سایت های اسکم (کلاهبردار)

اکو اسمارت Eco smart پروژه ی بینظیر در اسمارت کانترکت ها

اکو اسمارت Eco smart یک طرح جمعی برای سهام دار کردن کل سرمایه گذاران پروژه خود است و در تمامی پروژه‌های آتی سرمایه گذاران خود را از سود حاصل شده مشارکت می دهد. هر کوین یا توکن یک روش برای عرضه اولیه دارد مثل ایردراپ، عرضه اولیه یا رایگان و … اکو اسمارت برای عرضه اولیه خود از قدرت شبکه سازی استفاده می کند.

با سرمایه گذاری در پروژه اکو اسمارت با توجه به زمان سرمایه گذاری و مقدار سرمایه سهام دار پروژه خواهید شد و محدودیتی در سرمایه گذاری وجود ندارد. با سرمایه گذاری در پروژه اکو اسمارت شما در تمامی پروژه های اجرا شده آینده از سود پروژه سهیم خواهید شد.

ادامه سرما یه گذاری در این پروژه توصیه نمیشود.

تحلیل پروژه

بلاخره بعد از پروژه های پانزی و بی مصرف قراردادهای هوشمند ، یک پروژه ی بی نظیر بر بستر بلاکچین ارز ترون (TRON) لانچ شد ، که بدون نیاز و بدون اجبار به زیرمجموعه گیری میتوان در این پروژه سهیم شد

و با سرمایه گذاری به کسب درآمد بدون ریسک در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه ی بلاکچین پرداخت.

ویژگی های اکو اسمارت :

  • قرارداد هوشمند ترون Eco smart بر پایه الگوریتم بلاکچین
  • يك پلتفرم كاملا غير متمركز
  • راه اندازي شده روی ترون والت
  • بدون هيچ ريسكي Free rick
  • %100 امن و ايمن
  • معاملات پاياپاي
  • %100شفاف
  • بدون تغيير قوانين و تغییر پلن
  • تجارتی پرسود بدون ضرر
  • زیرمجموعه گیری در آن اجباری نیست .
  • درامد پلکانی و قدرتمند
  • پلن قدرتمند ماتریس همراه با پشتیبانی از تیم
  • بدون شرط تعادل برای دریافت پورسانت ( برای افرادی که علاقه مند به عضوگیری میباشند)
  • پورسانت آنی و لحظه ای در حساب کیف پول شما (ولت شما)
  • بدون هيچ شركتي ، بدون دخالت نفر سوم
  • اسكم شدن يا متوقف کردن آن غير ممكن .
  • بدون نياز به درخواست برداشت
  • پرداخت بصورت اتوماتيك انجام ميشود، دريافتي ها با توجه به قوانين قرارداد هوشمند ، مستقيما به والت شخصي شما واريز ميشود.
  • حقوق مادام العمر
  • مي توانيد تا بینهایت ترون در سال دريافت كنيد

پروژه های برنامه ریزی شده ECOS TOKEN

گیم اسمارت کانترکت:

تصور کنید یک بازی آنلاین همانند کلش اف کلنز ساخته و اجرا شده که توانایی درآمدزایی از طریق بازی کردن را فراهم کند. به این صورت که شما برای ارتقا و آپدیت کلن خود، باید هزینه پرداخت کنید و بعد از ارتقای توانایی های ارتش شخصی خود می توانید به سرزمین های دیگه حمله کرده و منابع واقعی آنها را تصاحب کنید.
شرکت سوپر سل، خالق کلش او کلنز، سالها پیش مدعی شد که در سطح جهان از فروش جم یا الماس بازی میلیاردها دلار سرمایه بدست آورده است، ولی کلش او کلنز مقطعی بود. چون که بازیکن ها سرمایه از دست می‌دادند ولی در گیم اسمارت پلیرها درآمد زیادی به صورت مداوم و پایدار کسب می کنند.

اکسچنج و پلتفرم ترید غیر متمرکز:

در این پلتفرم اکسچنج و ترید بر روی شبکه بلاک چین قرار می‌گیرد و هیچ کس توانایی بلوکه کردن و یا مسدود کردن حساب شخصی را ندارد. جالب است که بدانید در این پلتفرم ترید و اکسچنج KYC و احراز هویت بی معناست.

درگاه پرداخت و والت غیر متمرکز ارز دیجیتال:

با درگاه پرداخت غیرمتمرکز ارز دیجیتال و همچنین ساخت والت غیرمتمرکز با خیالی راحت و آسوده می توان به تبادل مالی انجام داد.

ربات هوشمند تریدر:

یک ربات هوشمند تریدر طراحی شده و مثل یک نوزاد با هوش مصنوعی شروع به یادگیری ترید می‌کند و با گذشت زمان حرفه ای و بزرگ شده و تبدیل به یک تریدر بی رقیب می‌شود. اکو با فروش API این ربات سود زیادی را بدست می آورد.

سوشال اجتماعی:

با بزرگ شدن شبکه سهام دارن ECOS TOKEN، شبکه اجتماعی غیر متمرکز راه اندازی شده و رقیب اینستاگرام خواهد شد.

اکو توکن در نظر دارد مرحله به مرحله با افزایش سهامداران خود پروژه های ذکر شده را راه اندازی کند و تمامی سهامداران از سود پروژه های ذکر شده با توجه به میزان سهام خود از سود پروژه سهیم می باشند.

پلن سرمایه گذاری در سایت اکو اسمارت Eco smart

پروژه اول (شبکه سازی اسمارت):

با فعال کردن پکیج‌ ‌Level 5  5000 T‌RX
با فعال کردن پکیج Level 10  10000 TRX
با فعال کردن پکیج Level 15  20000 TRX
برای سرمایه گذار باز می شود.

معرفی پلن :

اکو اسمارت یک پلتفرم MLM پانزده سطحی با اسپیل اوور عرضی است که بر بستر شبکه هوشمند TRON (ترون) در حال اجراست و طرح درآمد زایی فوق پیشرفته و بسیار عالی را برای کاربران و سهامداران خود طراحی کرده . در ادامه به بررسی و تشریح طرح های درآمد زایی این پلتفرم هوشمند خواهیم پرداخت .

بخش اول . استخرها:

اکو اسمارت (eco smart) دارای سه استخر است که سهامدارن با توجه به میزان سرمایه گذاری و دارایی توکنهای خود شرایط تیمی ازین استخرها سود خواهند برد .

استخر عمومی:

تمام سرمایه گذاران اکو اسمارت بدون هیچ قید و شرطی در این استخر حضور دارند. این استخر شامل %10 از کل سرمایه ی EcoSmart است. سود این استخر هر هفته محاسبه میشود و بین تمام سهامداران با توجه به میزان سرمایه گذاری خود توزیع میشود . هر کسی سهام بیشتری داشته باشد به همان نسبت ترون و توکن بیشتری پاداش می گیرد.

استخر میانی:

هر سهامداری که در سه لول 3 , 9 , 27 , نفرات سازمان خود ( تیم رفرالهای خود) را تکمیل کرده باشد وارد این استخر میشود .
این استخر %7 از کل سرمایه ی “اکو اسمارت” را شامل میشود . سود این استخر بصورت ماهانه محاسبه شده و بین سهامدارنی که به این استخر رسیده اند توزیع میشود . این درآمد ماهیانه و داعمی برای این دسته از سهام داران خواهد بود .

استخر بازنشستگی در اکو اسمارت :

هر سهامداری که در 6 لول ( 6سطح) از سازمان خود به مجموع فروش 5.5 میلیون TRON رسیده باشد وارد این استخر میشود . این استخر %3 از کل سرمایه ی اکو اسمارت (EcoSmart) را شامل میشود . سود این استخر بصورت ماهانه محاسبه شده و بین سهامدارن این استخر توزیع میشود . این درآمد ماهیانه و داعم برای سهام داران این استخر خواهد بود .

مولتی لول مارکتینگ:

همانطور که قبلا هم اشاره شد اکو اسمارت (Eco smart) شامل یک MLM با پانزده سطح و اسپیل اوور عرضی میباشد . اسپیل اوور عرضی به این معناست که هر شخص می تواند 3 نفر ورودی مستقیم داشته باشد و از نفر چهارم به بعد هر شخصی را که وارد سازمان خود کند کمک به لاین های پایین خود میکند و ورودی های آنها را پر می کند آن هم نه در یک محور بلکه در هر سه محور.

بنابراین، این پروژه ی اکو اسمارت تک روی و اصطلاح عامیانه تک خوری ندارد و شروع کردن فعالیت در یک تیم قوی کمک بسیار زیادی به شما خاهد کرد و برای سرمایه گذارانی که ترجیح میدهند فقط سرمایه گذار باشند و فقط در استخر عمومی سود سهام خود را دریافت کنند و به زیرمجموعه گیری علاقه ای ندارد باعث ایجاد درآمد بیشتر و استفاده از پاداشهای بیشتر میشود . اسپیل اوور عرضی فعالیت افرادی که در شبکه سازی ضعیف هستند را بسیار آسان و راحت کرده . %50 از کل سرمایه ی اکو اسمارت (EcoSmart) در این بخش توزیع میشود . در جدول زیر به بررسی پاداش لاین های 1 تا 15 خواهیم پرداخت .

لاین 1
لاین 210٪
لاین 311٪
لاین 412٪
لاین 513٪
لاین 614٪0.5٪
لاین 715٪0.5٪
لاین 8

آموزش سرمایه گذاری در اکو اسمارت Eco smart

برای شروع فعالیت به ساخت اکانت Eco smart باید یک کیف پول ترون ایجاد کنید. می توانید از TronLink برای کامپیوتر وTronWallet برای گوشی همراه استفاده کنید.
برای استفاده در موبایل می توانید از والت های TronWallet ، TokenPocket ، TronLinkPro استفاده نمایید.
“”توجه داشته باشید که هنگام نصب کیف پول کلمات بازیابی را جای امن ذخیره کنید ، و رمز خود را هیچگاه فراموش نکنید””

وارد اکانت TronLink یا TronWallet خود شوید و به اندازه مبلغ پکیج دلخواه را شارژ نمایید. توجه کنید اگر برای اولین بار در ترون لینک انتقال ترون دارید باید کمتر از 100 عدد ترون انتقال بدید و سپس به اندازه مقدار پکیج ها واریز نمایید.

پس از واریز کامل به ترون لینک، حال به لینک ثبت کلیک کنید و در قسمت invest مقدار پکیج به علاوه 50 ترون وارد کنید. به عنوان مثال اگر شما پکیج 20 هزار ترونی در اکو اسمارت را انتخاب کرده اید باید 20050 را در وارد کنید و سپس روی invest کلیک کنید، بعد از آن صفحه از ترون لینک برای شما باز می شود و لطفا هیچ کدام از گزینه ها را تیک نزنید و با همان حالت accept را بزنید تا مبلغ از حساب ترون لینک شما به حساب سیستم سایت منتقل شود. در نهایت با رفرش کردن صفحه و مشاهده قسمت سبز رنگ در همان قسمت invest ثبت نام شما انجام شده است.

My Withdraw: برداشت شما که می توانید از بخش Withdraw برداشت بزنید.
My Commision: سود شما از زیرمجموعه ها
My Token: توکن های پروژه Eco smart

با توجه به مطالب ذکر شده با یک پلتفرم امن، مناسب و آینده دار مواجه هستیم و شروع فعالیت و سرمایه گذاری در یک تیم قوی می تواند باعث نتایج بسیار خوبی شود . بنابراین اگر سرمایه گذاری در این پروژه یکی از انتخاب های شماست می توانید بروی بنر یا لینک زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه راهنمایی شوید، قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود.

آموزش سرمایه گذاری در اکو اسمارت Eco smart

برای شروع فعالیت به ساخت اکانت Eco smart باید یک کیف پول ترون ایجاد کنید. می توانید از TronLink برای کامپیوتر وTronWallet برای گوشی همراه استفاده کنید.
برای استفاده اکو اسمارت در موبایل می توانید از والت های TronWallet ، TokenPocket ، TronLinkPro استفاده نمایید.
“”توجه داشته باشید که هنگام نصب کیف پول کلمات بازیابی را جای امن ذخیره کنید ، و رمز خود را هیچگاه فراموش نکنید””

وارد اکانت TronLink یا TronWallet خود شوید و به اندازه مبلغ پکیج دلخواه را شارژ نمایید. توجه کنید اگر برای اولین بار در ترون لینک انتقال ترون دارید باید کمتر از 100 عدد ترون انتقال بدید و سپس به اندازه مقدار پکیج ها واریز نمایید.

پس از واریز کامل به ترون لینک، حال به لینک ثبت کلیک کنید و در قسمت invest مقدار پکیج به علاوه 50 ترون وارد کنید. به عنوان مثال اگر شما پکیج 20 هزار ترونی را انتخاب کرده اید باید 20050 را در وارد کنید و سپس روی invest کلیک کنید، بعد از آن صفحه از ترون لینک برای شما باز می شود و لطفا هیچ کدام از گزینه ها را تیک نزنید و با همان حالت accept را بزنید تا مبلغ از حساب ترون لینک شما به حساب سیستم سایت منتقل شود. در نهایت با رفرش کردن صفحه و مشاهده قسمت سبز رنگ در همان قسمت invest ثبت نام شما انجام شده است.

My Withdraw: برداشت شما که می توانید از بخش Withdraw برداشت بزنید.
My Commision: سود شما از زیرمجموعه ها
My Token: توکن های پروژه Eco smart

با توجه به مطالب ذکر شده با یک پلتفرم امن، مناسب و آینده دار مواجه هستیم و شروع فعالیت و سرمایه گذاری در یک تیم قوی می تواند باعث نتایج بسیار خوبی در اکو اسمارت شود . بنابراین اگر سرمایه گذاری در این پروژه یکی از انتخاب های شماست می توانید بروی بنر یا لینک زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه راهنمایی شوید، قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. کمترین سرمایه گذاری ۱۰۰۰۰ میباشد ؟؟؟؟
    یعنی نمیشه با سرمایه کمتر هم سرمایه گذاری کرد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا