بورس و فارکسمقالات آموزشی

در ارائه دهندگان سیگنال های فارکس خوب دنبال چه چیزی باشیم؟

چگونه باید ارائه دهندگان سیگنال فارکس مناسب را بشناسیم؟

سیگنال های فارکس خدماتی است که در آن یک ارائه دهنده سیگنال هایی را برای ترید سودآور به مشتریان خود می فرستد. ارائه دهنده خدمات سیگنال ها را به صورت اشتراک ارسال می کند.

سرویس سیگنال فارکس یک سرویس تخصصی است که برای دستیابی به نقاط ورود و خروج خوب نیاز به تجزیه و تحلیل متخصص دارد. تجزیه و تحلیل می تواند توسط یک تحلیلگر انسانی یا نرم افزار انجام شود. چه یک متخصص انسانی و چه یک نرم افزار ، ارائه دهنده سیگنال باید پارامترهای مختلف بازار را تجزیه و تحلیل کند تا بهترین نقاط ورود و خروج را پیدا کند.

سیگنال های فارکس معمولاً از طریق مدل های اشتراک – ماهانه ، سه ماهه و سالانه و غیره ارائه می شوند. همچنین به عنوان کمیسیون ارائه می شود ، جایی که ارائه دهنده سیگنال در هر معامله انجام شده براساس اطلاعات ارائه شده کمیسیون جمع می کند.

این نوع سیگنال های فارکس شامل هزینه اشتراک و کارمزد است. توجه به این نکته مهم است که این نوع خدمات به این معنا نیست که معامله گران در صورت عدم پرداخت پورسانت ، سیگنال های تجاری بدی دریافت می کنند. به طور کلی ، معامله گران سیگنال های فارکس مشابه ارائه دهنده را دریافت می کنند.

چگونه یک ارائه دهنده سیگنال های فارکس را انتخاب کنیم؟

از آنجا که تجارت فارکس محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، هیچ کمبودی در ارائه دهندگان سیگنال های فارکس وجود ندارد زیرا صدها نفر از آنها در اختیار شما هستند. با این حال ، یکی از بزرگترین چالش های معامله گران فارکس یافتن یک ارائه دهنده سیگنال فارکس خوب است.

این مقاله به شما در مورد چگونگی و جستجوی آنچه در یک ارائه دهنده سیگنال فارکس خوب کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات جزئی و عمده ای که باید به آنها توجه کنید ، ادامه مطلب را بخوانید ، زیرا این موارد می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند.

نکاتی که می توانید هنگام انتخاب ارائه دهنده سیگنال فارکس به جستجوی آنها بپردازید

در اینجا برخی از نکاتی وجود دارد که باید هنگام انتخاب ارائه دهندگان سیگنال های فارکس به دنبال آنها باشید:

سودآوری و عملکرد گذشته

یکی از دلایل اصلی که تاجران از سیگنال های فارکس کمک می کنند ، بهبود سودآوری است. آنها مشترک این سرویس هستند تا شانس کسب سود در هر تجارت را افزایش دهند. فرض این است که تخصص و تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط ارائه دهنده سیگنال به معامله گر کمک می کند تا از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کند و سود کسب کند.

بنابراین ، اگر می خواهید برای اشتراک ثبت نام کنید ، به سابقه ارائه دهنده خدمات برای سودآوری نگاه کنید. داده های تاریخی را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا سیگنال هایی که دریافت می کنید واقعی و قابل اعتماد هستند. چندین سرویس تأیید شخص ثالث وجود دارد تا مطمئن شوید ارائه دهنده خدمات انتخابی شما همان چیزی است که ادعا می کند.

اگر ارائه دهنده سیگنال از طریق هیچ یک از سرویس های تأیید تأیید نشود ، احتمالاً مشکلی وجود ندارد. در چنین شرایطی ، باید از استفاده از خدمات آن دوری کنید.

تاریخچه تجارت در ارایه سیگنال های فارکس

عامل مهم دیگر در تعیین اصالت یک ارائه دهنده خدمات ، سوابق آن است. همیشه یک ارائه دهنده سیگنال های فارکس را با سابقه اثبات شده انتخاب کنید.

ارائه دهندگان داده های ماه های اخیر برای ادعای سودآوری بالا ، یک روش معمول توسط ارائه دهندگان است. چنین ارائه دهندگان خدمات از سیستمی استفاده می کنند که پس از 2-3 ماه سوزانده می شود و سپس سیستم جدیدی را راه اندازی می کند که سوابق یکی دو ماه گذشته را نشان می دهد. مراقب این عمل باشید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

مراقب چنین روش هایی باشید و از ارائه دهندگان سیگنال های فارکس که سودآوری باورنکردنی بالایی را ارائه می دهند دوری کنید. بهتر است بیش از چند ماه به سراغ شخصی محافظه کار و دارای سوابق اثبات شده بروید. به طور کامل تحقیق کنید و به ارائه دهنده ای بسنده کنید که علائم تجاری طولانی مدت و سودآور را به همراه جزئیات به مشترکان ارائه دهدتجزیه و تحلیل فنی.

از پیشنهادهای آزمایشی استفاده کنید

تقریباً همه ارائه دهندگان سیگنال های فارکس خوب چیزی برای پنهان کردن ندارند. از این رو ، آنها اغلب یک دوره آزمایشی رایگان به مشتریان ارائه می دهند تا قبل از تصمیم گیری در مورد آنها ، خدمات خود را بررسی کنند. دوره های آزمایشی شما را قادر می سازد تا سیگنال های معاملاتی را امتحان کنید و در مورد چندین روش تجارت تصمیم بگیرید. به طور معمول ، ارائه دهندگان خدمات یک دوره آزمایشی رایگان بین یک تا چهار هفته را ارائه می دهند.

سبک تجارت

در هنگام انتخاب ارائه دهنده سیگنال های فارکس ، باید همیشه موارد زیر را در نظر بگیرید در سبک ترید. چند سوال از خود بپرسید مانند اینکه آیا من به دنبال سیگنال های کوتاه مدت یا بلند مدت هستم؟ آیا سیگنالها بر اساس مبانی یا تجزیه و تحلیل فنی است یا ترکیبی از این دو است؟ پاسخ های شما تأثیر بسزایی در ارزیابی سیگنال و تصمیم بعدی شما خواهد داشت.

لازم به یادآوری است که صرف نظر از سبک تجارت ، یک سیگنال باید سودآور باشد. همچنین لازم به یادآوری است که سیگنالهای بلند مدت معمولاً از موفقیت بالاتری نسبت به سیگنالهای کوتاهتر برخوردار هستند.

پشتیبانی مشتری

عامل اصلی دیگری که باید هنگام انتخاب ارائه دهنده سیگنال های فارکس مورد توجه قرار گیرد ، خدمات پشتیبانی مشتری است که ارائه می دهد. میزان پشتیبانی میزان مراقبت ارائه دهنده خدمات از مشتری را نشان می دهد. هر ارائه دهنده خدمات سیگنال باید به تمام سوالات پاسخ دهد. علاوه بر این ، بازرگانان باید بتوانند مستقیماً با ارائه دهنده تماس بگیرند.

ارائه دهندگان سیگنال های فارکس را با هم مقایسه کنید

هرگز یک ارائه دهنده خدمات را قبل از مقایسه آنها با یکدیگر انتخاب نکنید. چند انتخاب خود را در لیست کوتاه قرار دهید و آنها را مقایسه کنید. اگر مقایسه هر ارائه دهنده غیرممکن است ، می توانید از یک انجمن آنلاین برای مقایسه استفاده کنید. چندین انجمن از این دست وجود دارد که تجار تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. برخی از وب سایت ها همچنین ارائه دهندگان را بررسی و رتبه بندی می کنند تا بتوانید براساس بررسی های انجام شده از مشتریان واقعی ، تصمیم بگیرید.

پولی یا رایگان

چندین سیگنال فارکس رایگان نیز وجود دارد. آنها ممکن است خدمات سیگنال را رایگان ارائه دهند اما ممکن است خدمات دیگری مانند وبینارها ، دوره ها و سایر محصولات مرتبط را به فروش برسانند. هیچ قانونی وجود ندارد که سرویس رایگان کمتر قابل اعتماد یا بد باشد. فقط این است که آنها درآمد خود را از طریق سایر خدمات و نه از طریق سیگنال های فارکس کسب می کنند.

ملزومات خدمات سیگنال های فارکس

شما همیشه باید یک ارائه دهنده خدمات سیگنال های فارکس را انتخاب کنید که:

  • با جفت ارزی که ترید می کند معامله می کند
  • جهتی را که در آن ترید می کنید ارائه می دهد – دکمه خرید یا فروش ضروری است
  • وضعیت سیگنال شما را نشان می دهد – فعال ، آماده و بسته. سیگنالهای فعال برای استفاده آماده هستند ، به زودی سیگنالهای آماده در دسترس خواهند بود و سیگنالهای نزدیک نیز از قبل پایان یافته اند.
  • قیمت ورود یا سطحی که سیگنال فارکس پیشنهاد می کند وارد معامله شوید باید کاملاً توضیحی باشد
  • توقف ضرر باید در محل خود باشد تا معاملات شما به طور خودکار بسته شود. ارائه دهنده مشاوره در مورد محل توقف ضرر ارائه می دهد.
  • گزینه سودآوری برای گرفتن سود خود در زمان مناسب نیز باید موجود باشد
  • تجزیه و تحلیل دقیق زمان واقعی بازار و هشدارهای تجاری منظم یک امر ضروری است

نتیجه گیری

انتخاب یک ارائه دهنده سیگنال های فارکس خوب نیاز به تلاش شما دارد. با این حال ، اگر ارائه دهنده مناسبی انتخاب کنید ، تمام سخت کوشی شما نتیجه می دهد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده ای با سابقه قابل اعتماد را انتخاب کرده اید ، تهیه کننده ای که نیازهای ترید شما را با یک سرویس پشتیبانی عالی برآورده می کند و نقاط ورود و خروج خوبی را ارائه می دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا خوش اقبال

این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند.. سرنوشت شما حاصل باور هایتان است ♕

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا