ارز دیجیتال و کریپتومقالات آموزشی

بهترین ارزهای دیجیتال برای استیکینگ کردن در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال که از اثبات سهام استفاده می‌کنند

بیایید امروز در مورد بهترین ارزهای دیجیتال که از استیکینگ (اثبات سهام) در سال 2021 استفاده میکنند صحبت کنیم ! ارزهای رمزپایه ای که مبتنی بر بلاکچین هستند نه تنها در بین سرمایه گذاران محبوب هستند بلکه به حل مشکلات پیچیده جامعه نیز کمک می کنند. قبل از اینکه به مقاله بپردازیم ، به شما اجازه می دهیم معنی واقعی استیکینگ (staking) را بفهمیم. این نوعی فرایند است که در آن هر کسی با حداقل تعادل ارز رمزنگاری شده مورد نیاز می تواند کیف پول و مبادلات مختلف را در خود نگه دارد و می تواند با انجام هیچ کاری پاداش مالی کسب کند.

استیکینگ (اثبات سهام) چیست؟

الگوریتم توافق Proof of Stake در سال 2011 در فروم Bitcointalk برای پرداختن به موضوعاتی با الگوریتم پرکاربرد امروز – اثبات کار – ارائه شد. در حالی که هر دو هدف یکسانی برای دستیابی به اتفاق نظر در بلاکچین دارند ، روند دستیابی به آن هدف کاملاً متفاوت است.

در رویکرد استیکینگ یا همان اثبات سهام، نودها یا همان مشارکت‌کنندگان با موجودی خود برای تایید بلاک‌ها و تضمین عدم تقلب فعالیت می‌کنند. در این روش، پیچیدگی بر پایه موجودی [سهام‌گذاری‌شده] میان نودها تقسیم می‌شود.

از همین رو، نودی که سهام بیشتری در اختیار شبکه بگذارد، شانس بیشتری در خصوص بلاک بعدی خواهد داشت. نیاز به حداقل منابع محاسباتی و عدم مصرف زیاد انرژی برق از جمله دلایلی است که اثبات سهام به الگوریتم محبوبی بدل شده است.

بهترین ارزهای دیجیتال برای استیکینگ (اثبات سهام) در سال 2021

1) نئو (NEO)

NEO که پیش از این با نام Antshares شناخته می شد ، یک شبکه باز برای اقتصاد هوشمند است. اغلب Ethereum Killer یا بعضی اوقات نسخه چینی Ethereum نامیده می شود. NEO اولین پلتفرم رمزنگاری و بلاکچین منبع باز غیرمتمرکز چین است. علی رغم داشتن ارز اختصاصی به نام رمز ارز NEO ، در شعبه خود یک رمز دیگر به نام GAS یا ANC-Altcoins دارد.

شما می توانید رمز GAS خود را بر روی کیف پول NEO برای بازگشتی زیبا و استیکینگ کردن قرار دهید و مانند سایر رمزنگاری های استکینگ یا همان POS نیازی به شما نیست که همیشه کیف پول خود را باز کنید. NEO طیف گسترده ای از برنامه های غیرمتمرکز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این شبکه با هویت های دیجیتالی مانند اثر انگشت ، تشخیص چهره و تشخیص صدا رشد کرده است.

با نگه داشتن NEO خود در صرافی Binance ، می توانید با در اختیار داشتن 1 NEO ، درآمد ماهانه و سالانه 0.0016 NEO و 0.0195 NEO ، تقریباً 1.95٪ پاداش بگیرید. شما همچنین می توانید NEO خود را در یکی از معروف ترین کیف پول ها یعنی Guarda Wallet و Atomic Wallet قرار دهید. هر دو کیف پول از طرح NEO پشتیبانی می کنند. نرخ پاداش کل هر دو کیف پول 1.95٪ با هزینه 0٪ است.

2) تزوس (Tezos)

تزوس و استیکینگ کردن آن: وقتی صحبت از علاقه سالانه می شود می توان آن را به عنوان یکی از بهترین رمزهای رمزگذاری شده در نظر گرفت. Tezos جدیدترین و معروف ترین پروژه بلاک چین از بلاک چین Tezos است. با افزایش باورنکردنی 232 میلیون دلار در طول ICO ، می توان تصور کرد که رمزنگاری مقداری قدرت برای نگهداری دارد.

رمزنگاری مشارکت باز برای عموم با قابلیت ارتقا long طولانی مدت است. Tezos فناوری ارتباط هوشمند را ارائه می دهد. Tezos دارای برخی از ویژگی های منحصر به فرد و شگفت انگیز است. این بلاکچین مدرن را با نوآوری و بسیاری از ویژگی ها مانند LPOS فراهم می کند.

خیلی راحت می توان Tezos را به خطر انداخت. هزینه سهام Tezos در بایننس 0٪ است ، درصورتی که Coinbase 25٪ از سهام شما را با آنها انجام می دهد. در Binance دو روش وجود دارد که می توانید Tezos را در معرض خطر قرار دهید. شما می توانید Tezos خود را با پاداش سالانه 6.20٪ و استیکینگ کردن نگه دارید یا می توانید Tezos را با پاداش سالانه 5.50٪ اختصاص دهید. در هنگام چسباندن سکه شما ، همان درصد پاداش به Guarda Wallet تعلق می گیرد.

3) دش (DASH)

استیکینگ کردن دش: DASH یک ارز رمزپایه دیجیتال محبوب است. وقتی نوبت به اجرای سازوکار توافق اثبات سهام یا همان استکینگ بر اساس پایه می رسد ، اصل آن باقی می ماند. این ارز رمزنگاری شده منحصر به فرد بیت کوین با حریم خصوصی اضافی و ویژگی های معاملاتی سریع دقیقاً مانند InstantSand و PrivateSand است. 

این رمزنگاری خود را به عنوان ارز الکترونیکی غیرمتمرکز بر اساس نظیر به نظیر به رسمیت می شناسد و قصد دارد به اندازه پول نقد واقعی که در زندگی واقعی مانند GBP / USD / INR یا EUR استفاده می کنیم ، شفاف باشد.

با نگه داشتن DASH می توانید از طریق اجرای یک گره اصلی سود سهام بدست آورید. اما برای اجرای یک گره اصلی ، شما به طور متوسط ​​به 1000 واحد DASH نیاز دارید و 1 واحد برای شما تقریباً 300 دلار قیمت دارد. هر چند که یک بازی بزرگ است!

اگر مقدار قابل توجهی از واحدهای DASH دارید ، می توانید با در اختیار داشتن 1000 واحد DASH ، کیف پول رمزدار مشهوری مانند کیف پول Guarda ، کیف پول اتمی و Ledger را با پاداش سالانه 5.72٪ با درآمد سالانه 57.2474 DASH در معرض خطر قرار دهید. Binance و Coinbase همچنین از نرخ DASH با نرخ پاداش سالانه 5.72٪ با استیکینگ پشتیبانی می کنند.

4) QTUM

برنامه استیکینگ : QTUM یک شبکه منبع باز ارز رمزنگاری شده است که توسط پروژه QTUM ایجاد و تداوم یافته است. این یک شبکه فناوری بلاکچین غیرمتمرکز است که می تواند قراردادهای هوشمند را با اثبات مجوز سهام از طریق ماشین های مجازی اداره کند. این ترکیبی از Ethereum و بیت کوین است که هنوز بعد POS خود را دارد. QTUM نوعی ترکیب هر دو بلاکچین است ، بهترین قسمتهای هر دو بلاکچین را می گیرد و بهترین ترکیب هر دو را در دنیای واقعی به ما می دهد.

از نظر فنی مانند هر شبکه دیگری در بازار قوی است. QTUM بر روی دو محبوب ترین ارز رمزپایه جهان متمرکز شده است. همچنین ابزارهای ارائه شده توسط بیت کوین و اتریوم برای تقویت آنها را به مشتریان خود ارائه می دهد! برای اجرای قراردادهای هوشمند اتریوم در QTUM ، از ماشین های مجازی Ethereum استفاده می کند. این یک عملکرد باورنکردنی این ارز است. برنامه غیرمتمرکز Ethereum همچنین می تواند با کمک قوی ترین جامعه توسعه دهنده شبکه Ethereum به QTUM منتقل شود.

شما می توانید با قرار دادن سکه خود در مبادله و استیکینگ کردن آن Binance و Coinbase ، جایزه سالانه 6.00٪ را بدست آورید. کیف پول های مختلف دیگری مانند کیف پول اتمی و Guarda نیز از جمع آوری QTUM با پاداش سالانه  و بدون هزینه پشتیبانی می کنند.

5) CUTcoin

CUTcoin یک پروژه بسیار بلند پروازانه است اما ساده ترین راه برای توصیف آن این است که بگوییم این پول نقد دیجیتال است. این کیفیت را با در اختیار داشتن محافظت رمزگذاری پیشرفته و آزمایش شده واقعی در زنجیره بلوک خود (از جمله RingCT ، ضد گلوله و غیره) به دست آورد تا هر معامله انجام شده در سیستم عامل به عنوان یک معامله نقدی دیجیتال تلقی شود. 

موجودی کیف پول ، مبلغ معامله ، فرستنده و گیرنده به طور پیش فرض در بلاکچین خصوصی است. این یک  ارز رمزنگاری شده برای حریم خصوصی است اما بر خلاف Monero (که از برخی رمزنگاری های Monero استفاده شده است) ، بر اساس اجماع سازگار با محیط زیست Proof of Stake ساخته شده است.

اجماع استیکینگ (اثبات سهام) CUTcoin اولین بار در تاریخ است که مقدار کل سکه حتی در کیف پول های ذخیره شده را کاملاً پنهان نگه داشته است. این یک کشور پیش فرض است که از حریم خصوصی مالی کاربران خود به عنوان حق اصلی آنها محافظت می کند. کاربران می توانند هر مقدار از CUT را خریداری کرده و بلافاصله آن را در کیف پول خود یا از طریق استخر CUTcoin استکینگ استخراج کرده و سود سهام خود را بدست آورند ، که در حال حاضر روزانه حدود 25٪ است.

6) کازماس (Cosmos)

استیکینگ کردن کازماس: Cosmos (ATOM) خود را شخصی ترین ، غیرمتمرکز ، کارآمد و با قابلیت همکاری بین پلتفرم های بلاکچین می داند. این یک شبکه غیرمتمرکز از الگوریتم های حساس به خطای Tendermint و Bizantine است که توسط بلاک چین های غیرمتمرکز کار می کند .

این از یک DPoS استفاده می کند ، جایی که نمایندگان و اعتبارسنج ها کار می کنند. روشی به نام اثبات تفویض سهام (DPoS). نمایندگان باید تعیین کنند که کدام اعتبار سنج ها باید درگیر شوند و اعتبار سنج ها باید معاملات را بررسی کرده و زنجیره های جدید اضافه کنند. همه طرفین می توانند پاداش های مشترکی را که هم اکنون در ATOM پرداخت می کنند دریافت کنند اما ممکن است از رمز هر زنجیره بلوکی اضافه شده به شبکه استفاده کنند.

Cosmos هنوز یک پروژه بسیار محبوب است و ATOM در حال حاضر 25 امین ارز رمزنگاری شده در بازار سرمایه در جهان است. ارز رمزنگاری شده خارق العاده است ، بنابراین اگر بتوان رویای “دنیای بلاکچین” را به طور موثر اجرا کند ، می توان پاداش های زیادی را در انواع ارزهای رمزپایه دیگر نیز پرداخت کرد. در حال حاضر پاداش سالانه 8.32٪ در هر دو صرافی Coinbase و Binance ایستاده است. همچنین می تواند با همان میانگین پاداش سالانه در Atomic Wallet و Ledger Live با استیکینگ کردن ضمیمه شود.

7) PIVX

استیکینگ کردن پیو اکس: PIVX می تواند به اختصار معامله تأیید فوری خصوصی باشد ، ارز رمزنگاری شده ای است که هنگام انجام معامله ، بیشتر روی امنیت و حریم خصوصی تمرکز دارد. در اوایل سال 2016 از DASH منحل شد و یک ارز کاملاً POS است که به مصرف کنندگان خود اجازه می دهد سکه های خود را با بازدهی مناسب در بلاکچین واریز کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که این یک مانع خوب برای ورود کم است و شما می توانید هر مقدار را در معرض خطر قرار دهید و محدودیتی برای آن وجود ندارد.

روش دیگری برای کسب درآمد از طریق PIVX با اجرای واحدهای تقریبی وجود دارد. 10000 واحد در گره اصلی. بازده کل 5٪ از سرمایه شما را ارائه می دهد. این یک فرصت بزرگ برای کسانی است که با قرار دادن واحدها استیکینگ کردن در گره اصلی در حال حاضر مقدار قابل توجهی واحد PIVX دارند.

شما می توانید گره اصلی خود را تنظیم کنید یا می توانید سکه خود را روی کیف پول ها و مبادلات مختلف سرمایه گذاری کنید. نه می توانید سکه های خود را روی Binance و Coinbase بچرخانید و نه می توانید آنها را روی کیف پول های مختلف مانند Ledger Live ، Atomic Wallet و Guarda Wallet قرار دهید. 3 راه آسان وجود دارد که از طریق آنها می توانید سکه خود را روی این کیف پول ها و مبادلات فوق الذکر درگیر کنید. نگاهی بیندازید!

8) Stellar (XLM)

استیکینگ کردن استلار: Stellar یک شبکه مشترک است که افراد را قادر می سازد دارایی های خود را به طور موثر ، سریع و راحت در سراسر جهان منتقل کنند. این برنامه برای پیوند دادن بانک ها ، شبکه های پرداخت و شهروندان طراحی شده است و به شما کمک می کند “به سرعت ، کارآمد و برای بخشهایی از یک مرکز” ، برای انتقال پول به خارج از مرزها. به طور خلاصه ، این انتقال سریعتر ، آسان تر و نرمتر از مرزهای بانکی و سیستم های انتقال فعلی آرزو می کند.

Stellar هم یک شبکه پرداخت توزیع شده است که روی انتقال ساده و مقرون به صرفه از مرزها تمرکز دارد و هم میزبانی برای میزبانی ICO ها. شبکه Stellar در سال 2014 تأسیس شد و یک ارز دیجیتالی خاص به نام Lumen (XLM) دارد که برای اجازه انتقال خارجی و انجام معاملات سریع بین ارزهای مختلف بسیار مهم است.

شما می توانید Lumen XLM را با استیکینگ کردن در طیف وسیعی از کیف پول ها و مبادلات از جمله کیف پول زنده Ledger ، در صرافی Coinbase و صرافی Binance ذخیره کنید. با گرفتن پاداش سالانه  می توانید به یک استخر سهام در صرافی ها و کیف پول های فوق الذکر رأی دهید . این بدان معنی است که با سرمایه گذاری 1000 واحد XLM می توانید سالانه با استکینگ کردن 10 XLM درآمد کسب کنید.

9) استیکینگ کردن ALGO (آلگوراند)

استیکینگ کردن الگورند: Algorand یک شبکه بلاکچین است که با بلاکچین عمومی باز و قانونی خود ساخته شده است تا یک اقتصاد بدون مرز ایجاد کند. به عبارت دیگر ، الگوراند به یک اکوسیستم احتیاج دارد که همه افراد را قادر به فعال و پربار بودن کند. این مدل حول مفاهیم اساسی قابلیت استفاده ، انتقال فوری ، استفاده و استقرار ساده و عملکرد است.

پروتکل Algorand به منظور تسریع در طراحی شده است. از لحاظ تئوریک ، با تأیید بلوک فقط در یک دور از رای گیری ، توسعه دهندگان به عملکرد مطلوب دست یافته اند. این مساله را قادر می سازد تا فوراً نهایی شود و معاملات شبکه را در ثانیه به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. با افزایش چشمگیر سرعت ، شبکه اصلی می تواند 1000 تراکنش در ثانیه را با تأخیر حداکثر 5 ثانیه در هر تراکنش انجام دهد.

اگرچه ALGO در Binance دسته بندی می شود ، این سکه بخشی از بسیاری از بازارهای دیگر مانند Huobi Global ، OKEx ، Coinbase Plus و BitMEX است. سرمایه گذاران می توانند با انعقاد رمزنگاری در Binance ، درآمد منفعل کسب کنند. شما می توانید Algorand را در بایننس قرار دهید و می توانید تا 5.79٪ پاداش سالانه دریافت کنید. این بدان معنی است که اگر حداقل 1 ALOG سرمایه گذاری کنید ، می توانید 0.0579 ALOG تا پایان سال با استیکینگ کردن درآمد کسب کنید.

10) کومودو (Komodo)

بلاک چین کومودو از اثبات کار تطبیق پذیر (Adaptive Proof of Stake) استفاده می‌کند؛ دارندگان توکن‌ها می‌توانند با استفاده از «توزیع خودکار پاداش‌ها» (Automatic Reward Distribution)، در پلتفرم سهام‌گذاری کنند.

با نگه‌داری توکن‌های کومودو می‌توان سالیانه چیزی در حدود ۵.۱ درصد سود با استیکینگ کردن کسب کرد.

11) VET (Vechain)

وی چین بهترین انتخاب ببرای استیکینگ کردن: Vechain یکی از بزرگترین مشاغل شبکه در زنجیره تأمین است. این سکه در لیست بهترین سکه های ذخیره شده سال 2020 ثبت شده است. از زمان آغاز پخش در شبکه اصلی ، پوشش گسترده ای دارند. با راه اندازی شبکه اصلی ، توکن های VET بومی آنها با هجوم فزاینده ای در طیف وسیعی از مبادلات ، راه اندازی شد. استفاده از فناوری های بلاکچین یک نقطه عطف مهم برای VeChain است. این برنامه بیشتر به کاربردهای تجاری متمرکز شده است.

شروع از سال 2015 و اساساً بر اساس تدارکات از طریق مدیریت زنجیره تأمین ، از جمله نظارت ، تضمین کیفیت ، مدیریت موجودی و موارد دیگر انجام می شود. عمدتا در راستای فعال کردن معاملات هوشمند کار می کند ، می توان به راحتی VET را با NEO و Ethereum مقایسه کرد.

دو سکه وجود دارد که Vechain به VET و BTHO نزدیک می شود. گره اصلی VTHO را برای جمع آوری VET ها نگه می دارد. BET سوخت Vechain است در حالی که دامپزشک صاحب بلاکچین است. Vechain با استفاده از یک برنامه تلفن همراه زیبا ، کارایی را ساده و کارآمد می کند.

رمز VET در طیف گسترده ای از مبادلات طبقه بندی می شود. این شامل LAToken ، OceanEx و مهمتر از همه Binance است. حجم توکن VET در این صرافی ها بسیار بیشتر از آن است که برای سکه های دیگر در بازار مشاهده کردم. 5 گزینه وجود دارد که از طریق آنها می توانید سکه VET خود را در Binance شرط بندی کنید. از همه آنها ، بیشترین پاداش با اجرای یک گره Authority است. شما می توانید با قرار دادن سکه VET خود در حالت استیکینگ به طور متوسط ​​سالانه پاداش 3.17٪ بدست آورید. کمترین پاداش سالانه 1.87٪ است که با برگزاری Vechain تعلق می گیرد.

11) ترون (Tron)

استیکینگ کردن ترون: Tron یک پلت فرم شبکه مشترک است که برای ایجاد زیرساخت سرگرمی دیجیتال در سراسر جهان ، با استفاده از بلاکچین و فناوری های ذخیره سازی توزیع شده در نظر گرفته شده است. هر مصرف کننده ای می تواند از طریق پروتکل آزادانه داده ارسال ، ذخیره و مالکیت کند. به طور خلاصه ترون یک ارز است که به دلیل محتوای شما به شما پاداش می دهد و یکی از مهمترین دلایل خرید ترون است.

در یک بازه زمانی کوتاه یک ساله که توسط یک سرمایه گذار عظیم و یک تیم پرانرژی به سرپرستی خالق و مدیرعامل با نفوذ جاستین سان هدایت می شود ، به ده برتر خود صعود کرد و تبدیل به 10 TH بزرگترین ارز رمزنگاری شده توسط سرمایه بازار شد به این دلیل این یک گزینه مناسب برای استیکینگ کردن است. بزرگترین مزیت استفاده از رمزنگاری Tron این است که به هنرمندان و دارندگان محتوا اجازه می دهید صاحب آثار خود باشند. ترون یک کمپین را هدایت می کند که توسط دیگران می تواند به عنوان اینترنت سوم شناخته شود. این ممکن است انقلابی به نظر برسد ، اما از اینترنت همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده استفاده خواهد کرد

شما می توانید TRON خود را در یکی از بزرگترین نام های کیف پول و صرافی ها بنام Binance ، Ledger Live و Atomic Wallet به صورت استیکینگ قرار دهید. در همه این مبادلات و کیف پول ها یک ویژگی مشترک وجود دارد. همه آنها با چسباندن سکه شما به شما یک درصد پاداش می دهند. 

3 گزینه مختلف وجود دارد و بیشترین سودآوری توسط یک نماینده عالی رأی دهید ، که می تواند پاداش سالانه 3.34٪ را با هزینه 20.00٪ به شما ارائه دهد . روشهای دیگر با اجرای گره نامزد فوق العاده نماینده با پاداش سالانه 3.02٪ و آخرین مورد اما با اجرای یک گره فوق العاده نماینده که می تواند با پاداش سالانه 3.28٪ به شما سود برساند ، کمترین نیست .

نتیجه گیری نهایی درباره استیکینگ کردن

ارزهایی که قابلیت استیکینگ کردن هستند مطمئناً یکی از روشهای هوشمندانه کسب درآمد منفعل است. و مانع ورود در بسیاری از ارزها برای شروع کم است. ما فکر می کنیم اگر کاری انجام ندهید و فقط مجبور باشید کیف پول خود را باز نگه دارید ، 1٪ تا 5٪ پاداش رایگان اصلاً افتضاح نیست. سکه های بسیاری غیر از لیست اثبات سکه های سهام ذکر شده در بالا وجود دارد که از بسیاری جهات نیز سودآور هستند.

با بررسی میزان درآمد و نوسان قیمت توکن‌های پروژه در چند ماه اخیر می‌توان نتیجه‌گیری کرد که پروژه‌های پایدار با درآمد سالیانه نسبتا پایین، در برابر افت قیمت از خود مقاومت نشان داده‌اند.

همانطور که مشاهده می کنید انواع سکه ها برای استیکینگ کردن وجود دارد و ما بهترین آنها را بیان کرده ایم. اما ، به یاد داشته باشید ، اگر سکه ای را انتخاب می کنید ، نباید بیشتر از بازده سهام باشد. ما همیشه سعی می کنیم جزئیات معتبر در مورد بلاکچین و ارزهای رمزپایه را ارائه دهیم. ما به شدت از همه پیشنهادات و بازخورد شما قدردانی می کنیم ، آنها را در آینده نگه دارید تا بتوانیم این مقاله را برای سالهای آینده به روز کنیم!

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا