‌کنند، درآمد بسیار ناچیزی دارند و با فعالیت خود فقط باعث می‌شوید تا جیب افراد دیگری پر شود. خبر خوب اینکه بیت کوین تا هشت رقم اعشار قابل تقسیم است. یعنی به عنوان مثال، می‌توان به جای ۱ بیت کوین کامل، ۰.۰۰۰۱ از آن دریافت کرد که امروز ارزشی ندارد، اما چند سال دیگر شاید صدها برابر شود.

حال چند روش به شما آموزش میدهیم که بدون انجام کاری هم نیست.

نحوه و راه های کسب بیت کوین رایگان بدون استفاده از کارت اعتباری

اگر می‌خواهید بدون استفاده از دارایی‌های دیجیتال شروع به کسب بیت کوین کنید، گزینه های مختلفی برای انجام این کار در سال 2020 وجود دارد.

یکی از بهترین راه های کسب درآمد با بیت کوین رایگان ازطریق کارهایی است که در حال حاضر آنها را انجام می‌دهید. مثلا اگر یک وبسایت، وبلاگ یا حتی فالویینگ‌های آنلاین زیادی دارید می‌توانید با پیوستن به برنامه های ارجاعی که با ارز دیجیتال پرداخت انجام میدهند، کسب درآمد کنید.

بیت کوین رایگان از طریق فریلنسری

اگر مهارت ویژه‌ای در کسب‌وکارهای آنلاین (مانند برنامه‌نویسی، طراحی، تولید محتوا و …) دارید و همچنین به زبان انگلیسی مسلط هستید (به معنای واقعی کلمه مسلط!) می‌توانید به‌صورت دورکاری با افراد و کسب‌وکارهای مختلف همکاری کنید و دستمزد خود را به‌صورت بیت کوین دریافت کنید. این روزها شرکت‌های زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال نیرو استخدام می‌کنند و تعدادشان روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

اگرچه این روش نیاز به مهارت تخصصی دارد و تسلط به زبان انگلیسی در آن حائز اهمیت است، درآمد آن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

راه های کسب بیت کوین رایگان از طریق خرید

این روش تقریبا یکی از سریعترین راه هایی است که می توانید در زمانی که به صورت آنلاین پول خرج میکنید، بطور رایگان بیت کوین نیز دریافت کنید. با استفاده از Lolli که یک برنامه پاداش ارز دیجیتال است، می توانید بیت کوین را از طریق خریدهای انلاین معمولی که انجام میدهید کسب کنید.

Lolli از کلیه فروشگاه‌های بزرگ خرده فروشی آنلاین پشتیبانی میکند و این چیزی است که شما و خانواده‌تان می توانید به طور معمول از آن استفاده کنید و مقداری بیت کوین را با گذشت زمان دریافت کنید.

برای شروع کار، مراحلی که لازم است انجام دهید به صورت زیر است:

  • به وب سایت Lolli بروید.
  • یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.
  • مرورگر کروم را دانلود کنید.
  • در حال حاضر، هر زمان که از طریق این فروشگاه ها به صورت آنلاین خرید میکنید، بیت کوین رایگان کسب می کنید.

هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی خرده فروشان پشتیبانی شده، برنامه افزودنی مرورگر به شما اطلاع می دهد تا بتوانید نقدینگی خود را فعال کنید. پس از تأیید خرید توسط Lolli و خرده فروش، Lolli مبالغ پس انداز شما را تأیید می کند.

  • با خرید، Lolli پاداش به دست آمده را به کیف پول Lolli شما اضافه می کند.
  • پس از پایان خرید، شما می توانید بیت کوین را از حساب Lolli خود منتقل یا از آن خارج کنید.
  • زمان عادی بین خرید و نقل و انتقال یا برداشت 30 تا 90 روز است.
  • هنگامی که آماده برداشت هستید، می توانید آدرس کیف پول خود را وارد کنید.
  • lolli بیت کوین رایگان را برای شما ارسال خواهد کرد.
  • برای انتقال بیت کوین به آدرس کیف پول، فقط هزینه انتقال blockchain را متحمل می شوید.
  • همچنین می توانید درآمد خود را به دلار با هزینه جزئی 0.25 دلار به حساب بانکی خود ارسال کنید.
  • شما می توانید lolli را به دوستان خود نیز معرفی کنید و بابت آن هزینه دریافت کنید.
  • میزان بیت کوین که در هر خرید دریافت می کنید با افزایش تعداد افراد متصل به شما افزایش می یابد.
  • بدین معنی که پاداش برگشت پول شما باعث افزایش تعداد افراد برای استفاده از Lolli بیشتر می شود.

پرداخت حقوق از طریق بیت کوین

می توانید برای شرکتی کار کنید که مستقیماً به بیت کوین می پردازد. علاوه بر این، اگر می خواهید، ممکن است از کارفرمای خود بخواهید بخشی از دستمزد یا حقوق شما را به صورت بیت کوین بپردازد. از این گذشته، بیت کوین ده برابر ارزش دارد. به همین ترتیب، شرکت هایی مانند Bitwage، یک شرکت حقوق و دستمزد بیت کوین، از سال 2014 حقوق کارمندان خو را به صورت بیت کوین را پرداخت کرده است که ممکن است واقعاً به علاقه مندان در کسب بیت کوین رایگان کمک کند. البته این روش در ایران هنوز کارآمد نیست ولی میتوان به آینده امیدوار بود.

کسب بیت کوین رایگان از طریق تحقیق و پژوهش

اگر شما در نوشتن یا پژوهش کردن مهارت دارید، می توانید بیت کوین به دست آورید. تعدادی وبسایت مرتبط با بیت کوین و یا مشاغل مرتبط با آن وجود دارد که احتیاج به نوشته هایی برای اهداف گوناگون دارند، مثل سایت ها و بلاگ هایی که برای اهداف بازاریابی یا فروش کار میکنند.

این مشاغل مایل به پرداخت پول خوب به اشخاصی هستند که برای آن ها مطلب مینویسند. بنابراین، می توانید خدمات خود را بر روی سیستم عامل هایی مانند BitGigs و Coinality ارائه دهید و از آنها بخواهید که بیت کوین به شما پرداخت کنند.

با استخراج رمزنگار ها بیت کوین بدست آورید

استخراج رمزنگار یکی دیگر از راه های کسب بیت کوین رایگان بصورت آنلاین است. استخراج کننده ها استخوان های اصلی یک blockchain نیز هستند.

استخراج گران جدی از مدارهای مجتمع ویژه (ASIC) استفاده می کنند.

(ASIC) سخت افزاری تخصصی است و توانایی بیشتری در زمینه رسیدگی به خواسته های سنگین معدن رمز نگارها را دارد.

به طور کلی، استخراج معادن نیاز به کمی قدرت محاسباتی دارد.

اما اکنون برنامه های رایانه ای وجود دارد که بدون نیاز به سخت افزار تخصصی، تمام عملکردهای مورد نیاز را انجام می دهند.

شرکت هایی مانند Honeyminer و NiceHash کار را با بارگیری و نصب نرم افزار برای شروع استخراج ارزهای رمزپایه بر روی رایانه خانگی خود ساده می کنند.

کسب بیت کوین رایگان  از طریق شرکت در نظر سنجی

اگر برای پاسخگویی به سؤالات و کمک به شرکتها در تحقیق در بازار آماده هستید، انجام نظرسنجی می تواند راهی عالی برای کسب بیت کوین رایگان برای شما باشد.

چندین شرکت وجود دارند که امکان انجام چنین نظرسنجی هایی را ارائه می دهند، اما یکی از بزرگترین شرکت های نظرسنجی که بیت کوین را به عنوان پاداش ارائه می دهد، Time Bucks است.

در time bucks می توانید انتخاب کنید که چه نظرسنجی هایی را که می خواهید انجام دهید و پرداخت شما چگونه باشد.

نظرسنجی هایی که به شما ارائه می شود بسته به شرکت هایی که در حال حاضر با Time Bucks مشارکت می کنند متفاوت است.

Time Bucks همچنین به دلیل تماشای فیلم، رای گیری، نصب برنامه های رایگان، بازی کردن و انجام جستجوهای وب، به کاربران پاداش می دهد.

اگر می خواهید بیت کوین را به شیوه ای غیرفعال تر به دست آورید، گزینه ای برای پرداخت هزینه ساده وجود دارد.

این گزینه ایست برای باز نگه داشتن یک صفحه روی رایانه شما که از پس زمینه رمزگذاری بهره می برد.

با کمک به مردم بیت کوین رایگان کسب کنید

اگر در تحقیق آفلاین/ آنلاین خوب باشید، این یک روش انقلابی برای کسب بیت کوین است.

Bitfortip یک پلتفرم موبایل و دسکتاپ است که با دادن بیت کوین به عنوان انعام به شما کمک میکند تا مفید واقع شوید.

شعار آنها این است: “به خاطر کمک رسان  بودن بیت کوین بدست آورید.” در این پلتفرم، هرکسی می تواند هر چیزی را سوال کند، و کسی که پاسخ می دهد در ازای پاسخ خود به عنوان انعام، بیت کوین دریافت میکند.

برای مثال اگر من می خواهم بدانم که از کجا می توانم گربه ی پرشین صورتی در هند بخرم، می توانم در ازای پاسخی که به من می دهند، بیت کوین به آن ها بدهم. یکی از چیزهایی دوست داشتنی این پلتفرم این است که به 11 زبان در دسترس است.

استخراج از طریق Honeyminer

پس از بارگیری و اجرای برنامه، Honeyminer بخشی از قدرت محاسبات رایانه شما را برای کدگذاری رمزنگاری استفاده می کند.

این راه حل نوعی از “استخراج ابری” است که از قدرت شبکه رایانه ها برای مهار نیرو و کارهای فشرده سازی لازم برای استخراج موفقیت آمیز در رمزگذاری استفاده می کند.

میزان بیت کوین رایگانی که می توانید کسب کنید بستگی به تعدادی از متغیرها، مانند قدرت کارت گرافیک شما، شرایط کلی بازار رمزنگاری و دشواری فعلی استخراج برخی ارزهای رمزنگاری شده دارد. با Honeyminer، رایانه های شخصی جدیدتر می توانند بین 15 تا 75 دلار در هر ماه بدست آورند و با استفاده از ماشین حساب رمزنگاری Honeyminer می توانید میزان بیت کوین رایگان را محاسبه کنید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینست که اجرای برنامه های فشرده مانند اینها می تواند به مرور زمان تاثیرات منفی بر رایانه شما بگذارد.

  • عمر رایانه با استفاده آن در استخراج کاهش می یابد.
  • بسیاری از کاربران این نرم افزار را در رایانه های قدیمی وبی استفاده خود نصب می کنند.
  • این یک روش عالی برای استخراج از ماشینهای قدیمی و بدون نیاز بهآسیب به رایانه روزمره است.
  • هرچه رایانه شما قدرتمندتر باشد، بیت کوین آزاد شده نیز بیشتر خواهد بود.
  • برای بهینه سازی راه اندازی خود، باید سعی کنید یک کامپیوتر با یک واحد پردازش عالی گرافیکی داشته باشید.
  • این کامپیوتر باید حداکثر 24 ساعت در روز را استخراج کند تا درآمد شما بیشتر شود.

راه های دیگر برای درآمد زایی

یکی دیگر از راه‌های برای بدست آوردن تعدای توکن رایگان یا بیت کوین رایگان، هدیه است. بسیاری از افراد جامعه ارز دیجیتال متعهد به گسترش پذیرش ارز دیجیتال هستند و اگر شما در توییتر، ردیت (Reddit)، یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی اینفلوئنسر هستید، گاهی اوقات شخصی را پیدا خواهید کرد که مایل باشد فقط برای شروع کار به شما ساتوشی بدهد. به عنوان مثال، حدود چهار ماه پیش، رئیس اجرایی Bitcoin.com راجر ور در فیس بوک اعلام کرد که در مجموع 5000 دلار بیت کوین کش به دوستان خود و هر کسی را در شبکه های اجتماعی  یک آدرس بیت کوین کش را پست کردند، اعطا کرده است.

قبل از امتحان کردن این راه باید مراقب کلاه بردارهایی که خود را به جای این اینفلوئنسرها جا می زنند باشید چون ممکن است به اسم کوین‌های ایلان ماسک یا ویلیام شاتنر با بازپرداخت 100 برابر از شما کلاهبردای شود.

بیت کوین رایگان از طریق تبدیل شدن به یک بازاریاب

بازاریابی وابسته روش دیگری را برای یک فرد متوسط ​​و تجاری فراهم می کند تا بیت کوین را به صورت رایگان بدست آورد.

دنبال کنندگان شما هنگام پیوستن به برنامه وابسته یا مراجعه به آنها، بر روی یک URL منحصر به فرد که بازرگان به شما می دهند کلیک می کنند. URL هر خریدی که توسط شبکه شما انجام شده است ردیابی می شود و به شما پاداش تعلق می گیرد و کمیسیون در هر فروش از تجار تا بازرگان متفاوت خواهد بود، اما اگر مخاطبان زیادی دارید، یک برنامه وابسته ممکن است درامد زیادی برایتان داشته باشد.

یک برنامه وابسته به بیت کوین برنامه ای است که توسط Coinbase ارائه می شود و بزرگترین بازار برای خرید و فروش بیت کوین در آمریکای شمالی است.

وقتی یکی از مراجعه کنندگان شما ظرف 180 روز از افتتاح حساب، 100 دلار یا بیشتر بیت کوین را خریداری یا بفروشد، شما معادل 10 دلار به دست می آورید و هیچ محدودیتی در تعداد افراد مراجعه کننده وجود ندارد. این بدان معناست که هیچ محدودیتی برای رشد حساب کاربری شخصی شما وجود ندارد.

نتیجه گیری

اکنون می دانید چگونه بیت کوین را به طور رایگان به دست آورید و همانطور که مشاهده میکنید، دریافت بیت کوین رایگان کار سختی است.

مهم نیست که چه روش (هایی) را انتخاب می کنید، باید هر روز سخت کار کنید تا مقدار قابل توجهی بیت کوین کسب کنید. ما به شخصه به فاست ها (سایت های دریافت پاداش) تمایل بیشتری داریم، چرا که این سایت‌ها زمان و انرژی  زیادی نمی گیرند. بعضی اوقات، فقط باز کردن یک حساب بهره دار بیت کوین یا هدایت دنبال کنندگان وفادار رسانه های اجتماعی به یک وب سایت است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا